9.9.2010 23:49
Mixmax kirjoitti:no joo... eli ostin piaggion ja virittäny jo aika paljo, pari kysymyst viel, eli:
virejä on:
hukkaputket hakattu vasaralla lyttyy,
kaasarista kuri pois,
suutin 60 <--- pitääkö olla isompi? meinaisin että pitäis mut en oo varma,
tilasin keltasen malossin painejousen ja 5,5g rullat
kysymykset:
pitääkö olla isompi suutin, aina välillä lämmöt 6 palkissa,
haittaako jos ei kytkinjousia vaihda ainoostaan painejousen,
paljonko tollasella viritetyllä koneella uskaltaa ottaa kierroksia, kun koko ajan pelkään että leikkaa kiinni
on nappirajoittimet hyviä kun jos on 55 tarvetta aina välillä rajottaa <-- onko helppo asentaa, käyttää?
kiitos tietäville vatsaajille :j
10.9.2010 8:01
10.9.2010 9:56
Mixmax kirjoitti:Aauttaako rullien vaihto sitte mihinkään? Entäs ku ajattelin sillä paine jousella korjata sen että lähtee liikkeelle aikaisemmin kuin 5-6 tuhannessa.
10.9.2010 10:49
Jesdd kirjoitti:Kyllähä se vois mennäkki _mittariin_
10.9.2010 14:54
10.9.2010 15:23
11.9.2010 14:45
11.9.2010 15:12
Ei tuo 79 ole mikään ihme, jos prikattomana pääsee noin 65-70 oikeaa ja teharin kanssa 85-90 oikeaa.l000l kirjoitti:ISOON alamäkeen ja 30m/s puhaltavaan myötätuuleen ehkä
12.9.2010 11:38
12.9.2010 14:14
Shape kirjoitti:Onhan siinä laakeri. Laakerin vaihdossa tarvitsee ottaa takavariaattori, alennusvaihteisto, pakoputki, rengas ja jarrulevysysteemi pois. Takavarin aukaisussa tarvitset 15mm avaimen/hylsyn ja työkalun/tavan, jolla pitää kytkinkelloa paikoillaan ettei se lähde pyörimään. Perävälit saat pois, kun avaat 5kpl 10mm pulttia ja vedät kannen irti. Muista laittaa astia alle, jonne öljyt valuvat. Renkaan ja pakoputken osaatkin varmaan ottaa. Jarrulevysysteemi lähtee, kun ottaa akselilta sokan, varmistin holkin ja mutterin irti. Jarrusatula pitää ottaa myös pois. Samalla kannattaa vaihtaa stefa siihen. Naputtele varovasti varasalla akselin päähän, jotta se tulee variaattorin puolelta pois. Irroita stefa lohkosta, sitten ota lukkosokka pois ja naputtele sopivalla holkilla laakeri irti. Päinvastanen homma kasatessa. Hintaa osille tulee noin 15-20e.
12.9.2010 21:33
12.9.2010 21:47
Jyrsija kirjoitti:Hei mulla o toi gianelli go, prikka pois, kaasarin kuri pois ja 64 suutin ja tuntuu sillä toimivan välillä iha ok. nii kierrokset kokoaja 7000-8000 onko normaali? ja kulkee hikisee 70 ja painan jotai 58 ja tnt orignal sylinteri 50cc... lisään vielä että on nrg dt 06 ilmajäähdytteinen nii mikäse johto on cdi boksissa mihin nappirajotin laitetaa ku laitoin punaseen sen ohjeen mukaan niin vilkut leipas eikä se nappirajotin toiminu siinä tai se johto oli puna-valkone ku ei siel ollu kokopunasta? enkä saa enää korjattua pitäs varmaa tinata kiinni. ja jos laitan tnt ilmaputsari kiinni nii oisko joku 80 tai 84 sopiva suutin? koska 72 ei riittäny ilman teharia.. ja kiitos vastauksista etukätee
12.9.2010 21:53
l000l kirjoitti:Jyrsija kirjoitti:Hei mulla o toi gianelli go, prikka pois, kaasarin kuri pois ja 64 suutin ja tuntuu sillä toimivan välillä iha ok. nii kierrokset kokoaja 7000-8000 onko normaali? ja kulkee hikisee 70 ja painan jotai 58 ja tnt orignal sylinteri 50cc... lisään vielä että on nrg dt 06 ilmajäähdytteinen nii mikäse johto on cdi boksissa mihin nappirajotin laitetaa ku laitoin punaseen sen ohjeen mukaan niin vilkut leipas eikä se nappirajotin toiminu siinä tai se johto oli puna-valkone ku ei siel ollu kokopunasta? enkä saa enää korjattua pitäs varmaa tinata kiinni. ja jos laitan tnt ilmaputsari kiinni nii oisko joku 80 tai 84 sopiva suutin? koska 72 ei riittäny ilman teharia.. ja kiitos vastauksista etukätee
Ihan normikierrokset ja ei pitäiskää mennä enempää kun 70 noilla kamoilla. Sanonpa vaa että TNT ei ole mitään laatukamaa, joku sanoi jossaki topikis että TNT pytty väljistyy nopeesti.
12.9.2010 22:20
12.9.2010 22:28
l000l kirjoitti:Piaggioissa on Piaggion ihan oma kone, TNT ei tod. ole alkuperäinen