25.12.2009 0:12
paska.kasa kirjoitti:
Miten teillä muuten kuluttaa? ois kiva tietää
25.12.2009 0:19
25.12.2009 2:01
paska.kasa kirjoitti:Vaatii tietysti ammatti taitoa kun lähtee runkoa muuttamaan/muokkaamaan.En sit tiiä onko kannattavaa,vai onko sulla jotain spesiaalia luvassa?
Jos pistät akun penkin alle,niin siellä jalkojen allahan on hyvin tilaa tunnelille,kyllä.
25.12.2009 18:08
25.12.2009 18:25
karkulainen kirjoitti:Ensikesänä tulee 18v mittariin ja B-kortti taskuun (toivottavasti ), joten ei parane ottaa kevariveroja ja suorituskieltoa, eli jonkinlainen rajoitin on laitettava.
25.12.2009 21:35
25.12.2009 23:03
26.12.2009 12:13
26.12.2009 13:26
Jepex kirjoitti:Ei jumaskuukkelis mikähän tota vaivaa. Sähköstartilla koitan käyntiin, niin startin ratas ei mee sille isolle rattaalle ollenkaan, pyörii tyhjää kopassa.
Sitten kun sain polkasemalla käyntiin, niin sammu heti kun päästi kaasun, sen jälkeen ei lähtenyt käyntiin millään. Sit lyö välillä lieskaa kaasarista, kerran jo sytty palamaan koko paska
paska.kasa kirjoitti:Muutenki vastaa vähä huonosti kaasuun.Sylkän vaihon jälkeen toimi ku unelma,menin säätämään seoksia,kiristelin kaikkea parin ajokerran jälkeen,tuntuu että vähä hävinny tuota vääntöä ja jne.Kylhänse tietysti vääntää mutta ei niin mainiosti kun viikko sitten.
Muutenki ku on toi "vapari" niin en tiiä millaset säädöt näin pakkasilla ois hyvät.Paranee tottakai toi kiihtyvyys ja jne kun saan tässä varin ja jousen vaihettua kunhan kerkee.Varmaan kans tuo hihna valittelee jo venymistään,ajattu sen 4000km sillä.
Niin ja viel et onko venan säädöt näil kylmällä parempi vaihtaa? vai onko noi 0,10 hyvät.mul on pako löysä0,10,imu vähän tiukempi 0,10.
Jepex kirjoitti:Johtuuko tuo moottorin laiskuus sittä että otin sen "kuritapin" pois ihan kokonaan ja kaasarin kansiki on halki.
26.12.2009 13:36
Jepex kirjoitti:Johtuuko tuo moottorin laiskuus sittä että otin sen "kuritapin" pois ihan kokonaan ja kaasarin kansiki on halki.
karkulainen kirjoitti:Jos kansi on halki, se ei saa sinne kunnon alipainetta joka nostaisi luistia. Korjaa se kansi jollain, pitäisi auttaa. Siihen kanteen kannattaa yleensä jättää muutama mm. sitä tappia jolloin jousi pysyy paikoillaan.
26.12.2009 16:45
26.12.2009 16:52
26.12.2009 19:10
Jepex kirjoitti:No joo, modaan tohon kunnon luistin kaasarin kiinni! Alko toimimaan skootteri kun vaan vahoin tulpan parempaan.
Sopisko solleen tää kiinni http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=2564
Jepex kirjoitti:Onko tämä skootteri 2 tahtinen vai 4 tahtinen ? http://www.youtube.com/watch?v=NhliVf3dYzI&feature=channel
Näyttää että olis 4 tahtine, alkukäyrän perusteella, mutta en tiedä.
26.12.2009 20:01
27.12.2009 1:47
<|TuX|> kirjoitti:Jepex kirjoitti:No joo, modaan tohon kunnon luistin kaasarin kiinni! Alko toimimaan skootteri kun vaan vahoin tulpan parempaan.
Sopisko solleen tää kiinni http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=2564
Ei ainakaan vakiolohkoihin mene kiinni.. Taitaa maksimissaan 80cc mennä vakiolohkoihin kiinni.Jepex kirjoitti:Onko tämä skootteri 2 tahtinen vai 4 tahtinen ? http://www.youtube.com/watch?v=NhliVf3dYzI&feature=channel
Näyttää että olis 4 tahtine, alkukäyrän perusteella, mutta en tiedä.
Paisarin perusteella 2-tahti. Tosin on niitä paisareita nelareissakin nähty, mitä kovasti ihmettelen..