Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
31.3.2008 20:30
ehkä 75 onjo liioteltua mut joku 65 70 nyt kuiteski.
1.4.2008 14:49
Juu kiitos
Mutjoo niin onko tääl jollain gp1:sessä teharia? jos on niin mitä merkkiä? ja mistä tilattu? vai onko kenties itse väsätty? Kun kattelin jostain saksasta sais sellasia Leovince ZX käsintehtyjä, näytti ihan hyvältä ja e-hyväksytty, hintaa se ~135e. Onko jollain kokemusta tälläsistä?
1.4.2008 18:51
Joo eli otin tänään pelkän prikan pois. ennen kulki sen 50km/h nyt maximissaan suoralla jopa 61 km/h
Täytyy kattella jos jaksanee joku päivä tukkia molemmat hukkikset ja asentaa isompi suutin niin alkais jo tehoa ja kiihtyvyyttä löytyä
1.4.2008 19:01
Mulla on nyt mopossa kiinni 76 kokonen suutin ja muuten ihan vakio,röpröttää aika pahasti ja bensaa syö jotain 10L/100km eli ei ainakaan näin isoa varmaan tarvi.
EDIT:Siis ~10L/50km
Viimeksi muokannut arppaz päivämäärä 2.4.2008 17:28, muokattu yhteensä 1 kerran
1.4.2008 19:23
arppaz kirjoitti:Mulla on nyt mopossa kiinni 76 kokonen suutin ja muuten ihan vakio,röpröttää aika pahasti ja bensaa syö jotain 10L/100km eli ei ainakaan näin isoa varmaan tarvi.
Juu ei todellakaan niin isoa
Sanoisin sellanen 4-6 numeroo isompi ku vakio tj.
1.4.2008 19:38
Aika vaihteleva kulutus mulla (ajotyyli ja ajo muutenkin lähes samanlaista aina.) Alin lukema 3,8l / 100km ja korkein 4,9l / 100km..
GP1he, pistä mopostasi kuvia
2.4.2008 19:41
Galleriassa pari uutta kuvaa! Kannattaa klikata suuremmaksi niin näyttää PALJON paremmalta.
2.4.2008 21:31
54M1 kirjoitti:Aika vaihteleva kulutus mulla (ajotyyli ja ajo muutenkin lähes samanlaista aina.) Alin lukema 3,8l / 100km ja korkein 4,9l / 100km..
GP1he, pistä mopostasi kuvia
Juu pistän huomenna jos ehdin
4.4.2008 13:32
DerbiGP1 kirjoitti:Mulla ihan vakio noin 3400 ajettu ja moottori tuntuu ihan oudolta se kolisee väännön kasvaessa ja tuntuu että kohta hajoo jotaan
Pari muutakin pikkuvikaa löytyy. Onneksi on takuuta jäljellä niin vien mopon huoltoon niin saa kattoo sitä siellä
Kiristä ketjut, saattaa auttaa tohon kolinaan, eli kuuluu liikkeelle lähdettäessä kun kierrokset alkaa nousta?
4.4.2008 15:33
Mikä tos openin putkes on toi ku menee sinne kaasarille päin? nopeeta infoo pliis
4.4.2008 16:12
gp1he kirjoitti:Mikä tos openin putkes on toi ku menee sinne kaasarille päin? nopeeta infoo pliis
Jos on joku letku tms. voisin veikata että on joku pakokaasunkierrätys juttu tai vastaava..?
4.4.2008 22:08
54M1 kirjoitti:gp1he kirjoitti:Mikä tos openin putkes on toi ku menee sinne kaasarille päin? nopeeta infoo pliis
Jos on joku letku tms. voisin veikata että on joku pakokaasunkierrätys juttu tai vastaava..?
Mäkin olen tota ihmetelly jo pitemmän aikaa, tänään sitten otin tuon ilmanputsarin kokonaan irti ja putsailin niin katoin mihin se putki tulee; se vaan tulee siihen kylkeen ja tulee toisesta reijästä ulos? Mitäs tästä on hyötyä/haittaa? Kyseessä siis racing malli.
Ja sitten että missä tarkkaan ottaen sijaitsee suutin, kun pitäis kai vaihtaa kun booailee.
5.4.2008 17:37
Tässä open -07:ssa tosiaan 2 hukkaputkea. Mitäs jos tukkisin niistä vain toisen? koska en haluaisi vauhdin mielellään nousevan yli 65. Onko turha tukkia vain toinen niistä? kai sekin jo kiihtyvyyttä lisää edes hieman?
5.4.2008 19:50
gp1he kirjoitti:Tässä open -07:ssa tosiaan 2 hukkaputkea. Mitäs jos tukkisin niistä vain toisen? koska en haluaisi vauhdin mielellään nousevan yli 65. Onko turha tukkia vain toinen niistä? kai sekin jo kiihtyvyyttä lisää edes hieman?
Vaikka tukkisit molemmat hukkikset niin ei sitä vauhtia tule paljon mitään lisää ehkä +2 km/h. Eli molemmat vaan.
6.4.2008 20:30
Saako 06-vuoden Derbi GP1 Racingiin tehoputkia muualta kun
www.opvoeren.nl ???