Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
24.6.2007 9:45
JeZZ kirjoitti:Oisko kellään myynnisä tällästä? jostain läheltä turkuu /tamperetta tai jostain sielt päin? tai tunteeko joku jonkun kel ois myynnissä? oisin kiinostunu ostamaan mutku ei oikein sopivaa löydy valmis maksamaan oisin siihen 1500e pintaan tai jos halvemallaki lähtee ni khyl käy;9 ja tarvittaes kalliimaallaki
http://www.nettimoto.com/simpleSearch.p ... search=Hae
25.6.2007 17:55
Kui pitkä pitää olla et pystyy tälläsel ajaa?
26.6.2007 10:22
ite oon hitusen yli 160 ja ei oo ollut ongelmia
26.6.2007 22:31
oon jotain 180 ja tuntuu aika pieneltä toi mopo.
9.7.2007 14:47
Pystyykö tolla kuitenkin ajamaan 180 senttinen vai onko toi auttamattomasti pieni.
Itse olen kiinnostunu Dna:sta. Ja kahlasin tän topiikin suunnilteen kokonaan läpi, mutta voiskohan joku laittaa jotai speksejä, ja omaa arvostelua moposta.
9.7.2007 22:15
Deranger kirjoitti:Pystyykö tolla kuitenkin ajamaan 180 senttinen vai onko toi auttamattomasti pieni.
Itse olen kiinnostunu Dna:sta. Ja kahlasin tän topiikin suunnilteen kokonaan läpi, mutta voiskohan joku laittaa jotai speksejä, ja omaa arvostelua moposta.
Itse olen 175 eikä ole mitään ongelmaa. Siinähän on PiaGgion mosa, ja 17,5mm dellorto vakiona. Äänet on huomattavasti paremmat kuin missään skodessa. Välitykset on vakiona 14/66 ja lähtee kun hauki kaislikosta. Ainoo häiritsevä tekijä on se takana oleva kilventeline-roiskeläppä-paska, mut on helppo ottaa irti ja tehä joku oma patentti siihen. Loisto vehje!:D
Viimeksi muokannut ode92 päivämäärä 23.7.2007 3:02, muokattu yhteensä 1 kerran
9.7.2007 22:57
Jees,kiva kuulla. Ja
http://www.scooter-attack.com/index2.php?main=/shop/artikelliste.php%3Fs%3D%26modell%3D60%26tgruppe%3Dk%26l%3Dnavigation Mites paljon pakoputkella saa vauhtia piristettyä? eritoten toi
Näytti todella siistiltä, onko kenelläkään kokemuksia, Ja Onko mitään merkittäviä eroja 02- 02 malleilla, kun käytettynä ostan. [/url]
24.7.2007 12:00
^^ on kyllä ainakin massasta erottuva putki, tehoista ei ole mitään tietoa, luultavasti aika hyvä vakiosylinterille, arvelisin että suunnilleen samaa tasoa kuin leovince zx, tecnigas next-r.
ostakeepa multivariaattori pois multa
24.7.2007 15:24
Tuokos tuo multivari paljo lisää vauhtia/tehoa. Kuvia?
Ja paljos maksais?
24.7.2007 22:45
mistä tähä löytäis katteit?
25.7.2007 21:57
Olisi tähän väliin todella tyhmä kysymys, ja varmaan joku onki sitä jo täälä kysynykki mut ei oo oikeen nyt aikaa selailla, eli saako tälläsen dna:n rekattua kahelle? Ku oon kuviista kattonu niin ei ainakaan näyttäs olevan niitä matkustajan jalkatappeja. Pikasta vastausta tähän tyhmään kysymykseen, kiitos
Ja jos saa niin onko mimmonen ajaa matkustaja kyytis?
25.7.2007 22:07
T3NNu kirjoitti:Tuokos tuo multivari paljo lisää vauhtia/tehoa. Kuvia?
Ja paljos maksais?
multivari meni jo kaupaks.. kyllähän se vähän kiihtyvyyttä ja huippuja toi.
Olisi tähän väliin todella tyhmä kysymys, ja varmaan joku onki sitä jo täälä kysynykki mut ei oo oikeen nyt aikaa selailla, eli saako tälläsen dna:n rekattua kahelle? Ku oon kuviista kattonu niin ei ainakaan näyttäs olevan niitä matkustajan jalkatappeja. Pikasta vastausta tähän tyhmään kysymykseen, kiitos Ja jos saa niin onko mimmonen ajaa matkustaja kyytis?
saa rekisteröityä vissiin silloin kun onne jalkatapitkin kiinni. Ihan hyvä on kyydittää, nou problems
25.7.2007 22:21
jup33 kirjoitti:saa rekisteröityä vissiin silloin kun onne jalkatapitkin kiinni. Ihan hyvä on kyydittää, nou problems
Oukei, kiitän
26.7.2007 16:00
Kuinka useesti täs pitää vaihtaa vastapainejousi, ku omal mopol on ajettu 6500, ja nyt tuntuu et jousi on jo liian löysä.
Ongelmana on se, et mopo ei enää kiihdy eikä kule niin hyvin kun ennen (kulkee ~60, ennen 80)
Avasin variaattorin ja variaattorin hihnakii oli paljon löysemmällä kun normaalisti.