Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
19.11.2008 15:37
Mikä on vikana kun mopo ei lähe käyntiin?
Tulppa oli huonossa kunnossa ja vaihdoin uuden ja katoin että antaa kipinän mutta silti tuntuu että ei edes yritä lähteä käyntiin.Kastelee tulpan kun on pari kertaa yrittäny startata.
3.12.2008 0:02
Kun kisaohjelma laitetaan niin mitä siinä oikeastaan muutetaan? Voiko sen tehdä kotikonstein ja mitkä kaupat sitä tekevät pk-seudulla. Teharikin pitäis ostaa mut aloi miettii et mitä siin teharis tekee sen et tulee lisää kiihtyvyyt/vääntöö tai huippuu. Voiko vakioputkesta (ei hukkaputkea) tehdä teharin? Onko tehari siis turha.
3.12.2008 9:14
Kisaohjelma poistaa kierrosten rajoittajan ja antaa koneelle vähän enemmän bensaa. Voit laittaa kisaohjelman itse jos ostat gameboy:n ja siihen sellasen ruiskunohjelmointi palikan. Tehari muuttaa ääniä (joku tykkää, joku ei) ja ulkonäköä. Siihempä ne edut sitten jäivätkin.
3.12.2008 12:31
HoLe kirjoitti:Kisaohjelma poistaa kierrosten rajoittajan ja antaa koneelle vähän enemmän bensaa. Voit laittaa kisaohjelman itse jos ostat gameboy:n ja siihen sellasen ruiskunohjelmointi palikan. Tehari muuttaa ääniä (joku tykkää, joku ei) ja ulkonäköä. Siihempä ne edut sitten jäivätkin.
Kyllähän siitä teharista tehoakin tulee lisää(+rullien vaihto). Vaikkakin ruiskuissa on tyhjä vakioputki on tehari paremmin muotoiltu tuomaan tehoa.
3.12.2008 13:11
HoLe kirjoitti:Kisaohjelma poistaa kierrosten rajoittajan ja antaa koneelle vähän enemmän bensaa. Voit laittaa kisaohjelman itse jos ostat gameboy:n ja siihen sellasen ruiskunohjelmointi palikan. Tehari muuttaa ääniä (joku tykkää, joku ei) ja ulkonäköä. Siihempä ne edut sitten jäivätkin.
ja mistäs tälläisiä gameboyta saa? ja mitkä kaupat laittaa kisaohjelmia?
31.12.2008 13:28
Sopiiko pitkälle kuskille?
31.12.2008 16:19
Miten pitkälle ? Ite oon 180cm pitkä ja ihan hyvin oon ajellu, tosin en oo pitkä
. Jalkatila sais olla kyllä isompi.
1.1.2009 15:04
Kaikkea purejetin osaa myynnissä kysykää
1.1.2009 15:32
Lamsa kirjoitti:Miten pitkälle ? Ite oon 180cm pitkä ja ihan hyvin oon ajellu, tosin en oo pitkä
Niin semmone yli 190cm
3.1.2009 22:35
Shaule kirjoitti:Lamsa kirjoitti:Miten pitkälle ? Ite oon 180cm pitkä ja ihan hyvin oon ajellu, tosin en oo pitkä
Niin semmone yli 190cm
No sit varmaan pitää ensin istua ja kokeilla
18.1.2009 19:10
Kaveri on yli 190cm ja kehui pureani, että eka skoba missä hän mahtuu normaalisti ajamaan.
Onko -04 puressa alkuperäisenä edessä kirkkaat vilkunkuvut? kun kuvissa siltä näyttää, mutta ei noissa ce-hyväksyntää ole katsastusta ajatellen. Entä miten teidän pureissa takavalot on. Mulla normaalisti palaa vain perustakavalo ja kun jarrua painaa syttyy lisäjarruvalo, mutta toi perustakavalo on edelleen yhtä kirkas/himmeä. onko normaalia?
31.1.2009 16:20
FaiberGlass^ kirjoitti:Kaveri on yli 190cm ja kehui pureani, että eka skoba missä hän mahtuu normaalisti ajamaan.
Onko -04 puressa alkuperäisenä edessä kirkkaat vilkunkuvut? kun kuvissa siltä näyttää, mutta ei noissa ce-hyväksyntää ole katsastusta ajatellen. Entä miten teidän pureissa takavalot on. Mulla normaalisti palaa vain perustakavalo ja kun jarrua painaa syttyy lisäjarruvalo, mutta toi perustakavalo on edelleen yhtä kirkas/himmeä. onko normaalia?
ei oo keltaset vilkunkuvut siel on. Mulla meni paskaks takajarruvalo ni ostin carbon kuvun siihen ja vilkkuihin kans. Ei oo viel ainakaan tullu sanomista.
4.2.2009 21:35
toi purejetti on suorasuihku eikä suoraruisku
5.2.2009 1:19
(Konstaapeli) kirjoitti:toi purejetti on suorasuihku eikä suoraruisku
Mä vaan koskaan kuullu "suoraSUIHKUSTA"
5.2.2009 15:24
ardie91 kirjoitti:(Konstaapeli) kirjoitti:toi purejetti on suorasuihku eikä suoraruisku
Mä vaan koskaan kuullu "suoraSUIHKUSTA"
Suorasuihkutukseksi sitä kyl kutsutaan.