Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
8.10.2011 0:48
Mitä luulette kestäisikö alakerta tuon polinin 70cc kisasylinteri setin?? joku 500km sitte laitettu kanki,alalaakeri,runkolaakerit ja stefat. Alkuperäis osina tietty;) entäs miten luulette ton Leon tt:n sopivan siihen ja riittäiskö 16mm kaasari jo vain saisi säädöt kohilleen??
8.10.2011 12:11
No eipä toi tuskan vakiokellari mkään kovin kestävä oo ni empä tiedä. Kyllä se jonku Malossi Sportin ja Airsalin kestää, mutta en sitte kireemmistä oikee tiiä.
Muta kyllä tollasen pytyn kanssa kannattais olla jo paljon parempi putki ja joku 21-24mm kaasari.
12.10.2011 14:33
Ideoita että mikä mahtais olla säädöissä viturallaan. Lähtee nolla vauhdista liikkeelle nii kiihtyy iha mukavasti ja ottaa huiput 70. mutta kun päästää kaasun ja laskee vauhdin 45-50 ja lähtee uudestaa kiihdyttämään niin ei nouse nopeus ja kun antaa kaasua niin booaa. Liika iso suutin??liian vähän ilmaa??
12.10.2011 17:15
Siinä on jsut se tehokuoppa. Koita jäykemmällä vp-jousella.
13.10.2011 0:06
Mihinkäs malliin sopivat vp-jouset tähän käy?? Ja epäilen tota teho kuoppa juttua kun lähtee paikoiltaan kiihdyttään niin ei mitään ongelmaa??
13.10.2011 8:05
Ainakin Street Macigin...
14.10.2011 21:53
Taitaa mennä kaikki malossin vp jouset ainaki
Mikäs nyt voi olla vikana kun suska sammui liikenne valoihin, ihan kun tyhjä käynti liian pieni. (siis pysyy käynnissä tyhjäkäynillä kyllä mutta vähän pitemmän ajon jälkeen joskus saammuu) Sitten kun polin käyntiin variaattori jummitui
(aikaisemmin tehnyt samalla tavalla) viimeks oli kytkimessä vaihe pääl eli hihna jumiss, niin kuin nytkin mutta sain löysytettyä sitten oli starttimoottorin osa se mikä pyörittää varia niin jumittunu eli liikku pois paikaltaan. niin miks köhän tää tekee tällästa
14.10.2011 21:55
Pistä sitä tyhjäkäyntii aavistus isommalle. Mutta siis starttimoottori tulee pois paikaltaa? Aika outoo.
15.10.2011 19:57
Joo näin teki
Eli vika taitaappi olla että kiertokangen laakerit paska
Ja tämä tietää että kone auki...
jos kovin pahasti kone mennyt niin kannataisko uusia tuokone ajettu 10000km vai ostaa esim roxin kone ja sovittaa paikalleen. Kumpihan mahtaa tulla halvemmaksi?
15.10.2011 20:03
No varmaa tulee halvemmaks ostaa uus kampura.
16.10.2011 19:08
jooh purin koneen tänään kiertokangelaakereissa saattaa olla vikaa joten ne uudet ainakin ja männäntappi mistäköhän sellasen sais sopivan kun on porattupytty. ja sitten et mistäköhän löytyis purku kuvat tohon koneeseen että osais purkaa ton mangeetonpään oikeen että sasis ne laakerit vaihettua.
Niin löyty uusi cdi poksi jostain kaupasta kun selailin
http://en.opvoeren.com/part.asp?O=Malos ... bobine_927 Eli niille jotka tarvii niin tossa taas yks lisää
)
16.10.2011 19:14
No ostat 10mm männäntapin. Ei se pytyn porautus mihinkään männäntappiin mitää vaikuta. Ja eipä siinä magneetossa oo kun vauhtipyörä ja staattori.
17.10.2011 17:23
oisko noissa malossin peräväleissä mitään ideaa näillä vireillä
kun nyt korjailen tota konetta ,jos vaikka eksyis vaihtamaan. Nekin suomesta tilatuna oisko ollu jotain 65-70e onkos toi paha hinta noille`?
17.10.2011 17:27
No ei niitä kyllä teharivirilleillä vielä kannata vaihtaa. Vasta 70cc:n kanssa. Koska muuten kiihtyvyys ja mäkien nousu huononee varmaan aika paljon. Mutat huiput nousee joten oma päätös.
17.10.2011 17:32
Eipä ilmeisesti kannata vaihtaa kun kiihtyvyys laskee xD kun miellummin kiihtyvyyt lisää kun huippuja