24.9.2009 16:01
25.9.2009 15:12
JerQQ kirjoitti:Vaihtakaapa aeroxin vanteet oveton vanteisiin. Mulla siis aeroxin vanteet ja tarvisin oveton vanteet. Ilmoittakaa myös jos myytävänä oveton vanteet.
25.9.2009 16:27
Väljäpaska kirjoitti:JerQQ kirjoitti:Vaihtakaapa aeroxin vanteet oveton vanteisiin. Mulla siis aeroxin vanteet ja tarvisin oveton vanteet. Ilmoittakaa myös jos myytävänä oveton vanteet.
mulla on neossissa vanteet menossa vaihtoon. Mutta roxissahan taitaa olla levyt takana niin ei oo mun lohkoissa paikkaa jarrulle..? ainakin muistaakseni eräs käyttäjä oli vaihtanu kieslerin roxiin tarkotetun takavanteen ni kuulemma käyny lohkoihin..
26.9.2009 1:44
26.9.2009 10:30
pyrho kirjoitti:Väljäpaska kirjoitti:JerQQ kirjoitti:Vaihtakaapa aeroxin vanteet oveton vanteisiin. Mulla siis aeroxin vanteet ja tarvisin oveton vanteet. Ilmoittakaa myös jos myytävänä oveton vanteet.
mulla on neossissa vanteet menossa vaihtoon. Mutta roxissahan taitaa olla levyt takana niin ei oo mun lohkoissa paikkaa jarrulle..? ainakin muistaakseni eräs käyttäjä oli vaihtanu kieslerin roxiin tarkotetun takavanteen ni kuulemma käyny lohkoihin..
Ei ne käy jos ei hitsaa jonkinlaista korvaketta jarrulle.Ja sit kai tarvii jonkun adapterin?
26.9.2009 13:20
Scaleo1 kirjoitti:pyrho kirjoitti:Väljäpaska kirjoitti:JerQQ kirjoitti:Vaihtakaapa aeroxin vanteet oveton vanteisiin. Mulla siis aeroxin vanteet ja tarvisin oveton vanteet. Ilmoittakaa myös jos myytävänä oveton vanteet.
Ei ne käy jos ei hitsaa jonkinlaista korvaketta jarrulle.Ja sit kai tarvii jonkun adapterin?
Menee kiinni, mutta tarvii roxissakin vakiona olevan adapterin, johon vanne pultataan. Lisäksi pitää hitsauttaa lohkoihin jarrusatulalle kiinikkeet...
26.9.2009 14:31
27.9.2009 0:36
Väljäpaska kirjoitti:JerQQ kirjoitti:Vaihtakaapa aeroxin vanteet oveton vanteisiin. Mulla siis aeroxin vanteet ja tarvisin oveton vanteet. Ilmoittakaa myös jos myytävänä oveton vanteet.
27.9.2009 12:08
HeeBoF kirjoitti:Ostin tuollaisen Yamaha neossin ja sellaista kyselisin minkä kokoiset rullat tossa on vakiona ja kannattaako vaihtaa kepeemmät jos kuriton putki ja prikka poissa ?
27.9.2009 15:01
27.9.2009 20:34
27.9.2009 20:49
28.9.2009 19:40
28.9.2009 20:22
29.9.2009 14:07
pyrho kirjoitti:Oon ostamassa tota stage 6 pro replicaa et minkä painosia rullia,mikä vp jousi %,sit tarviiko kytkinjousia vaihtaa jos tarvii niin mitkä?sit suuttimen koko suurinpiirtein kun aattelin pari suutinta tilata.osat ois hyvä saaha samasta paikasta ni ei tulis niin paljoon postikuluja.