27.5.2007 16:00
27.5.2007 16:11
SoliferFemale kirjoitti:A R kirjoitti:4-t on vähän turhan jämerä 50 kuutioiseen, kevareissa 4-t ei niissäkään ole yhtä suosittu kuin 2-t... Ja tiedoksi niille jotka puhuu kehityksestä, 4-t skodet maksaa lähes poikkeuksetta alle 1500¤ ja ne on "made in Aasia" eli valmistettu kiinas tai taiwanis. Jos 4-t ois jotenki "parempi" nii miksi kaikki yli 2000¤ skodet on 2-t?? tai miks ykskään kalliimpi merkki ei pidä lippulaivanaan tai skodenaan 4-t mallia??
En sanonutkaan mitään vertailua 2t ja 4t välillä sanoin vain totuuden et 4t suuntaan ollaan menossa. Tuon tiedon saat kaikilta ammattiihmisiltä kun kysyt. Se vaan on ympäristöystävällisempi ja hiljaisempi. Tehoista yms en ole sanonut mitään.
27.5.2007 18:43
Unohtu vielä toi et kaikki 4t ei suinkaan maksa alle 1500e. Esim. kymco people S maksaa 1990e
27.5.2007 19:54
Kyllähän se 50cc koneella on ja mikä helvetin aprillia/roxi kopio? Kymcolla kuitenkin perinteet hieman syvemmällä skootteri puolella kuin kummallakaan noista merkeistä...rudde09 kirjoitti:
ÖÖH, katoitko oikein? Ettei vaan ollu 125cc? No mutta jos tuo on moposkootteri kymcon hinta ni minä olen erno. Aika hirvee hinta jostai aprilian ja yamahan kopiosta.
27.5.2007 19:57
rudde09 kirjoitti:Unohtu vielä toi et kaikki 4t ei suinkaan maksa alle 1500e. Esim. kymco people S maksaa 1990e
ÖÖH, katoitko oikein? Ettei vaan ollu 125cc? No mutta jos tuo on moposkootteri kymcon hinta ni minä olen erno. Aika hirvee hinta jostai aprilian ja yamahan kopiosta.
Joo ei tuo super 8 oo mikää nätti. Ja kelta sininen väri ei sovi alkuunkaan.
27.5.2007 20:38
Kuules nyt pojunen mulla sattuu olemaan tuo kymco people S ja 50cc on. Toiseksi people on aivan omaa luokkaansa eikä ole apriliaa ja jammua nähnytkään. Aprilialla ja jammulla ei ole yhtään noin kookasta skodea kun people on.
27.5.2007 20:58
27.5.2007 21:03
;AD;SD;D; Ei perse mitä jengiä Lesoo nyt jollain mopolla, toivottavasti tavataan joskus tien päällä. Ihan vapaasti voit tulla sitten kokeilemaan riittääkö MBK:n kulkupuoli muitakin, paitsi vakio kymcoja vastaan...rudde09 kirjoitti: joo ei oo kyl mitää noit kymcoi vastaa, päin vastoin, mukavahan niitä tuolla on ohitella
27.5.2007 21:12
kiinni veti ei täs kyl mitää lesoomist oo, viimesiä hetkiä mopon kanssa vietetää ni pitäähä se ny kaikki ottaa irti katsos auto näkyvissä:P MAD;SD;D; Ei perse mitä jengiä Lesoo nyt jollain mopolla, toivottavasti tavataan joskus tien päällä. Ihan vapaasti voit tulla sitten kokeilemaan riittääkö MBK:n kulkupuoli muitakin, paitsi vakio kymcoja vastaan...
27.5.2007 21:27
Joo kyllähän tässä itse kullakin auto on, mutta ehkäpä nelarin omistajat arvostavat esim. pientä bensankulutusta ja äänimaailmaa enemmän kuin tehoa Joten loppuenlopuksi on aina melko turhaa, että 2-tahti tyypit tulee rieuhumaan nelari topickkeihin miten tehokas oma mopo on...rudde09 kirjoitti:kiinni veti ei täs kyl mitää lesoomist oo, viimesiä hetkiä mopon kanssa vietetää ni pitäähä se ny kaikki ottaa irti katsos auto näkyvissä:P MAD;SD;D; Ei perse mitä jengiä Lesoo nyt jollain mopolla, toivottavasti tavataan joskus tien päällä. Ihan vapaasti voit tulla sitten kokeilemaan riittääkö MBK:n kulkupuoli muitakin, paitsi vakio kymcoja vastaan...
28.5.2007 8:56
28.5.2007 11:30
A R kirjoitti:solifer female vois lukee tarkemmin... mainitsin aiemmin et "LÄHES POIKKEUKSETTA alle 1500¤" joten eiköhän yks kymco sinne poikkeuksiin mene. Btw solifer femalet, boom driverit ym. valittaa mulle et 4-t suuntaan kehitys menee... Vastatkaa sit siihe et miks yli 2000¤ skodet on 2-t??? Tai et miks ykskään valmistaja (poislukien kiinalaiset ja taiwanilaiset ja niitten koneita käyttävät) ei pidä "lippulaivanaan" tai "lippuskodenaan" 4-t -mallia??? Tai miks ykskään eurooppalainen tai japanilainen valmistaja ei valmista 4-t skodeja (muita ku pösö sitä fude-kopsuu)?
28.5.2007 16:35
1.6.2007 14:08
8.6.2007 22:32