26.10.2009 14:58
HG terrorist kirjoitti:onks kukaa vaihtan pelkkää holkkia vain?
onko mitää ideaa vai kiertääkö pelkästää lisää?
27.10.2009 22:46
28.10.2009 0:23
28.10.2009 0:32
28.10.2009 17:39
HG terrorist kirjoitti:minust tuntuu et hommaan sit samal kaikki hilut, ei noi nytkää tunnu millää lähtevän liikkeelle.
kertokaas mikä menee 1000 sisää rikki/kuluu/menee tukkeesee ku sit hövii aina tehoi.
putsari se ei voinnu olla ku se on putsattu mutta aina kun kävi liikkeessä toimi ja nyt ei enää käytetä ja liikkestä ei ikinä kerrottu et mitä ne teki
28.10.2009 22:40
29.10.2009 15:52
HG terrorist kirjoitti:meil oli aikoinaa aprilia sr ditech ja ikin ei hukkuun tehot, että on vähän ihme jos oti paska söis variaattoris niitä tehoja koko ajan
eikö joku viisas ole joskus kirjoittannut " katso ja tiedä"
3.11.2009 21:18
5.11.2009 17:07
5.11.2009 18:36
Kipnoob kirjoitti:Voiko CDI-boksi hajota jos CDI-boksin johtoihin pääsee vettä, eli siis olen leikannut cdi-boksista sen johdon rikki, ja en ole suojannut sitä mitenkään. Ja nyt skootteri ei lähde käyntiin, ja cdi-boksi oli märkä (vettä valunut sinne tilaan missä akku ja cdi-boksi).
Toivottavasti joku ymmärsi.
5.11.2009 22:28
10.11.2009 22:12
16.11.2009 11:38
16.11.2009 17:30
Viripappa kirjoitti:Onko kellään kokemusta eturenkaasta? vaihoin eteen talvirenkaan ja siihen tuli pientä puristusta, eli jarrupalat jarruttaa koko ajan hieman.
pitäsköhä ratas ottaa pois ja koittaa ruuvata sitä levyä mihin jarrupalat koskee.
16.11.2009 23:21
Viripappa kirjoitti:Onko kellään kokemusta eturenkaasta? vaihoin eteen talvirenkaan ja siihen tuli pientä puristusta, eli jarrupalat jarruttaa koko ajan hieman.
pitäsköhä ratas ottaa pois ja koittaa ruuvata sitä levyä mihin jarrupalat koskee.