Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
8.6.2012 20:42
Mulla menee kuriton 61km/h suoralla gepsiin vaikka on vielä prikka paikallaan. Varin+kaasarin säädöt kohdillaan ja kevyesti viilattu etuvari. Pidemmällä hihnalla pääsi prikka paikoillaan 67km/h suoralla, voisi kokeilla joku päivä ilman prikkaa, voisi ottaa helposti suorallakin +70km/h.
8.6.2012 23:18
Mullakin menee tällä hetkellä prikan kanssa vakiovarilla ja vähän tyhjätyllä vakioputkella sen 62 mittariin ja varmaan 59 gps:ään. Varmaan ilman prikkaa ottais lähelle 70. Pakko kai se juju on niissä sähköissä olla kun vakioputkellakin kiertää lähes yhtä paljon ajossa kuin teharillakin, tuntuu että se kierto tökkää siihen lähelle 10 000. Joku jossain puhui että sytytys ois vakiona myöhäisellä, pitäis joskus viilata staattorin aluslevyä niin sais säädettyä aikaisemmalle ja kokeiltua meniskö lujempaa. Siitä ilmanputsarin kurista muuten, mulla on tällä hetkellä se kuri(tai oikeastaan itsetehty vastaava) paikallaan jossa joku 11mm reikä, ja vakio 50 suutin, ja ottaa silti aivan iloisesti tuon 60, mutta imee bensaa samalla lailla ellei jopa enemmänkin kuin tehari+ei putsarinkuria+78 suutin yhdistelmällä..
tuo vakioputki on muuten tolkuton grilli, se ei käy laihalla mutta putki hohkaa aivan älyttömän kuumana, saman ilmiön olen huomannut muissakin vakioputkissa, johtuiskohan katista vai mistä
8.6.2012 23:28
Vaihdappas BR8ES tulppa testiksi.
8.6.2012 23:35
Voishan tota kokeilla jos raaskii ostaa moisen tulpan, kas kun en itse usko siihen että tulppa vaikuttaisi tuohon lämpöön. Ei se sillä teharilla ollut noin kuuma mutta en tiedä johtuiko sitten siitä että siinä on varmaan 2 kertaa vähemmän massaa ku tuossa vakiossa ja tehty ohuemmasta pellistä niin se kuumeni ja jäähtyi tosi nopeaa.
8.6.2012 23:42
Voipi tuo katalysaattorikin vaikuttaa, vapaasti hengittävä putkihan lämpenee tietenkin vähemmän.
9.6.2012 0:20
Palezu kirjoitti:Mullakin menee tällä hetkellä prikan kanssa vakiovarilla ja vähän tyhjätyllä vakioputkella sen 62 mittariin ja varmaan 59 gps:ään. Varmaan ilman prikkaa ottais lähelle 70. Pakko kai se juju on niissä sähköissä olla kun vakioputkellakin kiertää lähes yhtä paljon ajossa kuin teharillakin, tuntuu että se kierto tökkää siihen lähelle 10 000.
Joku jossain puhui että sytytys ois vakiona myöhäisellä, pitäis joskus viilata staattorin aluslevyä niin sais säädettyä aikaisemmalle ja kokeiltua meniskö lujempaa. Siitä ilmanputsarin kurista muuten, mulla on tällä hetkellä se kuri(tai oikeastaan itsetehty vastaava) paikallaan jossa joku 11mm reikä, ja vakio 50 suutin, ja ottaa silti aivan iloisesti tuon 60, mutta imee bensaa samalla lailla ellei jopa enemmänkin kuin tehari+ei putsarinkuria+78 suutin yhdistelmällä..
tuo vakioputki on muuten tolkuton grilli, se ei käy laihalla mutta putki hohkaa aivan älyttömän kuumana, saman ilmiön olen huomannut muissakin vakioputkissa, johtuiskohan katista vai mistä
tuossa se vika on siksi kaverin keeway kulki samall setupill ku mulla vaan 70cc ja leovince zx alakierto putkella 79 poliisi kyydis tutkaan ite se oli saanu sen 86 gepsiin
10.6.2012 19:08
Skoba leipo kii ja pitäs ostaa uus pytty ja mäntä, onko tämä hyvä?
http://www.mc-scatter.fi/product_info.p ... s_id=25354
10.6.2012 19:10
sopiiko yamaha aeroxin jarrusatula boltiksena? Aattelin laittaa roxin jarrusysteemin kiini kun ne nappaa paljon paremmin kiini kuin keewayn!
toi airsalin "TEHO" on overpriced mutta onhan se muuten hyvä
osta uus mäntä vaan tai joku 70cc en ite ostais 50cc sportti pyttyä jos ei osta jotain naraku merkkistä ku ei niis tehoa oo vakioon enempää...
12.6.2012 1:31
käyks aeroxin jogin tai ihan minkä vaa yamaha pelin sytytyspuola kiiwii?
12.6.2012 16:15
keewayn sähkökaavio hakusessa!
12.6.2012 22:26
Multa löytyy, jos huomenna jaksaisin ottaa vaikka kuvan siitä
12.6.2012 22:32
0Jesse0 kirjoitti:käyks aeroxin jogin tai ihan minkä vaa yamaha pelin sytytyspuola kiiwii?
Kyyllä taitaa käydä. Ainenkin mun zonerissa (2t) löytyy 4t baotianin sytytyspuola.
12.6.2012 22:38
Menee mutta kiinnikkeet on erilaiset, siis mihin johdot tulee kiinni.
13.6.2012 20:24
ramba__ kirjoitti:Multa löytyy, jos huomenna jaksaisin ottaa vaikka kuvan siitä
Joo olis tosi hyvä kaveri tekee sähköt vaa annan kaavion
15.6.2012 22:16
Keewayn peilinkierrehän on M8, ja eihän ole vasen kierre niinkuin yamahassa?