10.1.2008 18:16
10.1.2008 20:25
niinhän se on. Aika perseestä, ku miettii että jää vaikka jonnekkin 30 kilometrin päähän kotoa ja samalla huoltoliikkeestä, ja tietää mikä on vikana, mutta ei saa korjata. Vaan pitää soittaa joku hakee. :D mutta eipä sille mitään mahsa.Pösötin kirjoitti:Tämmöstähän se nykyään on. Jos meet ite purkailee ja räpeltämään osia, niin liike voi ottaa sen osalta takuun pois. Aina jos on jotain ongelmaa/vikaa niin huoltoon vaan niin ei takuut lähe.
12.1.2008 17:59
13.1.2008 12:59
13.1.2008 21:21
meni se nyt mittarii 61 :D mutta kieltämättä olleet, voi juhtua siitä, ku ei oo tuo skootteri oikeen kestäny ja ollu vaikka mitä ongelmaa :D luonnollisesti pitäny vähän vittuilla, ku lupasivat että se kestää :Dsnoop_ kirjoitti:^^ Parempi kun 45.
On kyllä Konejönnit ollu Kurtzulle harvinaisen vittumaisia :D Kumma kun ne on minun kuitenkii antaneet räpeltää tota omaa aika paljon. Varmaankin suhteilla ;)
13.1.2008 21:47
14.1.2008 1:09
kurtzu kirjoitti:koko on 80.tissit kirjoitti:mikä on kymco super8 vakio suutin ?
Ja sitten lisää muuta kivaa, ku puhdistin ite tosta skootterista kaasarin ja bensansuodattimen, niin yhestä letkusta meni sitten semmonen metalli klipsi paskaks, no pistin tilalle rautalankaa puristamaan sen letkun paikalleen, no sitten käytin tänään huollossa, ja ne sano että ei oo enää kaasarissa takuuta, ku oon puhdistanu sen ite. No soitettiin maahantuojalle, ja ne oli samaa mielä, että ei oo enää takuu voimassa kaasarin osalta. Että elkää ihmeessä tehkö skootterillenne mitään ikinä jos haluut säilyttää takuun!
14.1.2008 16:39
tissit kirjoitti:kurtzu kirjoitti:koko on 80.tissit kirjoitti:mikä on kymco super8 vakio suutin ?
Ja sitten lisää muuta kivaa, ku puhdistin ite tosta skootterista kaasarin ja bensansuodattimen, niin yhestä letkusta meni sitten semmonen metalli klipsi paskaks, no pistin tilalle rautalankaa puristamaan sen letkun paikalleen, no sitten käytin tänään huollossa, ja ne sano että ei oo enää kaasarissa takuuta, ku oon puhdistanu sen ite. No soitettiin maahantuojalle, ja ne oli samaa mielä, että ei oo enää takuu voimassa kaasarin osalta. Että elkää ihmeessä tehkö skootterillenne mitään ikinä jos haluut säilyttää takuun!
ei tosiaan oo 80 älä koita kusettaa sano ny mikä se suutin on et pääsen virittää tota paskaa?
15.1.2008 17:27
jos katoin oikein, niin se oli 80.tissit kirjoitti:kurtzu kirjoitti:koko on 80.tissit kirjoitti:mikä on kymco super8 vakio suutin ?
Ja sitten lisää muuta kivaa, ku puhdistin ite tosta skootterista kaasarin ja bensansuodattimen, niin yhestä letkusta meni sitten semmonen metalli klipsi paskaks, no pistin tilalle rautalankaa puristamaan sen letkun paikalleen, no sitten käytin tänään huollossa, ja ne sano että ei oo enää kaasarissa takuuta, ku oon puhdistanu sen ite. No soitettiin maahantuojalle, ja ne oli samaa mielä, että ei oo enää takuu voimassa kaasarin osalta. Että elkää ihmeessä tehkö skootterillenne mitään ikinä jos haluut säilyttää takuun! :D
ei tosiaan oo 80 älä koita kusettaa sano ny mikä se suutin on et pääsen virittää tota paskaa?
24.1.2008 9:55
IG kirjoitti:miul on muuten sellainen juttu et, mun kymco sammuu itsestään jos en anna kaasua. Wtf???
25.1.2008 20:15
25.1.2008 21:46
25.1.2008 21:51
29.1.2008 20:10
30.1.2008 19:53
ite sain holkin käytettynä. Ja eihän sun tarvii sanoo että sulla on se on holkki.. vaihdat vakioon sen aina pois ku viet huoltoon. Ja ei ainakaan holkin ja rajoittamattoman cdi boksin kanssa oo tarvinnu isompaa suutinta. näin ainaki mulla..paati kirjoitti:Ai saako muka kuristamattomii holkkeja?? Täällä ne kylläki nappaa takuun pois virityksestä. Pitääkö suutin vaihtaa isompaan noitten rullien vaohon ja holkin jälkeen?