28.7.2008 17:17
soliferimies kirjoitti:pitääkö ditechistä säätää ruisku jos laitta teharin kiinni??????????
29.7.2008 9:16
30.7.2008 12:47
Furry kirjoitti:Miksi:
- Kone pätkii, ajo yhtä tökkimistä
- Pakoputki kuumiaa ihan helevetin kuumaksi (kun se palosuoja vielä oli, niin se suli irti pakoputkesta)
- Starttimoottorista kuuluu kilinää
Muutenhan tuo näyttäisi toimivan.
- Furry
30.7.2008 21:33
Ezzee kirjoitti:soliferimies kirjoitti:osaisko kukaan sanoa että mikä mun ditekissä on ku otin prikan pois niin tyhjäkäynnillä alkoi kuulua semmonen ihme kilkatus ja kalkatus variaattorista sitten aukaisin varikopan niin kampiakselin mutteri oli tiukalla mutta se hammasratas rullakupin takana oli aivan saatanan väljänä. mikä neuvoksi??
Sulla ei ollu menny rullakupin laajentajan ja sen ison hammasrattaan hahlot kohdalle joten iso hammasratas pyöri osaksi irrallaan.Fat Man kirjoitti:Ongelmana on että valoja palaa tiuhaan tahtiin. Mittasin akulta 16,3v jännitettä, ei taida olla ihan normaalia?
Joko jännitteensäätäjässä vika tai sitte niinku mulla että starttireleen maadotusjohto ei ota maata jolloin valoille tulee virta suoraan magneetolta.
Uskokaa huviksenne mulla on ollu joka helvetin ongelma joka vaan voi mopoon tulla..:D
30.7.2008 21:38
31.7.2008 11:25
3.8.2008 22:05
4.8.2008 2:18
4.8.2008 23:05
asmo_91 kirjoitti:mitähän tänään kävi ditekille kun tultiin kaverin kanssa 2 päällä kaasu pohjas n.7 km matka abc:lta niin loppuvaiheessa yhtäkkiä loppu veto kesken ja rupes hyytymää :o sit pysähyin ja annoin käydä hetken tyhjäkäyntiä...taas toimi mutta variaattorista alko kuulumaan ihme huminaa ja päästiin kotiin asti kuitenkin.
aiemmin päivällä toimi vielä malossit moitteettomasti kun kävin heittämässä 50km suuntaansa lenkin ja takastullessa puolmatkaa kaasupohjassa
pitää tänään jahka heräilee niin avata variaattorinkoppa ja kattoo mikä on menny vituilleen... mahtokohan malossit siinä sitte lämpöleikata kun en lämmittänyt konetta juuri yhtään ennenku lähettii ajaa sieltä abc:ltä himaa ja kaikenlisäksi sato kaatamalla, et olisko silläki osuutta asiaan,entiie :o
EDIT:
ditekissä kiinni siis:
malossin 70cc
malossin ruiskuboksi
malossin multivari
laserin tehari ja
polinin vahvistettu kevlar hihna
4.8.2008 23:45
5.8.2008 1:05
asmo_91 kirjoitti:no empä tiiä... 110-120km/h mittariin muttah se on sit toinen juttu mitä se menee oikeeta lukemaa...
5.8.2008 2:35
Nuustis kirjoitti:asmo_91 kirjoitti:no empä tiiä... 110-120km/h mittariin muttah se on sit toinen juttu mitä se menee oikeeta lukemaa...
Noo ... tällein "tarkasti" heitettynä sanoisin 85-95
5.8.2008 12:06
Ei tarvii, mutta eihän tuosta teharista niin kovin suurta hyötyä ole ainakaan, jos on prikka kiinni. Ruiskun säätöä kannattaa harkita siinä vaiheessa, jos koneen ilmansaantia parantaa. Toinen kysymys taas on se, että missä noita joku säätäis?soliferimies kirjoitti:pitääkö ditechistä säätää ruisku jos laitta teharin kiinni??????????
7.8.2008 14:01
8.8.2008 1:36
ssami92 kirjoitti:kaveri toi tollase -04 ditechin mulle katottavaks.. kävi tankil ja oli ajamassa kotii lisää öljyä(öljyn merkkivalo palo). oli sit hyytyny sinne jonneki matkalle ja työns sen kotii. pimeessä sekotti 2t öljyn ja vaihteistoöljyn. eli laitto vaihteistoöljyä koneesee. eikä oo sen jälkee käynnistyny. starttaa kyllä mut ei käynnisty. Kertokaaha vinkkejä mitä siitä vois kattoo?