3.9.2010 17:22
3.9.2010 21:09
4.9.2010 11:00
sherlock kirjoitti:NRG menee sen 70 mittarii ni aattelin et on otettu prikka pois ku täält luin et menee prikaton menee sen 70. Tilasin sit variaattorin prikan ja lukittimen. Aloin sit laittamaa sit prikkaa sinne ni sit siel olikii jo prikka. Ni mitäs muuta tohon on voitu tehä et se menee ton verran ? Ja on vakioputki ja pytty mut oli se leiponu ni edellinen omistaja oli vaihtanut männän ni se on varmaa samal porauttanu. mut tuskin poratuksellakaa noin paljoo menis.
4.9.2010 13:32
5.9.2010 20:23
7.9.2010 10:36
Vezkuu kirjoitti:http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0118520616/0-4-175/1835/Schokbrekerverlenger-Piaggio-Tnt-Zilver.html <-- meneekö tuo myös Piaggio NRG power DD -07:skaan?
7.9.2010 23:09
8.9.2010 11:59
Vezkuu kirjoitti:Miten, pystyykö tota poweria säätään jotenkin että kiertäs paremmin, ottas isommat kierrokset, vääntäs enemmän, kiihtys paremmin, mutta huippunopeus vois olla 60-65km/h tienoilla?
Vääntö, kiertäminen ja kierrokset ois tärkeimmät
8.9.2010 14:51
l000l kirjoitti:Vezkuu kirjoitti:Miten, pystyykö tota poweria säätään jotenkin että kiertäs paremmin, ottas isommat kierrokset, vääntäs enemmän, kiihtys paremmin, mutta huippunopeus vois olla 60-65km/h tienoilla?
Vääntö, kiertäminen ja kierrokset ois tärkeimmät
En tajua miks pitää olla isot kierrokset koska vääntö ja kiihtyvyys ovat maksimissa tietyllä kierrosalueella, jos se ylitetään molemmat huononee... Jos kierrokset kiinnostaa niin laita vaikka 2g rullat ja liian kiree vp-jousi. Sitte ajat nii kauan kun kone kestää eli ei kauaa
8.9.2010 17:14
Jesdd kirjoitti:sherlock kirjoitti:NRG menee sen 70 mittarii ni aattelin et on otettu prikka pois ku täält luin et menee prikaton menee sen 70. Tilasin sit variaattorin prikan ja lukittimen. Aloin sit laittamaa sit prikkaa sinne ni sit siel olikii jo prikka. Ni mitäs muuta tohon on voitu tehä et se menee ton verran ? Ja on vakioputki ja pytty mut oli se leiponu ni edellinen omistaja oli vaihtanut männän ni se on varmaa samal porauttanu. mut tuskin poratuksellakaa noin paljoo menis.
Onko hukkaputkia tukittu?
8.9.2010 21:46
Vezkuu kirjoitti:Miten, pystyykö tota poweria säätään jotenkin että kiertäs paremmin, ottas isommat kierrokset, vääntäs enemmän, kiihtys paremmin, mutta huippunopeus vois olla 60-65km/h tienoilla?
Vääntö, kiertäminen ja kierrokset ois tärkeimmät
9.9.2010 14:37
9.9.2010 16:01
huqqis kirjoitti:Vezkuu kirjoitti:Miten, pystyykö tota poweria säätään jotenkin että kiertäs paremmin, ottas isommat kierrokset, vääntäs enemmän, kiihtys paremmin, mutta huippunopeus vois olla 60-65km/h tienoilla?
Vääntö, kiertäminen ja kierrokset ois tärkeimmät
Itellä hukkaputket tukittu, ilmakuri pois+kaasarin säädöt. Prikkaa viilattu että kulkee 58km/h poliisin tutkaan ja kiihtyy iha pirun hyvin, jätättää tehari skoottereitaki. Suosittelen lämpimästi.
9.9.2010 16:21
sherlock kirjoitti:Jesdd kirjoitti:sherlock kirjoitti:NRG menee sen 70 mittarii ni aattelin et on otettu prikka pois ku täält luin et menee prikaton menee sen 70. Tilasin sit variaattorin prikan ja lukittimen. Aloin sit laittamaa sit prikkaa sinne ni sit siel olikii jo prikka. Ni mitäs muuta tohon on voitu tehä et se menee ton verran ? Ja on vakioputki ja pytty mut oli se leiponu ni edellinen omistaja oli vaihtanut männän ni se on varmaa samal porauttanu. mut tuskin poratuksellakaa noin paljoo menis.
Onko hukkaputkia tukittu?
No jos ois tukittu ni meniskö se ton 70?
9.9.2010 22:23