9.4.2009 22:46
11.4.2009 19:06
Khyllä, itellä oli TNT:n koropala. Ittellä ei ainakaan kaasari ikinä vuotanu, riippuu lähinnä vuotaminen siitä paljon sitä korottaa. Kyllä se ihan kannattava hankinta on, varsinki ku ysissä on vakiona niin lötkö se perä, että saa vähän ryhdikkäämmäks sitä. Sivujalka alkaa käydä aika lyhyeks jos vähänkin isompaa korotusta laittaa, niin ja keskijalka myös, mutta ainakin tolla TNT:n palalla mulla pysy hyvin kummallakin jalalla.SnaG kirjoitti:Str8 korotuspala ainakin sopii. Sopii vissii nää perus TNT palatkin.
15.4.2009 23:02
17.4.2009 15:25
17.4.2009 15:52
reitti-r kirjoitti:Nyt tarttis kipeesti apuu ton skoban kans ku vaihdoin 70cc pytyn ja männän ja kylmemmän tulpan ja tiivisteet ja paketti on kasas. Kone käy tyhjäkäynnil ihan hyvin mutta kun painaa kaasua niin pätkii ja paukkuu putki ja saattaa sammua täydellä kaasulla mutta ei suoranaisesti booaa ja kone ei jaksa nostaa kierroksia tai ainkaan vääntöä ei löydy. Täydellä kaasulla menee varmaan jtn kävely/hölkkäys vauhtia. Vakiokaasari on ja suuttimen kans amistellu sillain et se oli aluks liian iso ja sit kolvasin umpeen ja sit porailin läpi siit sillai et pitäs olla kokoo nyt luulisin et 90 paikkeilla (90-94?ehk.)
saman tyylisesti muuten teki (50cc llä) talvella ku oli kosteita märkiä päiviä ni kone pätki ja paukku korkeilla kierroksilla mutta sillon pääs sentään varmaan jtn 40km/H
Kiitos valmiiksi avusta. ehkä joku 70cc asentanut osaisi sanoa ?
17.4.2009 16:29
Super-9 kirjoitti:reitti-r kirjoitti:Nyt tarttis kipeesti apuu ton skoban kans ku vaihdoin 70cc pytyn ja männän ja kylmemmän tulpan ja tiivisteet ja paketti on kasas. Kone käy tyhjäkäynnil ihan hyvin mutta kun painaa kaasua niin pätkii ja paukkuu putki ja saattaa sammua täydellä kaasulla mutta ei suoranaisesti booaa ja kone ei jaksa nostaa kierroksia tai ainkaan vääntöä ei löydy. Täydellä kaasulla menee varmaan jtn kävely/hölkkäys vauhtia. Vakiokaasari on ja suuttimen kans amistellu sillain et se oli aluks liian iso ja sit kolvasin umpeen ja sit porailin läpi siit sillai et pitäs olla kokoo nyt luulisin et 90 paikkeilla (90-94?ehk.)
saman tyylisesti muuten teki (50cc llä) talvella ku oli kosteita märkiä päiviä ni kone pätki ja paukku korkeilla kierroksilla mutta sillon pääs sentään varmaan jtn 40km/H
Kiitos valmiiksi avusta. ehkä joku 70cc asentanut osaisi sanoa ?
Noi oireet viittais melkolailla tohon kaasariin että se on liian pieni. Mulla teki samalla tavalla ku yritin Hebo manston replicalle tarjota vakiokaasarii. Sitten ku vaihoin 20 milliseen lorttoon ni lopetti pätkimisen ja vastas kaasuun ku ajatus Kyllä varmaan saat toimimaa jotenkin vakiokaasarilkii mutta neulaa pitää säätää (eli ostaa uusi neula keihinissä ei nimittäin saa säädettyä neulaa kuin ostamalla uusi. P.S. Avarra imukaulaa jos ostat isomman kaasarin, antaa mukavasti enemmän vääntöä.
17.4.2009 16:37
M power kirjoitti:Nyt ois 3 kymcoo osina myynnissä. Mototallissa ilmoitus
17.4.2009 19:19
reitti-r kirjoitti:M power kirjoitti:Nyt ois 3 kymcoo osina myynnissä. Mototallissa ilmoitus
Löytyiskö takavalon kupua ku oma on halki/rikki ja paljon pyytäsit
18.4.2009 18:24
Boom Driver kirjoitti:Khyllä, itellä oli TNT:n koropala. Ittellä ei ainakaan kaasari ikinä vuotanu, riippuu lähinnä vuotaminen siitä paljon sitä korottaa. Kyllä se ihan kannattava hankinta on, varsinki ku ysissä on vakiona niin lötkö se perä, että saa vähän ryhdikkäämmäks sitä. Sivujalka alkaa käydä aika lyhyeks jos vähänkin isompaa korotusta laittaa, niin ja keskijalka myös, mutta ainakin tolla TNT:n palalla mulla pysy hyvin kummallakin jalalla.SnaG kirjoitti:Str8 korotuspala ainakin sopii. Sopii vissii nää perus TNT palatkin.
23.4.2009 15:22
23.4.2009 20:05
23.4.2009 20:06
23.4.2009 20:11
23.4.2009 20:30
23.4.2009 20:30