Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
9.3.2008 0:55
mikke92 kirjoitti:http://www.forteco.fi/t_jetforce_rnc_darkside.html
mitäs mieltä olette tosta?
Se on hyvä.
13.3.2008 17:11
kuinka korkeita jet-forcet on, ylttääkö jalat maahan sellasella 165cm pitkällä?
13.3.2008 17:40
kerttu__ kirjoitti:kuinka korkeita jet-forcet on, ylttääkö jalat maahan sellasella 165cm pitkällä?
Tuskin yltää. Tosin jos toiselle puolelle yltää jalka _hyvin_ maahan, ajaminen onnistuu ongelmitta.
17.3.2008 19:16
kumpi versio on peugeot jet forcesta parempi?
suorasuihku vai kaasari?
18.3.2008 2:20
w!ltsu.. kirjoitti:kumpi versio on peugeot jet forcesta parempi?
suorasuihku vai kaasari?
Eikait sitä myydä enään ku kaasariversiona jos uutena haluaa... Juttua oon kuullu että tuossa ruiskussa ois jotain ongelmia ollu mutta ei voi tietää.. kaasarivehkeeseen luottaisin kumminki.. halvempi korjata ja silleen jos jotain menee paskaksi
1.4.2008 23:07
Osaisiko joku sanoa miten jetin saa kulkemaan n.60 km/h?Ja olisi vielä hyvä jos sen saisi helposti taas vakioksi.Huutaako kone tosiaan paljon jos ottaa prikan pois ja vaihtaa kevyemmät rullat?
1.4.2008 23:11
Latva kirjoitti:Osaisiko joku sanoa miten jetin saa kulkemaan n.60 km/h?Ja olisi vielä hyvä jos sen saisi helposti taas vakioksi.Huutaako kone tosiaan paljon jos ottaa prikan pois ja vaihtaa kevyemmät rullat?
Huutaa, eikä toimi yhtään niin kuin pitäisi ylikevyillä rullilla. Jos haluat menemään 60km/h, nosta sitä rajoitinlevyä hiukan, hyvä tapa on lisäillä rajoitinlevyn alle prikkoja.
2.4.2008 2:28
w!ltsu.. kirjoitti:kumpi versio on peugeot jet forcesta parempi?
suorasuihku vai kaasari?
kaikki uudet on kaasareita... Suorasuihkun huoltaminen on kalliimpaa ja työläämpää hommaa kuin kaasarivehkeen... eipä noita nyt paremmuudessa voi mitata... kaasarivehkeeseen saa enemmän viriosaa... toisinku suorasuihkuun tarvii kisaohjelmat yms... ite ainaki painottuisin kaasariin...
2.4.2008 13:58
|tomi| kirjoitti:Latva kirjoitti:Osaisiko joku sanoa miten jetin saa kulkemaan n.60 km/h?Ja olisi vielä hyvä jos sen saisi helposti taas vakioksi.Huutaako kone tosiaan paljon jos ottaa prikan pois ja vaihtaa kevyemmät rullat?
Huutaa, eikä toimi yhtään niin kuin pitäisi ylikevyillä rullilla. Jos haluat menemään 60km/h, nosta sitä rajoitinlevyä hiukan, hyvä tapa on lisäillä rajoitinlevyn alle prikkoja.
Sitä vähä arvelinkin että huutaa.No prikkoja sitten vaan, kiitos!
10.4.2008 21:47
onko r-cupilla ja c-techillä suurempia eroja muutakun satasen hintaero?
10.4.2008 22:21
Ei, väritykset/tarrat ovat ainoa ero.
11.4.2008 9:45
Otettii kaverilt jetist (tän vuoden malli) se prikka veke sielt rullakupist ja löyty vaa yks sellanen "osa" mikä on siis prikka ku tos kuvas on kaks, eli se mikä pitää sitä kasas ja sen alla prikka....?
Menee mittariin tasasel 80 eli oikeet sen 70km/h. mut heti 60Km/h jälkee alkaa kuuluu aika kovaa ääntä sielt varist, ku nyt ne rullat pääsee nousee sielt ni paljon ku voi... Haittaneeko tuo..? en osaa paremmin selittää, koittakaa tajuu
11.4.2008 11:06
jönks kirjoitti:Otettii kaverilt jetist (tän vuoden malli) se prikka veke sielt rullakupist ja löyty vaa yks sellanen "osa" mikä on siis prikka ku tos kuvas on kaks, eli se mikä pitää sitä kasas ja sen alla prikka....?
En nyt välttämättä ymmärtänyt mitä tarkoitit mutta selitetäänpä. vanhemmissa malleissa on sen ohjeen mukainen prikka mutta uudemmissa (oisko -04 lähtien)
niin uudenlainen rullakuppi. Jossa prikka on heti siinä päällä. Ja se on kiinni kolmella pienellä pultilla. Sen kun ottaa pois ja pistää kaiken vain takaisin kiinni ni pitäis toimia. Ei ne osat sieltä mihinkään tipu vaikka sitä ei olekkaan. Toivottavasti ymmärsit