Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
8.1.2010 17:34
tulppa antaa hyvän kipinän ja kone pyörii normaalisti paitsi tuntuu kuin olisi liian vähän paineita eikä se ole leikannut kiinni ajaessa ainakaan. empä sitten tiedä olisiko männänrengas voinut haljeta paikallaan seisoessaan jos kosteutta on päässyt sylinteriin ja jäätynyt kun mopo on seisonut ulkona alku talvesta.
8.1.2010 19:14
Karsta venttiilinvälissä aiheuttaa tuota; ei starttaa ja puristukset on huonot. Takaisinlaittaessa puhdista kunnolla kansi ja testaa vedellä venttiilien tiiviydet.
8.1.2010 21:03
Mistäköhän kohtaa tuota keulan kulmaa olis paras kääntää? Siittä isosta runkoputkesta?
8.1.2010 22:35
Jepex kirjoitti:Mistäköhän kohtaa tuota keulan kulmaa olis paras kääntää? Siittä isosta runkoputkesta?
Eikös se oo siitä runko putkesta mihin tulee t-palat kiinni,luulisin ainakin...
Mitäs öljyä ootte käyttäny näin talvella? 5w40?
Huomasin vaan ku tässä on ollu tota 15-18astetta pakkasta ja pyörä seisoo ulkona vaikka sen 3-4 tuntia, pyörii niin helvetin huonosti startatessa.Kikkiki palauttaa hitaasti ylöspäin.Saa lämmittää kans saatanan kauan et pyörii moitteitta.Mul on nyt tossa 10w40.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
8.1.2010 22:50
Mulla taitaa olla 20km ajetut 15w-40 sisällä, liian jäykät.
8.1.2010 23:30
paska.kasa kirjoitti:Jepex kirjoitti:Mistäköhän kohtaa tuota keulan kulmaa olis paras kääntää? Siittä isosta runkoputkesta?
Eikös se oo siitä runko putkesta mihin tulee t-palat kiinni,luulisin ainakin...
.
Tarkoitan sitä putkea mikä tulee siihen emäputkeen kiinni!
10.1.2010 1:14
Alamountille vielä, että kuinka kauan on seisonut paikallaan? Itellä oli viime talvena päässyt bensat vanhenemaan, kun oli n. 2 kuukautta seisonut paikallaan.. Eli tyhjensin tankin ja laitoin uudet bensat tilalle. Ainakin itelläni auttoi.
10.1.2010 17:55
Hei kertokaapas missä vika ku stratti ei pyöri ollenkaa ja sähköt sammuu välillä. Sekä valot palaa himmeesti. Missä vika? Akun olen lataillut, mutta voltteja en ole päässyt mittaaman. Onko vika akussa vai jossain muualla?
E: Huomasin myös, että kun antaa lisää kaasua niin valot himmenee. Eikös niiden pitäs kirkastua sillo?
E: Vika huomattu ja korjattu. Syynä oli akun miinus navan ruotsiminen, eli hankasin santapapereiila siitä vähän pois ja nyt toimuu imuri ku unelma.
14.1.2010 17:42
ahahhaa johan lähti käyntiin
avattiin venttiilikoneisto ja pytty, putsattiin paikat, takas kasaan ja 5w40 öljyt sisään ja rupes jälkeen rullaamaan kuin ihmeestä = ) vielä ku sais 5,0-5,5 rullat, piperin ja malossin kisajousi
14.1.2010 19:32
alamout kirjoitti:ahahhaa johan lähti käyntiin
avattiin venttiilikoneisto ja pytty, putsattiin paikat, takas kasaan ja 5w40 öljyt sisään ja rupes jälkeen rullaamaan kuin ihmeestä = ) vielä ku sais 5,0-5,5 rullat, piperin ja malossin kisajousi
Hyvä kuulla
Osta malossin rullat,piper on hyvä ja jousi,vahvistettu valkonen.
Pitää itteki vaihtaa tänään noi 5w40,lähtee tosi huonosti 10w öljyillä pakkasilla
16.1.2010 14:00
1.Milläs tavalla sais muuten noista vanteiden reunoista,noi kohat mitkä on kiillotettu,niin ton pinttyneen lian pois helpoiten? (kattokaa kuvat mul galleriasta)
2.Tiiättekö löytyykö tähän skobaan jostain noita kevlar hihnoja sopivaan hintaan? eikös se ollu 729-17,5?
3.mä en näistä niin älyä,niin mitens toi sytytys ennakon muuttuminen 13>29 vaikuttaa?
16.1.2010 14:31
paska.kasa kirjoitti:alamout kirjoitti:ahahhaa johan lähti käyntiin
avattiin venttiilikoneisto ja pytty, putsattiin paikat, takas kasaan ja 5w40 öljyt sisään ja rupes jälkeen rullaamaan kuin ihmeestä = ) vielä ku sais 5,0-5,5 rullat, piperin ja malossin kisajousi
Hyvä kuulla
Osta malossin rullat,piper on hyvä ja jousi,vahvistettu valkonen.
Pitää itteki vaihtaa tänään noi 5w40,lähtee tosi huonosti 10w öljyillä pakkasilla
ostan 5,1 malossi rullat 13€ Malossin violetin 82% vp jousen 16 € piperi 15€ ja kuinkakohan iso suutin on -07 mallissa, itse katsoin niin olisiko ollut 110 mutta onko se vakio suutin kun jostain kuulin että vakio suutin olisi jotain 80-90 väliltä ?
16.1.2010 14:52
alamout kirjoitti:paska.kasa kirjoitti:alamout kirjoitti:ahahhaa johan lähti käyntiin
avattiin venttiilikoneisto ja pytty, putsattiin paikat, takas kasaan ja 5w40 öljyt sisään ja rupes jälkeen rullaamaan kuin ihmeestä = ) vielä ku sais 5,0-5,5 rullat, piperin ja malossin kisajousi
Hyvä kuulla
Osta malossin rullat,piper on hyvä ja jousi,vahvistettu valkonen.
Pitää itteki vaihtaa tänään noi 5w40,lähtee tosi huonosti 10w öljyillä pakkasilla
ostan 5,1 malossi rullat 13€ Malossin violetin 82% vp jousen 16 € piperi 15€ ja kuinkakohan iso suutin on -07 mallissa, itse katsoin niin olisiko ollut 110 mutta onko se vakio suutin kun jostain kuulin että vakio suutin olisi jotain 80-90 väliltä ?
Vakio suutin on varmaan sen 85#.mulla ainakin oli. mul on nyt 90 suutin 62cc kanssa,toimii hyvin.
Älä osta violettia jousta...vahvistettu valkonen on PALJON parempi,maksaa moposportissa sen 10e.Toi violetti tuntuu melkein löysemmältä ku vakio jousi,mulla ei huomannu mitään vaikutusta violetilla.
16.1.2010 14:58
ei ole kyllä tarkoistuskaan laittaa skobaa kulkemaan yli 65 kun ei kannata enään kolmatta kertaa heittää mopokorttia hyllylle
16.1.2010 15:04
juu juu ymmärrän...
Mietin vaan jos haluut saada kaiken kiihtyvyyden irti noista rullista niin sillon valkonen...