15.10.2010 23:14
Shape kirjoitti:Onhan monikin tehnyt tuohon Aprilia SR Factoryyn ruisku-->kaasarimodauksen kaasarin laittamalla, joten uskoisin sen toimivan ihan luotettavasti ja hyvin.
Kaasarimallin staattorin pitäisi sopia lohkoon, kuitenkin lohkot ovat molemmissa lähes identtiset lukuun ottamatta ainakin ilmakompressoria. Onhan sulla kaasarimallin staattori jo olemassa, jolla voit testata?
15.10.2010 23:16
15.10.2010 23:24
Shape kirjoitti:Hmm, pitääpä tutkia tuossa huomenna tarkemmin tuota.
Olihan siitä lohkossa kuitenkin staattorin alla kolmelle ruuville reijät?
15.10.2010 23:31
21.10.2010 12:44
21.10.2010 16:38
22.10.2010 22:57
22.10.2010 23:05
Pikkumyy007 kirjoitti:Minkä kokoinen kaasutin vm -98 typhoonissa on vakiona? En saanut mistään selville missä vuosimallissa vaihtuu 17.5mm?
22.10.2010 23:32
Scaleo1 kirjoitti:Pikkumyy007 kirjoitti:Minkä kokoinen kaasutin vm -98 typhoonissa on vakiona? En saanut mistään selville missä vuosimallissa vaihtuu 17.5mm?
12mm PHVA
22.10.2010 23:43
Pikkumyy007 kirjoitti:Scaleo1 kirjoitti:Pikkumyy007 kirjoitti:Minkä kokoinen kaasutin vm -98 typhoonissa on vakiona? En saanut mistään selville missä vuosimallissa vaihtuu 17.5mm?
12mm PHVA
No voi kilin kellit! eihän semmosest kääpiöstä ole mihinkään!
23.10.2010 0:04
23.10.2010 0:16
23.10.2010 14:27
Scaleo1 kirjoitti:Muistaakseni tuo 17,5mm lortto tuli vasta johokin 04 jälkeisiin malleihin ellei vieläkin uudempiin...
23.10.2010 22:45
Scaleo1 kirjoitti:No mäntä pitäs vaihtaa 15tkm kohalla, että vaiha se jos ei ole vielä vaihettu.
-------------------------------------------
Mulla on tollanen vm95 typhooni niin mistä tohon vaihetaan peräöljyt? En löydä korkkia mistään
23.10.2010 22:50