Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

19.10.2007 16:25

FleXu kirjoitti:Höh, eikös tuo uusi ja eroottinen C-tech kone ole lainattu Pösön muista malleista, joten ei se mitenkään mullistava ole/pitäisi olla.


Eipä ole "lainattu" se C-techin kone muista pösön malleista. Se on ihan uusi kone, jossa on kilowatteja 3,6!! Eli siinä on suurinpiirtein 5 heppaa ja risat!! Mulla on C-tech ja kyllä nimittäin kiihtyy ;)

Onko

1.11.2007 5:04

Onkos kukaa laittanu koropalaa jetforceen? Ajattelin vaan että millasta koropalaa ootte laittanu ku tuo jousi systeemi on vähän erinlainen ku yleensä?

30.1.2008 19:15

Eli saiskos tätä (JET C-TECH ) peliä kulkee n.55km/h? Ku toi prikka onki vähä erilainen ni sitä ei voi oikee viilailla:D.

30.1.2008 20:49

Anttuu kirjoitti:Eipä ole "lainattu" se C-techin kone muista pösön malleista. Se on ihan uusi kone, jossa on kilowatteja 3,6!! Eli siinä on suurinpiirtein 5 heppaa ja risat!! Mulla on C-tech ja kyllä nimittäin kiihtyy ;)


Mun faitin rekisteriotteessa lukee tehoks 3,6 kW ja se on 4,8 heppaa..

1.2.2008 15:43

Noi tehot ei kerro koko totuutta... ne saattaa olla vaan karkeita arvioita..

Re: Onko

1.2.2008 16:29

pun77i kirjoitti:Onkos kukaa laittanu koropalaa jetforceen? Ajattelin vaan että millasta koropalaa ootte laittanu ku tuo jousi systeemi on vähän erinlainen ku yleensä?


Saattaa onnistua Piaggioon tarkoitetulla "kääntyvällä" koropalalla, eli tälläisellä. Tai sit värkkää ite vastaavan, jossa tuo väli on tarpeeksi suuri että mahtuu siihen linkkuun.

Toinen tapa on korottaa sieltä yläpäästä, siinä on hiukan varaa nostaa. Tarvitsee vain prikkoja tms. sinne jousen ja sen rungon väliin. Tällä ei hirmuista korotusta saa aikaan, koska jousessa ei riitä pituus kovin kummoisiin korotuksiin ;)


jönks kirjoitti:Eli saiskos tätä (JET C-TECH ) peliä kulkee n.55km/h? Ku toi prikka onki vähä erilainen ni sitä ei voi oikee viilailla:D.


Nosta sitä prikkaa hiukan, niin ettei se ole aivan rullakupissa kiinni. Silloin se rajoittaa nopeutta edelleen, riippuen kuinka paljon korotat prikkaa.



Steelwing kirjoitti:
Anttuu kirjoitti:Eipä ole "lainattu" se C-techin kone muista pösön malleista. Se on ihan uusi kone, jossa on kilowatteja 3,6!! Eli siinä on suurinpiirtein 5 heppaa ja risat!! Mulla on C-tech ja kyllä nimittäin kiihtyy ;)


Mun faitin rekisteriotteessa lukee tehoks 3,6 kW ja se on 4,8 heppaa..


Jetissä on silti erilainen kone kuin speedfightissa. Faitissa ym. vanhemmissa malleissa on pystysylinterillä varustettu moottori, jonka tehoksi ilmoitetaan nykyään 3,1 tai 3,4 kw (ac/lc).
Kaasutinkoneella varustetussa jetissä käytetää suorasuihkumallin kanssa _identtistä_ moottoria, jossa on vaakasylinteri. Tämän koneen tehoiksi ilmoitetaan 2,9kw(ac); 3,2kw(ac); 3,6kw(lc) tai 3,7kw(tsdi).

Re: Onko

4.2.2008 8:52

|tomi| kirjoitti:Jetissä on silti erilainen kone kuin speedfightissa. Faitissa ym. vanhemmissa malleissa on pystysylinterillä varustettu moottori, jonka tehoksi ilmoitetaan nykyään 3,1 tai 3,4 kw (ac/lc).
Kaasutinkoneella varustetussa jetissä käytetää suorasuihkumallin kanssa _identtistä_ moottoria, jossa on vaakasylinteri. Tämän koneen tehoiksi ilmoitetaan 2,9kw(ac); 3,2kw(ac); 3,6kw(lc) tai 3,7kw(tsdi).


Tämä on tiedossa. Tarkensin vaan tota Anttuun viestiä (3,6 kW = 4,8 hv).

Re: Onko

4.2.2008 17:01

Steelwing kirjoitti:Tämä on tiedossa.


Niin vähän luulinkin :D No nyt tietää varmaan moni muukin ;)

28.2.2008 11:54

Hei tuolla mun ilmotus puolella on noita viriosia aikas halvalla nytten:O

Ei muutakun ostelemaan jos lisä teho kiinnostaa;)

Vastailen mieluusti kysymyksiin, jos kiinnostusta löytyy:)

28.2.2008 13:40

IXS kirjoitti:Hei tuolla mun ilmotus puolella on noita viriosia aikas halvalla nytten:O

Ei muutakun ostelemaan jos lisä teho kiinnostaa;)

Vastailen mieluusti kysymyksiin, jos kiinnostusta löytyy:)


Eipä noista taho pösöön käydä kun Malossin ecu...

28.2.2008 16:05

|tomi| kirjoitti:
IXS kirjoitti:Hei tuolla mun ilmotus puolella on noita viriosia aikas halvalla nytten:O

Ei muutakun ostelemaan jos lisä teho kiinnostaa;)

Vastailen mieluusti kysymyksiin, jos kiinnostusta löytyy:)


Eipä noista taho pösöön käydä kun Malossin ecu...


Jokanen osa käy ohjekirjna mukaan pösöön:)

28.2.2008 22:33

IXS kirjoitti:
|tomi| kirjoitti:
IXS kirjoitti:Hei tuolla mun ilmotus puolella on noita viriosia aikas halvalla nytten:O

Ei muutakun ostelemaan jos lisä teho kiinnostaa;)

Vastailen mieluusti kysymyksiin, jos kiinnostusta löytyy:)


Eipä noista taho pösöön käydä kun Malossin ecu...


Jokanen osa käy ohjekirjna mukaan pösöön:)


Putkikin? Ja saattaapi olla, että ei oo jaksettu joka mallille vääntää omaa ohjekirjaa :roll:

En oikeen usko että pyttykään käy, sillä Piaggion pytyt ei käy Peugeotin lohkoihin! Nimittäin Peugeotin (vakio)suorasuihkusylinterit on identtisiä (Peugeotin) kaasutinkoneiden sylintereitten kanssa.

29.2.2008 12:33

hmm... kattelin attackin sivuilta mut siellä ei näyttänyt sopivan yksikään:/ Mutta muistan, että pytyn ohjekirjassa luki piaggio , peugeot ja aprilia:) Eli eikä jetforcejakin tehty aikoinaan piaggion koneella? Ne ensimmäiset?:O

Kertokaa te asiasta enemmän tietävät:O?

1.3.2008 22:46

IXS kirjoitti:Eli eikä jetforcejakin tehty aikoinaan piaggion koneella? Ne ensimmäiset?:O


Eipä oo moista ainakaan näkynyt :D

2.3.2008 1:24

ostan jetforcen vanteet ja keulan.