3.12.2009 20:26
paska.kasa kirjoitti:Prkl tilasin Virijavarasta viikko sitte postipaketin(tiivisteitä,holkkeja ja jne..) ei vieläkään tullu lappua postilaatikkoon... :/ Kumminki lähettäny johonki hevon helvettiin sen paketin
<|TuX|> kirjoitti:Ei kellään olis poikkileikkausta vakioänkästä? Tein uuden änkän ja tällä hetkellä ei ole villoja kiinni, niin mökä on melko uskomaton.. Vakioänkässähän ei ole villaa, ja sen takia pitäs tietää, että miten se vaimentaa ääntä ilman villoja.. Tokihan tohon uuteen änkkääkin vois villat laittaa, mutta kun ei ole rahaa
Jepex kirjoitti:nyt tais mennä starttirele. Yritin startata, niin rele vaan raksutti ja sit loppu yhtäkkiä se homma siihen! vai onko jokin muu ongelma?
6.12.2009 17:56
11.12.2009 14:33
13.12.2009 19:48
15.12.2009 14:27
15.12.2009 15:08
15.12.2009 17:29
alamout kirjoitti:loppukesästä tälläinen hankittiin kevarin hankinnan ajaksi mutta korttia ei nyt sitten tulekkaan vuoteen niin pitäisi tää rusina saada kuntoon kun pikku hiljaa ostamisesta lähtien kun kelit kylmeni niin oli aina vaikeempi saada käyntiin ja nyt skoba on seisonut sisällä ja ollaan ostettu uusi kaasari, katottu vanha ja uusi kaasari läpikotaisin että kaikki toimii ja ilmanputsarissakaan ei mitää ole, uusi tulppa hommattu eikä tää romu lähe millään enään käyntiin sähköistä, kun kicksikin hajosi mutta kesällä lähti vielä suht helposti käymään sähköistä vaikka oli seissyt ulkona yön ?
15.12.2009 17:55
15.12.2009 18:43
paska.kasa kirjoitti:Voi olla mikä vaan mikä haittaa tuota käynnistämistä.Säätäkää seokset kuntoon jos saa liikaa ilmaa talvella,kattokaa että saa kunnolla bensaa,ei oo imuvuotoja,crc;tä tärkeisiin liittimiin,kattokaa että ryyppy toimii,saa kunnon kipinää,venat säädöissä,ja sitten kokeilkaa käynnistää ilman ilmanputsari,kokonaan irti kaasarista.Ei mullakaan ollu syksyllä,tai ei näyttäny et olis ollu putsarissa mitään,puhas ja jne...mut ilman sitä lähti ku unelma,nyt on tommonen vaahtomuovi suodatin,pipercrossin tapanen...
Ei se periaatteessa tarvii talvella isompaa suutinta,menee ihan hyvin vakionakin.
Mul oli kans ihan sama juttu 2vuotta sit talvella Zonerin kanssa,ei meinannu millään lähtä käyntiin.Vaatii vaan säätöä,ja kaiken tarkistamista.
Kertokaahan sit auttoko mitään
15.12.2009 20:17
paska.kasa kirjoitti:Katoin tossa tietopankista seoksen säätöä.
Siinä sanotaan että se on kaasarin kyljessä.tarkoitetaanko sillä tuota ns.ilmausruuvia,mikä on siinä ihan imukaulan lähellä,eikä sitä mikä on tuolla pohjassa ilmanputsariin päin(iso talttapää)
Jepex kirjoitti:Mistä ton ryypyn toimivuuden huomaa?
15.12.2009 20:31
15.12.2009 21:17
paska.kasa kirjoitti:Dodi!
Just vaihoin 62cc sylkän,31kv puolan,huomattavasti parempi kipinä.suutin 90.
Vääntöä tuli puolet enemmän ku vertaa vakioon.Vetää tosi hyvin ja vastaa kaasuun paremmin
Yhteen loivaan ylämäkeen vakio meni 35-40, tolla meni nyt kylmänä 50 samaan.
Viel ois toi parempi variaattori ja valkonen vp vaihettavana
Saa vähän iloa ajamiseen,toivottavasti kestää...
15.12.2009 23:05
16.12.2009 17:38
paska.kasa kirjoitti:Kyllä se sillä jaksaa jauhaa.
Pitää nyt toi ajaa sisään sen 300km,muutenki kattoa et pelittää kaikki kunnolla...Ei tuu sitte yllätyksiä myöhemmin.
Tosiaan sit vaihtaa se vari ja jousi, ehk myöhemmin ostais viel ton virijavaran rajattomattoman CDI;n.ei oo kauheen paha hinta.
16.12.2009 20:41
paska.kasa kirjoitti:Just vaihoin 62cc sylkän,31kv puolan,huomattavasti parempi kipinä.suutin 90.
Vääntöä tuli puolet enemmän ku vertaa vakioon.Vetää tosi hyvin ja vastaa kaasuun paremmin
Jepex kirjoitti:Virijavarassa oli se 72cc+ kaasu niin jotain 89€? jaksaiskoha se jauhaa hyvinki?
paska.kasa kirjoitti:ehk myöhemmin ostais viel ton virijavaran rajattomattoman CDI;n.ei oo kauheen paha hinta.
Jepex kirjoitti:Voisko joku valaista mua mitä vitun hyötyä on jäykemmästä vp jousesta? Eka imuri mulla!