5.4.2005 18:14
Nyt ei millään jaksa. Kyllä se sieltä löytyy.terasmies kirjoitti:Annas suora linkki, ei satu mun silmiin. Ilmajäähyyn kyl löytyy...
5.4.2005 18:16
ainakin omaani löytyy sivujalkoja "Accecories" kakkossivultaWaZu kirjoitti:Nyt ei millään jaksa. Kyllä se sieltä löytyy.terasmies kirjoitti:Annas suora linkki, ei satu mun silmiin. Ilmajäähyyn kyl löytyy...
5.4.2005 18:16
sulla onki särä naab.Red_Lane kirjoitti:ainakin omaani löytyy sivujalkoja "Accecories" kakkossivultaWaZu kirjoitti:Nyt ei millään jaksa. Kyllä se sieltä löytyy.terasmies kirjoitti:Annas suora linkki, ei satu mun silmiin. Ilmajäähyyn kyl löytyy...
5.4.2005 18:18
diih.. no vilkasin ton LC:n tarjonnan ja eihän siellä ollu.. mutta luulisin että samanlainen jalka käy kyl nesteeseenkin kun ilmaanWaZu kirjoitti:sulla onki särä naab.Red_Lane kirjoitti:ainakin omaani löytyy sivujalkoja "Accecories" kakkossivultaWaZu kirjoitti:Nyt ei millään jaksa. Kyllä se sieltä löytyy.terasmies kirjoitti:Annas suora linkki, ei satu mun silmiin. Ilmajäähyyn kyl löytyy...
5.4.2005 19:50
eipä käy.Red_Lane kirjoitti:diih.. no vilkasin ton LC:n tarjonnan ja eihän siellä ollu.. mutta luulisin että samanlainen jalka käy kyl nesteeseenkin kun ilmaanWaZu kirjoitti:sulla onki särä naab.Red_Lane kirjoitti:ainakin omaani löytyy sivujalkoja "Accecories" kakkossivultaWaZu kirjoitti:Nyt ei millään jaksa. Kyllä se sieltä löytyy.terasmies kirjoitti:Annas suora linkki, ei satu mun silmiin. Ilmajäähyyn kyl löytyy...
5.4.2005 21:34
6.4.2005 8:40
6.4.2005 9:23
sulla on siinä nitron kone eli veikkaisin että ne ois 5,6grterasmies kirjoitti:tietääks kukaan nestejäähymallin vakiorullien painoa?
6.4.2005 11:39
9.4.2005 9:36
9.4.2005 11:00
pennicatsy kirjoitti:Mun kaveri tilas easypartsista Arrow Kompress teharin joka muuten on iha hyvässä alessa. 160 ¤ tehari saa nyt 99 ¤. Paljos sen pitäs rullia keventää ja mitkä on noi vakiorullat? Ku suuttimen se vaihto jo 11 kokoo suuremmaks.
16.5.2005 19:49
16.5.2005 19:50
Ei oo pienempi, ku Aerox. Kaippa se sopii. Koeajolle vaan.uppis88 kirjoitti:Voisitteko suositella Jogia ensimmäiseksi skootteriksi tytölle, joka kaipaa ihan vaan perusskootteria? Onko se helppo käsitellä? Entä onko kestävä? Onko se paljon pienempi kuin vaikka Aerox sun muut isommat skootterit?
16.5.2005 20:04
Ihan hyvä perus skode tytölle. Tääläpäin on kahella tytöllä ks. skode. Helppo käsitellä koska on pienempi kuin esim. Aerox. Kyllä ne yamahan koneet yleensä kestää jos vaan jaksaa ajaa kunnolla sisään ja käyttää hyviä öljyjä.uppis88 kirjoitti:Voisitteko suositella Jogia ensimmäiseksi skootteriksi tytölle, joka kaipaa ihan vaan perusskootteria? Onko se helppo käsitellä? Entä onko kestävä? Onko se paljon pienempi kuin vaikka Aerox sun muut isommat skootterit?
17.5.2005 14:08
kyllä suosittelisin ensimmäisenä tuota mopoa tytölle..WaZu kirjoitti:Ihan hyvä perus skode tytölle. Tääläpäin on kahella tytöllä ks. skode. Helppo käsitellä koska on pienempi kuin esim. Aerox. Kyllä ne yamahan koneet yleensä kestää jos vaan jaksaa ajaa kunnolla sisään ja käyttää hyviä öljyjä.uppis88 kirjoitti:Voisitteko suositella Jogia ensimmäiseksi skootteriksi tytölle, joka kaipaa ihan vaan perusskootteria? Onko se helppo käsitellä? Entä onko kestävä? Onko se paljon pienempi kuin vaikka Aerox sun muut isommat skootterit?