Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

19.5.2009 22:33

Ei lähde käyntiin, eikä lupaile edes. Kipinän antaa ja kaasariin tulee bensaa. Voisiko tuossa olla sitten bensahana rikki, voisiko joku neuvoa miten sen saa testattua ja mahdollisesti korjattua?

särän käynnistys ongelma

19.5.2009 23:20

joo elikkäs vaihoin tulpan hatun ja johdon niin alkoi antamaan kipinää mutta ei vieläkään käynnisty . kaveri puhdisti kaasarin . magneetossa on pieni klappi voisiko magneetto antaa liian aikaisin sytytyksen jos magneeton kiila on vaurioitunut jotenkin?? vastataa nopeasti jos tiedätte mikä voisi olla vikana

6.6.2009 21:06

Aprilia SR www -97 lohkoista tulee 4 johtoa, niin minkä väriseen johtoon tulee sieltä ne valkoinen ja joku valkopunasen tapane ja cdi boksista tulee ne oranssi ja vihreä niin kumpi niistä menee mihinkin johtoon?

HUkkaputkiko?

8.6.2009 17:28

Moi!

Tätä on ehkä kysytty jo aikaisemminkin mutta en löytänyt vastausta, joten voitteko Aprilia-tietäjät vähän jeesata?

Ostin viime viikolla uuden SR:n kaasarilla, sen kiintyvyys tuntuu nyt vaan olevan aika onneton.
Prikan ajattelin poistaa kyllä mutta sehän ei kiihtyvyyteen vaikuta...

Pakoputken alkukäyrässä näyttää olevan 2 ylimääräistä muutaman sentin mittaista putkea jotka eivät siis johda mihinkään. Ovatko nämä juuri ne hukkaputket?

Saakohan tuollaisen alkukäyrän ilman noita ylimääräisiä hiluja ostettua jostakin?
Vai voiko ne vain hitsata pois? Mielummin kyllä laittaisin uutta osaa jos sellaisen vaan saa???
Mitään tehoputkea en tähän kyllä halua, sehän näkyy jo kilometrien päähän...

Kiitti vastaajille!

8.6.2009 19:57

JEVanaja kirjoitti:Moi!

Tätä on ehkä kysytty jo aikaisemminkin mutta en löytänyt vastausta, joten voitteko Aprilia-tietäjät vähän jeesata?

Ostin viime viikolla uuden SR:n kaasarilla, sen kiintyvyys tuntuu nyt vaan olevan aika onneton.
Prikan ajattelin poistaa kyllä mutta sehän ei kiihtyvyyteen vaikuta...

Pakoputken alkukäyrässä näyttää olevan 2 ylimääräistä muutaman sentin mittaista putkea jotka eivät siis johda mihinkään. Ovatko nämä juuri ne hukkaputket?

Saakohan tuollaisen alkukäyrän ilman noita ylimääräisiä hiluja ostettua jostakin?
Vai voiko ne vain hitsata pois? Mielummin kyllä laittaisin uutta osaa jos sellaisen vaan saa???
Mitään tehoputkea en tähän kyllä halua, sehän näkyy jo kilometrien päähän...

Kiitti vastaajille!

Moi!
Jos tuo sun rilias on minarellin vaakasylinterillä, niin voin myydä sulle kuristamattoman alkukäyrän, mikä lisää kyl tuntuvasti vääntöä ja kiihtyvyyttä verrattuna kuristettuun.
Kysymys onki että paljon oot valmis maksaa :)

9.6.2009 8:57

Moi taas!

Tuo Apriliani on siis -09 malli, mikähän kone siinä on?
Onko tuo alkukäyrä joku omatekoinen viritys?

Mikä tuo kolmas putki on joka ei ole tukittu, eli se joka liittyy johonkin kumiletkuun?

9.6.2009 14:56

JEVanaja kirjoitti:Moi taas!

Tuo Apriliani on siis -09 malli, mikähän kone siinä on?
Onko tuo alkukäyrä joku omatekoinen viritys?

Mikä tuo kolmas putki on joka ei ole tukittu, eli se joka liittyy johonkin kumiletkuun?

No jos se -09 on nii ei varmaa sit mee ku siinä varmaa aprilian oma kone.

9.6.2009 20:53

Siinä on piaggion vaaka nestekone. ;)

16.6.2009 15:51

JEVanaja kirjoitti:Moi taas!

Tuo Apriliani on siis -09 malli, mikähän kone siinä on?
Onko tuo alkukäyrä joku omatekoinen viritys?

Mikä tuo kolmas putki on joka ei ole tukittu, eli se joka liittyy johonkin kumiletkuun?



piaggion kone, kaks metallista putkee on hukkikset, kolmas muovinen on joku huohotusletku, mikä mun mielest vie hiilivetyjä katalysaattorin kautta ulos. ja ei kannata alkaa raiskailee sitä alkukäyrää helpommal pääset ku tilaat uuden putken

16.6.2009 15:58

JEVanaja kirjoitti:Moi!

Tätä on ehkä kysytty jo aikaisemminkin mutta en löytänyt vastausta, joten voitteko Aprilia-tietäjät vähän jeesata?

Ostin viime viikolla uuden SR:n kaasarilla, sen kiintyvyys tuntuu nyt vaan olevan aika onneton.
Prikan ajattelin poistaa kyllä mutta sehän ei kiihtyvyyteen vaikuta...

Pakoputken alkukäyrässä näyttää olevan 2 ylimääräistä muutaman sentin mittaista putkea jotka eivät siis johda mihinkään. Ovatko nämä juuri ne hukkaputket?

Saakohan tuollaisen alkukäyrän ilman noita ylimääräisiä hiluja ostettua jostakin?
Vai voiko ne vain hitsata pois? Mielummin kyllä laittaisin uutta osaa jos sellaisen vaan saa???
Mitään tehoputkea en tähän kyllä halua, sehän näkyy jo kilometrien päähän...

Kiitti vastaajille!


ei saa ostettua ja hinta sille on hiluineen toista sataa euroo. ei voi hitsata pois, ellet tuki reikiä- ja sit ku alat rälläköimää heitä takuulle moro. voit tietenki ostaa feikki teharin. ja ei siitä teharista sakkoa tule jos on sedällä hyvä päivä ja jos ei kulje liian kovaa. en tunne ketää joka ois saanu sakot pelkästää siit et ois tehari kii. varotus vaa. ite pari viikkoo sitte asentelin leovince tt:n ja 68 suuttimen. muute hyvä yhistelmä, mut ku prikka on kii on tuo tehokäyrä vähä katkonainen.

18.6.2009 15:26

Saakos tähän niin kevyitä rullia et jos pistäs kurittoman giannellin cr extra putken ja ottas prikan pois ni ei kulkis ku jotain 55-65 ja kiihtys niin saatanasti? ja paljon SA on toimituskulut vai riippuuko painosta?

18.6.2009 19:23

Ei niillä rullilla säädetä kiihtyvyyttä tai nopeutta.

18.6.2009 20:43

ToHe kirjoitti:Ei niillä rullilla säädetä kiihtyvyyttä tai nopeutta.


Jahas, no milläs sitte?

19.6.2009 16:10

heppatyttö-95 kirjoitti:
ToHe kirjoitti:Ei niillä rullilla säädetä kiihtyvyyttä tai nopeutta.


Jahas, no milläs sitte?

Kaasulla.

21.6.2009 15:01

Otin ilmakurin pois ja pistin Power Filtterin. Booaa aika lahjakkaasti eli suutin liian pieni? Kellää tietoo mikä ois hyvä ? :)