3.6.2012 16:42
3.6.2012 20:40
3.6.2012 20:58
Palezu kirjoitti:kokemusta on ku ei jäykemmät vp:t vaikuta mitään..
4.6.2012 0:09
4.6.2012 1:52
4.6.2012 9:53
4.6.2012 16:43
5.6.2012 11:25
Leevasd kirjoitti:Ja kampparist kierteet paskan niin, että ei saa etuvariaattorin pulttia kiinni... KÄVELYkESÄ
EDIT: Ukko teki uudet kierteet kamppariin.
-> Kasasin keewin, kaikki oli hyvin, iskin käyntiin, en päässyt edes roskikselle, kun katkesi kaasuvaijeri... Mutta tallissa oli yksi ylimääräinen, ni pääs jo testaamaan, 1/3 kaasul 60kmh
5.6.2012 18:12
5.6.2012 22:31
5.6.2012 22:53
6.6.2012 0:06
6.6.2012 1:40
6.6.2012 14:28
-pyrtsi kirjoitti:Juusitä minäki että hiukka saattas auttaa, joo hyvä vaa et imuäänet hiukka kovenis, sillä pitää nii helvetin kimeetä ääntä tuo, niin tasottaa ees vähäsen
Paljonkoha kuuluis muuten kulkea tollasen hurricanen, siitä on prikka nyt poissa ja suutin 62, ku vakiona oli 58.5, ja kulkee nyt mittariinsa päivästä riippuen sen 51-54kmh? Muistelen et syksyllä kulki jotain melkee 60kmh mittariin. Oisko hihna sitte kulunu vaaaai? Reilu 7000 ajettu nytten ja arvelen ettei oo ikinä hihnaa vaiheltu.
Ja ku liikkeelle lähtee välillä esim liikennevaloista, ku on kone lämmin jo niin booailee ennenku suostuu lähtemää kunnolla liikkeelle? Muistelen et löysä vp aiheuttaa tollasta, oonko oikeessa?
Enpä tuohon tosiaan kyllä oo hirveenä perehtyny ku tyttöystävän skootteri, ja aina välillä vaan lainailen..
6.6.2012 14:34
Leevasd kirjoitti:+-1kmh sigma:) Tuo saa vaan vähä liikaa.. Tuntuu hukkuvan ja välillä sitten taas vauhtia +70...
kuriton vakioputsari
stage6 proreplica
86suutin(pitäs olla joku 75-80, mut en jaksais vaihtaa kun tuo nyt kulkee eteenpäin)
EDIT:
Onko kukaan ikinä vaihtanut omaan keewisä kaasukahvaa ja vaijeria?
Irrotin eilen öljypumpunvaijerin boxista, niin eikö se jakari nyt ole niin sanotusti turha ?