Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
16.9.2010 15:11
ei, en ottanu. on tehari nii sen takii..
16.9.2010 21:19
No paljon kulki, että kilvet lähti?
16.9.2010 22:27
strmix kirjoitti:No paljon kulki, että kilvet lähti?
60 ku en ollu kerenny ONNEKS säätää kaasarii viel.. ei se ollu jaksanu vissii ajaa ku pienen pätkän, halus vissii oikee viedä kilvet -.-
17.9.2010 14:28
Henkka13 kirjoitti:60 ku en ollu kerenny ONNEKS säätää kaasarii viel.. ei se ollu jaksanu vissii ajaa ku pienen pätkän, halus vissii oikee viedä kilvet -.-
Mul taas kävi tuuri justiinsa toistepäin.
Olin vauhtisuoran päässä olevassa temppuilu alueella ja mp kyttä ajaa viereistä tietä ja tietysti kääntyy mukaan leikkiin. Jotain puhuttiin että paljonko kulkee yms, sanoin että kulkee 60. oikeesti kulkee gsp ~80.
Onneksi ei jaksanut lähteä testaamaan, antoi vain sakkoa 20e, sileistä renkaista, peili puuttuu ja teharista.
17.9.2010 22:59
Tulin tosta just ajamasta ja kiinnitin huomiota typhoonissa nyt pariin eri asiaan : D
Eli
1. Kylmänä kun lähtee niin kytkin nappaa ihan HELVETIN kovaa kiinni ja sen jälkeen alkaa röpöttämään, olisko jotenki mahdollista että sais lämpimänäkin nappaamaan tuollalailla ?
Tämä yhteydessä kuulluu eritäin outo ääni takavariaattorin seutuvilta, sellainen humahdus "whuu".
2. Lämpimänä kun pistää paikoiltaan kaasun pohjaan niin lähtee aika heikosti liikkeelle, jos vaikka sammutan typhoonin ja annan sen olla 5min niin lähtee taas aivan normaalisti.
Näihin kun saisi jotain selvennystä niin olsii kiitollinen : D
19.9.2010 21:25
Voisko joku kertoo mikä on vakio typhoonin ilmanputsarin se 'ilmanotto'aukon halkaisija? Ku aattelin siihe laittaa jonku letkun ja sen letkun pään johki, ku hörppii vettä siit putsariin muute.
19.9.2010 22:12
mite mul käy kone nii kuuman ku kävin tos yks päivä ajelemas gilera sp ja mul on siin tehari kii.. ni ajoin +18 astees ja joku 20 minsaa. ja sit koneen lämpömittari oli puolesvälis ja ku paino kaasun pohjaa ni hyytyy. kone käy iha sika kuumana vaikka ei oo paljoo kierroksii..
19.9.2010 22:15
Normaali käyntilämpötila on 70-90 astetta. Hyytyminen on varmaan johtunut vääristä kaasuttimen ja/tai variaattorin säädöistä.
19.9.2010 23:37
Mikä on kun ajoin skoden pihaan toimi sitä ennen moitteettomasti, koitin käynnistää ja ei lähtenyt käyntiin? Vaihoin tulpan, antaa kipinää,putsasin kaasarin. Sähköstartti rullaa ihan hyvin mutta ei vain lähde käyntiin. Vaihdoin juuri pari tuntia ennen kuin näin kävi tulpan ja putsasin ilmaputsarin. Skode seissyt tallissa eikä lähde käyntiin. Kenties läpissä vika?
22.9.2010 14:30
Mikä on vakio männän koko?
22.9.2010 16:20
40mm.
Gagsu kirjoitti:Onko dna:n ja runner sp filtterit samat ? ku mulla siis o sellane suorakaiteen muotonen ja netis myytävät o kaikki enemmänkin kolmion mallisia :O ja dna:n filtterii katoin nii se oli ainaki kuvissa iah samannäköne
Runner Purejetissä on semmonen kolmion mallinen suodatin.
26.9.2010 21:41
Meneeks mikään muu polttimo typhoonin umpioon muokkaamatta kuin se vakio?
28.9.2010 18:00
moro,, minkälaiseen tiukkuuteen nuo kannenpultit laitetaan..pitäisikö olla momenttiavain.vai riittäkö käsi tuntumalla kiristäminen? Miten tuo jäähdytysneste ilmataan kun laskin nesteet pois sylinteristä.?
28.9.2010 23:50
Mitä eroa on suorasuihku piaggion ja kaasari piaggion pytyissä? Pystyykö pelkän ruiskulohkoissa olevan LC pytyn laittaman kaasari piaggioon tai voiko LC lohkoissa olleen ruiskun laittaa AC piaggioon?
Onko noiden lohkot samanlaiset keskenään? Pystynkö heittämään NRG:n lohkoihin typhoonin pytyn/kaasarin ja ilma jäähy kamat, jotta saan kiinni isommat vanteet ja levarin?
29.9.2010 19:44
Saakohan modattua piikkisen typsan tuulettimen 50cc:seen?