Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
27.6.2011 0:58
minkä kokoinen on vakio tyhjäkäynti suutin bws 98vm????
27.6.2011 16:54
jos oikeen muisan nii 45
28.6.2011 17:51
Mitä öljyä tuonne boosterin variaattoriin pitäs laittaa? Käykö ihan normaali vaihteistoöljy? En oo pelannu paljoa näitten skoottereitten kanssa, niin en oo ihan varma
28.6.2011 19:04
ei sinne mitää öljyä laiteta
28.6.2011 19:40
Veikkaisin että sekotti pari asiaa ja tarkottaa peräöljyjä
Siis se korkki siin varin takana.
Sinne tulee vaakavehkees ainaki 1,1dl iha normi 10w30 öljyä. 10w40 menee iha samalviisii ja 15w kans.
Ite käytän motulin 10w30 lootaöljyä, transoilia, mut tos ku ei oo mitää märkäkytkimiä ni iha normi koneöljyki kelpaa.
28.6.2011 20:35
Juuh peräöljyjä tarkotin
no pittääpä jotain noista ostaa, vaikka tuota motulia
29.6.2011 16:46
Joo toi on helvetin hyvää kamaa, kaikis 3:s pyöräs mitä ollu ni tota käyttäny ja hyvi pelaa. Maksaa päälle kympin ja ite ku 3k välei vaihan ni toi riittää 9:ää vaihtoo, eli 27k ajoa, ei pahan hintast ollenkaa
29.6.2011 21:43
Mistä saan keulaan stefat ?!?! pitäs saada nopeesti stefat niin pääsis ajelemaa ja en löydä MISTÄÄN netistä vaikka kuinka ettiny ja en viitsisi 200km ajella että pääsisin kauppaan missä myydään boostereita. Viitsisikö joku linkata sivua mistä löytäisin ? Kiitos jo valmiiks kaikille (:
29.6.2011 23:29
Pura stefat, mittaa ja etsi googlella.
4.7.2011 15:14
Onko mbk booster vm.2000 ja 2006 saman kokoisia ulkomitoiltaan??
5.7.2011 13:04
Patterii kirjoitti:Onko mbk booster vm.2000 ja 2006 saman kokoisia ulkomitoiltaan??
Jos on NG malli, niin on
6.7.2011 19:06
Aeroxin keulan stefat pitäs käydä..
Tietääkö joku magneeton ja varin muttereiden kierteet? 10mm tais olla, mutta onko 1.0mm? vai mikä tiheys. En jaksais konetta raahata liikkeeseen mukaan että saan oikella tiheydellä olevat mutterit.
7.7.2011 18:42
Mistähän johtuu että Boosteristani menee parin sadan kilometrin välein putki tukkoon? Olen sen nyt pari kertaa kuumailmapuhaltimella puhaltanut ja kerran kunnolla toholla. Aina on toiminut taas loistavasti sen jälkeen. Käytössä ei ole tuoreöljyvoitleu, ja luulisin että opin jo pv:n kanssa mittaamaan öljyt oikein. (n.2-3% seoksella mennään) Eikä muutenkaan kaasarin säädöt pitäisi NIIN paljoa olla pihalla, että noin nopeasti tukkeutuisi. Sitä myös mietin, kun putkea heiluttelee kuuluu semmosita pikkuista kolinaa, että varmaan katalysaattori irronnut? Voiko sekin vaikuttaa jotenkin tuohon tukkeutumiseen. Kiitos etukäteen
7.7.2011 20:01
rojuki00 kirjoitti:Mistähän johtuu että Boosteristani menee parin sadan kilometrin välein putki tukkoon? Olen sen nyt pari kertaa kuumailmapuhaltimella puhaltanut ja kerran kunnolla toholla. Aina on toiminut taas loistavasti sen jälkeen. Käytössä ei ole tuoreöljyvoitleu, ja luulisin että opin jo pv:n kanssa mittaamaan öljyt oikein. (n.2-3% seoksella mennään) Eikä muutenkaan kaasarin säädöt pitäisi NIIN paljoa olla pihalla, että noin nopeasti tukkeutuisi. Sitä myös mietin, kun putkea heiluttelee kuuluu semmosita pikkuista kolinaa, että varmaan katalysaattori irronnut? Voiko sekin vaikuttaa jotenkin tuohon tukkeutumiseen. Kiitos etukäteen
Minulla sama ongelma, kuuluu kolinaa kun heiluttaa, ja kaverilla sama homma, putki tukossa vähän väliä!
Kaivattais vastausta.
7.7.2011 20:08
Toi on iha varmasti irronu katti. Putki rälläkäl auki, paskat pois ja kii. Ei oo esim. amiksessa paha homma, kaveri hitsaili miu putkea iha vaa kahvirahalla ja tehasjälkee oikeestaa