Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
24.4.2012 22:44
AA.. Joo no toi mäntä on ollu noin 200km kiinni, on tossa pientä ruskeeta läikkä mut hyvin vähän, ja sitä vikaa oon ettimässä, noh, tossa video -->
http://www.youtube.com/watch?v=neCeMDV16hs Eli tollee pitää kaasua pohjassa, tekee ja pitää tota ääntä, ei liiku, sit joku noin 100-300metrin päästä se lähtee sillee ihan hyvin liikkeelle, ja virii oli hukkaputki tukittu, prikka pois, kulkee noin 50-55....... Luulis et menis lujempaa, noh pitää kattoo ku saa perjantaina haettuu noi kaikki osat ni laittaa sit kiinni ja kattoo auttoko mikään.... Milläs ton voi muuten voi pestä? bensalla noikin? ihan sylinterin kansi ja sylinteri.
24.4.2012 23:02
Katoitko kunnolla ne renkaat, että varmasti on ehjät? Sitten voi myös variaattorin puolen stefa vuotaa.
24.4.2012 23:05
no siis tää mäntä on nyt täs mun kädessä, otin sen sisälle jatkan huomenna, ni mun silmällä nää on kyl aika normaalin näköset? jos ne ois rikki ni kai se näkyis sillee kunnolla tai jotain?
24.4.2012 23:07
Tuskin toimis noinkaan "hyvin" jos stefa vuotais, onhan se toki mahollista. Ettei ois pakoputkessa katti irronnu ja tukkii putken, tuo vaikuttas siltä.
24.4.2012 23:13
Palezu, jos vika ois siinä putkessa, miten saan sitte korjattua/nähdä että onkose vika siinä?
24.4.2012 23:48
No luultavasti jos otat sen putken irti ja heiluttelet ja kolistelet sitä niin sen pitäisi kolista siellä sisällä jos se on irti taikka sitten mopon ollessa käynnissä potkit sitä putkea ja katot muuttuuko kulku
korjauksena on vain avattava putki ja otettava romut pois ja hitsattava takasi kasaan taikka sitten uusi putki.
25.4.2012 0:01
Joo, no katon huomenna, se on kyl irti, on vaa tuolla, en jaksa nyt yöllä katella. Oispa sit vaa jostai tollasesta... Alkaa vaihtoehdot olee vähissä
25.4.2012 17:07
Juu ei tuolla mikään heilu.. Omg hermot menee, noh, odotan sitä putsaria ja suuttimia ja tiivisteitä ja ja ja...
Vois vaikka alkaa noita pumppuja madalluttaa, ja vaikka jarrut ilmata, varin kiillottaa, jos vaikka alottais noilla. Eillei jollekki tule mitään muuta mielee tosta viasta.
25.4.2012 20:18
Mites toi jarrujen ilmaus onnistuu? luin jotai topikkia en saanu oikee selvää mitä ne siel selitti ;D
25.4.2012 20:28
Jarrunestesäiliö auki ja kaadat täyteen uutta nestettä. Jarrusatulan ilmausnippa auki(pyörität vähän aukipäin, se on sellanen pultti jonka päässä on pieni reikä) ja laitat siihen letkun ja letkun toinen pää johonki purkkiin. Sitten vain pumppaat jarrukahvasta varovasti jonku aikaa kunnes letkusta tulevassa nesteessä ei oo ilmakuplia ja muistat välillä lisätä säiliöön nestettä ettei hörppää ilmaa ja sitten kun luulet sen olevan valmis, painat jarrukahvan pohjaan, pidät siinä ja kiristät samalla ilmausnipan, sitten päästät kahvan, täytät säiliön tarpeeksi täyteen ja pistät säiliön kiinni ja sitten pumppaat kahvoja vähän että jarruihin tulee paine. Noin sen siis pitäis toimia mutta aika usein ei oo toiminu joissain mopoissa
25.4.2012 21:06
Juu, pitää käydä hakemassa sitä nestettä. Huomenna kokeiluun (; Kiitos tästä.
Ainiin, pitääkö olla jotain tiettyä nestettä? vai ihan joku tavallinen käy.
26.4.2012 0:10
Mites toi, mulla on m-tanko ja stage 6 adapter, ni se adapteri ottaa kokoajan katteisiin osumaa, eli en voi kääntää kunnolla rattia, mitä teen tolle et saan esim nostettua sitä tai jtn?
26.4.2012 9:37
DOT-3 tai DOT-4 jarrunestettä. en muista kumpaa piti olla. lukee jarrunestesäiliön kannessa.
Edit: nyt on oikein. kiitos huomautuksesta
Viimeksi muokannut kultsi0 päivämäärä 26.4.2012 17:10, muokattu yhteensä 1 kerran
26.4.2012 10:04
Samaa tavaraa molemmat ovat, DOT-luokituksessa numerolla on vain väliä, eikä kirjaimien koolla.
26.4.2012 22:10
Tossa kannessa luki joo et dot-3 ja 4 käy (;