23.8.2010 19:46
24.8.2010 18:25
24.8.2010 20:05
24.8.2010 20:12
Cross93 kirjoitti:Riittääkö jos puristukset on menny koneest et vaihtaa pelkästää männän ja tiivisteet vai pitääks koko sylinteri vaihtaa? Ja pitää viel tarkistaa et eiks se oo nii et jos kaasarist tulee bensaa koneesee ja tulppa antaa kipinää nii pirusti et jollei se sillo starttaa nii koneen puristukset on menny? Ja oon kokeillu ryypyn kanssa ja ilman......
24.8.2010 20:59
24.8.2010 21:48
LaneKit kirjoitti:Cross93 kirjoitti:Riittääkö jos puristukset on menny koneest et vaihtaa pelkästää männän ja tiivisteet vai pitääks koko sylinteri vaihtaa? Ja pitää viel tarkistaa et eiks se oo nii et jos kaasarist tulee bensaa koneesee ja tulppa antaa kipinää nii pirusti et jollei se sillo starttaa nii koneen puristukset on menny? Ja oon kokeillu ryypyn kanssa ja ilman......
Pytty kannattas viiä koneistamolle porattavaks ylikokomännän kanssa.
24.8.2010 23:11
Cross93 kirjoitti:Riittääkö jos puristukset on menny koneest et vaihtaa pelkästää männän ja tiivisteet vai pitääks koko sylinteri vaihtaa? Ja pitää viel tarkistaa et eiks se oo nii et jos kaasarist tulee bensaa koneesee ja tulppa antaa kipinää nii pirusti et jollei se sillo starttaa nii koneen puristukset on menny? Ja oon kokeillu ryypyn kanssa ja ilman......
28.8.2010 18:12
28.8.2010 18:54
Vezkuu kirjoitti:Nyt tuli NRG:hen ensimmäiset viat.. eli eli kaasu alko aluks sillee pätkimään ja rätisemään eikä kulkenut kuin 30-40km/h.. noh, lopulta ei sitten enää käynnistynyt ollenkaan. Huoltoon soitin ja sanoivat että luultavasti alkaa toimia kun uuden tulpan vaihat, onko näin? Ja missä siellä se tulppa oikein on, että mitä kaikkee pitää purkaa ja tartteeko jotain erikoisempaa avainta?
28.8.2010 19:20
huqqis kirjoitti:Vezkuu kirjoitti:Nyt tuli NRG:hen ensimmäiset viat.. eli eli kaasu alko aluks sillee pätkimään ja rätisemään eikä kulkenut kuin 30-40km/h.. noh, lopulta ei sitten enää käynnistynyt ollenkaan. Huoltoon soitin ja sanoivat että luultavasti alkaa toimia kun uuden tulpan vaihat, onko näin? Ja missä siellä se tulppa oikein on, että mitä kaikkee pitää purkaa ja tartteeko jotain erikoisempaa avainta?
Tuossa kuvassa oleva kate nro. 11 irti http://www.easyparts.nl/showdrawing/257 ... plank.html Sitte näät pytyn ja tulpanhatun. Hattu irti ja tulppa tulppa-avaimella irti. Käyt ostaa huoltoasemalta tai motonetistä BR9ES tulpan, se ja muut osat kiinni ja radalle.
28.8.2010 20:31
Vezkuu kirjoitti:mitäs muita katteita pitää irrottaa että saan tuon nro. 11 katteen irti?
28.8.2010 22:43
ootman kirjoitti:Vezkuu kirjoitti:mitäs muita katteita pitää irrottaa että saan tuon nro. 11 katteen irti?
Ei tartte irrottaa muita katteita. kate nro. 11 on kiini neljällä ruuvilla. kaks löytyy ku aukaset penkin, muut kaks ruuvii onki merkattu tohon kuvaa (nro. 13).
28.8.2010 22:51
28.8.2010 23:24
huqqis kirjoitti:Ei se tulppa nii paljo maksa. Ja jos pystyt ajamaan sillä viel sitä 30-40 kmh nii pakostakin se antaa jotaki kipinää. Suosittelen vaihtamaan sen tulpan näin ens alkuun.
29.8.2010 16:52
Vezkuu kirjoitti:huqqis kirjoitti:Ei se tulppa nii paljo maksa. Ja jos pystyt ajamaan sillä viel sitä 30-40 kmh nii pakostakin se antaa jotaki kipinää. Suosittelen vaihtamaan sen tulpan näin ens alkuun.
ei se enää ees käynnisty, mutta antaa kipinää. Mutta ostan sit uuen. Kuuluuko muuten tuolla jostain varikopan takaa sieltä katteitten sisästä lähtee akun luo sellanen läpinäkyvä ontto piuha missä ei ole mitään sisällä? ei siis mene akkuun, vaan sen luo irralleen.. mitähän virkaa sillä on?