Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

11.10.2010 21:28

Kuhanz kirjoitti:
Kääntä kirjoitti:minkälainen se poltin on?
h4?

kyllä on, mutta sitä vain että jaksaako se valo palaa boosterissa *?

Kokeilemallahan se selviää. Oletko varma, ettei umpio sula noin tehokkaalla polttimolla?

12.10.2010 10:35

Minkä kokoset/painoset rullat ois hyvät leovince tt teharin kaa, Unifilsun ja prikka otettu variaattorista?

12.10.2010 17:08

Onko jollain kertoa kokemuksia gianelli next putkesta? Tuoko paljon tehoa kurittomaan vakioputkeen nähden ja miten tehokas on verrattuna muihin tehoputkiin? paljonko ootte saanu tuollaisella putkella kulkemaan oikeeta tai mittarinopeutta?

Nopee Apua

13.10.2010 6:15

Eli kysymys on nopee ja yksinkertanen, kuinka avata penkki/penkin lukko kivuttomasti ilman avainta?

13.10.2010 17:40

MoppeRacing kirjoitti:Eli kysymys on nopee ja yksinkertanen, kuinka avata penkki/penkin lukko kivuttomasti ilman avainta?

Minkähän takia se pitäs avata ilman avainta? Keikkaamas jonkun ankan boksista kamaa?

13.10.2010 17:53

Casanova69^^ kirjoitti:
MoppeRacing kirjoitti:Eli kysymys on nopee ja yksinkertanen, kuinka avata penkki/penkin lukko kivuttomasti ilman avainta?

Minkähän takia se pitäs avata ilman avainta? Keikkaamas jonkun ankan boksista kamaa?

Tai sitten avain hukassa/poikki?

13.10.2010 18:12

Kuhanz kirjoitti:
Kääntä kirjoitti:minkälainen se poltin on?
h4?

kyllä on, mutta sitä vain että jaksaako se valo palaa boosterissa *?

onhan tuo aika härski kyllä, jos 100w. eikös ne oo jotai melkee puolet laiskempia ne perus h4

14.10.2010 15:21

MoppeRacing kirjoitti:Eli kysymys on nopee ja yksinkertanen, kuinka avata penkki/penkin lukko kivuttomasti ilman avainta?



poraa lukko pesää aluksi pienellä terällä ja isonna koko ajan

14.10.2010 15:34

Casanova69^^ kirjoitti:
MoppeRacing kirjoitti:Eli kysymys on nopee ja yksinkertanen, kuinka avata penkki/penkin lukko kivuttomasti ilman avainta?

Minkähän takia se pitäs avata ilman avainta? Keikkaamas jonkun ankan boksista kamaa?

Eli siis juurikin sen takia että avain on poikki ja vara-avain löytyy penkin alta boxista :S Olihan se tietysti tyhmä paikka pistää sinne mutta kuitenkin :(
Ja toimiiko tuo poraaminen? eihän se lukkoa avaa vaikka lukkosylinterin poraisikin paskaksi? :itku:
eli miten avaan tuon kun en hajottaakkaan haluaisi?

14.10.2010 17:10

Kokeile ottaa sarana etupäästä auki, saattais saada nostettua sen verran, että saat käden ujutettua boksiin ja sitt otat sieltä sen vara-avaimen.

Hitto, että harmittaa ku ei oo jaksanu ettiä vikaa moposta kun ei lähe käymään, varmaan kuukauden kohta ollu hallissa. Ilmeisesti jompikumpi kampiakselin stefa vuotaa, muttakun ei oo jaksanu purkaa siihen asti et pystyis tarkistaa asian.

14.10.2010 17:21

muistaakseni se penkki on tehty jostain pehmeestä muovista. eikös joku oo ottanu ihan vaan vääntämällä penkkiä ja käsi sinne väliin? muistaakseni joku puhu jotai joskus jne :)

14.10.2010 19:01

Myös ''huoltoluukusta'' saa käden hyvin mahtumaan, että saa otettua sen vara-avaimen.

Stefahan se oli mikä vuotaa, tai ainakin magneetonpuolella oli melkein desi öljyä, kun siellä ei pitäisi olla yhtään. Harmittaa ku en heti kattonu tota magneetonpuoleista stefaa, nyt meni turhaan kuukaus aikaa laiskuuden takia, kun puolentunnin hommalla selvis mikä vikana.

14.10.2010 20:35

miten sielä öljyä oli, eihän sinnne pitäis päästä öljyä jossei tuoreöljypumppu vuoda

14.10.2010 22:18

Tuli vähän liioteltuakkin, melkein puoldesiä oli siis. En katellu tarkemmin, mutta mun mielestä se näytti melkein pelkältä 2tahtiöljyltä, eikä se kyllä oikeen bensan ja öljyn seostakaan voinu olla, oli se senverran punasta ja kankeempaa.
Ja kun ei lähe käymään jos tulpanreijästä laittaa bensaa, ja kipinä tulee, niin jostain sen täytyy vuotaa ilmaa. Eikä puristuspaineitakaan ollu juurikaan, oiskohan 4baaria tullu yhellä polkasulla.

14.10.2010 22:22

Larppari kirjoitti:Tuli vähän liioteltuakkin, melkein puoldesiä oli siis. En katellu tarkemmin, mutta mun mielestä se näytti melkein pelkältä 2tahtiöljyltä, eikä se kyllä oikeen bensan ja öljyn seostakaan voinu olla, oli se senverran punasta ja kankeempaa.
Ja kun ei lähe käymään jos tulpanreijästä laittaa bensaa, ja kipinä tulee, niin jostain sen täytyy vuotaa ilmaa. Eikä puristuspaineitakaan ollu juurikaan, oiskohan 4baaria tullu yhellä polkasulla.

En taustoja tiedä, mutta oletko varma ettei ole leikannut?

Öljypumppu levahtanut ja päästänyt öljyt ulos, jonka johdosta pytty ois leipassa lievästi ja sen takia ei käynistyis. Esim männänrengas voi öljyn loppuessa katketa ja tulla siististi ulos pakoaukosta ilman, että kone edes löisi kunnolla kiinni, näin kävi oman typhoonin kohdalla entisellä omistajalla...