29.8.2010 17:20
ootman kirjoitti:Vezkuu kirjoitti:huqqis kirjoitti:Ei se tulppa nii paljo maksa. Ja jos pystyt ajamaan sillä viel sitä 30-40 kmh nii pakostakin se antaa jotaki kipinää. Suosittelen vaihtamaan sen tulpan näin ens alkuun.
ei se enää ees käynnisty, mutta antaa kipinää. Mutta ostan sit uuen. Kuuluuko muuten tuolla jostain varikopan takaa sieltä katteitten sisästä lähtee akun luo sellanen läpinäkyvä ontto piuha missä ei ole mitään sisällä? ei siis mene akkuun, vaan sen luo irralleen.. mitähän virkaa sillä on?
Mullaki on tuo samanen "piuha" jonka nyt itse luokittelisin letkuksi lähteny käveleen jo aikapäivä sitten. En tiä mitä virkaa sillä on, mutta eipä oo mitenkää mopon toimintaan vaikuttanu.
29.8.2010 17:24
29.8.2010 22:07
30.8.2010 16:13
Vezkuu kirjoitti:okei, ei ilmeisesti haittaa vaikka pois ottaisin? Tulii muuten vasta nyt saatua se Gianelli Go kiinni DD:hen, vaikka sen kuukaus sitte ostelin. Tietääkö joku saako motonetistä 6mm suuttimia? jotain 65 aattelin.. Ja sitte missä se suutin oikein on ja pitääkö siinä muuta kuin pyörittää se vaan pois ja laittaa uus tilalle, ohjeita?
30.8.2010 23:15
1.9.2010 17:30
Vezkuu kirjoitti:Ihme juttu, eli vahoin sen BR9ES tulpan ja suuttimen, nyt lähtee pienin vaivoin käyntiin mutta ei silti pelaa kunnolla. kulkee vain max. 54km/h vaikka pitäis kulkea 65-70? ja kierrokset pyörii vaan jossain 5500-6000 ;o mite tehä? Sitten kun suutinta vaihoin ja irrotin kaasarin, tais jotain tapahtua kaasuvaijerille sillä kun käynnistää kaasu on automaattisesti täysillä eikä sitä voi säätää ollenkaan kaasuttelemalla, mutta kun otin sen kumin kaasuvaijerin päältä irti kaasarissa ja katoin niin kyllä se kaasu silti ottaa kiinni? apuaa.
1.9.2010 20:17
ootman kirjoitti:Vezkuu kirjoitti:Ihme juttu, eli vahoin sen BR9ES tulpan ja suuttimen, nyt lähtee pienin vaivoin käyntiin mutta ei silti pelaa kunnolla. kulkee vain max. 54km/h vaikka pitäis kulkea 65-70? ja kierrokset pyörii vaan jossain 5500-6000 ;o mite tehä? Sitten kun suutinta vaihoin ja irrotin kaasarin, tais jotain tapahtua kaasuvaijerille sillä kun käynnistää kaasu on automaattisesti täysillä eikä sitä voi säätää ollenkaan kaasuttelemalla, mutta kun otin sen kumin kaasuvaijerin päältä irti kaasarissa ja katoin niin kyllä se kaasu silti ottaa kiinni? apuaa.
Ookko kattonu liikkuuko luisti? Vaihoikko suutinta isompaan vai pienempään ja booaako täyelä kaasula? Ongelma saattas olla siinä että seokset ei oo kohala. En oikein muuta keksi jos vika kerta tuli samantien suuttimen ja tulpanvaihon jälkeen. Toi käynnistysongelma johtuu varmaa tosta kaasun hirttämisestä ja seoksista.
Itelä on taas etujarrut huonontunu aivan älyttömästi. Ennen nous perä mut eipä enää. Voisko vika olla siinä ku alkuperäset palat kulu loppuun ja ostin paikallisest mopoliikkeest uuet palat. Palojen merkkiä saati valmistusmaata en tiä . Voiko syy olla pelkästään paloissa vai vaikuttaako joku muukin homma jarrutustehoon noin paljon? Levynkin putsasin tärpätilä eikä vaikuttanu mitenkään.
1.9.2010 20:23
1.9.2010 23:24
l000l kirjoitti:Sulla voi olla liian rikkaalla, ite vaihoin teharivireillä 80 --> 70 suuttimeen ja meno parani huomattavasti. En tosta kaasun hirttämisestä tiedä.
2.9.2010 7:25
Vezkuu kirjoitti:l000l kirjoitti:Sulla voi olla liian rikkaalla, ite vaihoin teharivireillä 80 --> 70 suuttimeen ja meno parani huomattavasti. En tosta kaasun hirttämisestä tiedä.
no mikähän sitten olis hyvä? suuttimia löytyy 60-82
2.9.2010 18:37
En oo, ku ei kai ne oo pakolliset Gianelli Go putkee ku sehän on vastaava ku vakioputki ilman hukkiksia? vai?ootman kirjoitti:Vezkuu kirjoitti:l000l kirjoitti:Sulla voi olla liian rikkaalla, ite vaihoin teharivireillä 80 --> 70 suuttimeen ja meno parani huomattavasti. En tosta kaasun hirttämisestä tiedä.
no mikähän sitten olis hyvä? suuttimia löytyy 60-82
Kokkeile vaikka 65 suutinta.
Ookko vaihtanu VP tai kytkinjousia ku teharin laitoit? Tuli vaan mieleen ku noi kierokset kuulostas aika alhasilta nopeuteen nähen.
3.9.2010 15:13
3.9.2010 16:08
3.9.2010 16:55
Oze kirjoitti:Mitenkäs ootte vaihtanu kilven telineen? Aattelin, että ottas pois, mutta kun se kilventeline on kiinni siinä kattees mikä menee takavalon alapuolelle. Saako jostaki niitä peräkatteita ilman kilpee ja sitte laittas oman telineen?
3.9.2010 17:05
huqqis kirjoitti:Oze kirjoitti:Mitenkäs ootte vaihtanu kilven telineen? Aattelin, että ottas pois, mutta kun se kilventeline on kiinni siinä kattees mikä menee takavalon alapuolelle. Saako jostaki niitä peräkatteita ilman kilpee ja sitte laittas oman telineen?
Näytä dremeliä ja viilaa sille vakio kilven katteelle ja laita kilpi rapasuojan metalli osaan. Niinku esim tähän tapaan http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/55856