24.5.2008 15:06
Tero911 kirjoitti:Sieltä letkusta tuli sellasella paineella kamaa, etten viittinyt jäädä odottelemaan milloin se loppuu.
Voisikohan toi hana olla viallinen.
Mites toi toisioilman kiertosysteemi (SAS) onko sulla se käytössä ? Kuuluuko siellä moottorin päällä muuten olla irrallaan sellainen lötköä kumia oleva huohotinputki?
Mitä pakoputkia kannattaisi katsella tohon, jos puhutaan suht.koht. vakioputkista. Nykyinen on sen verran ruosteinen, etten viitsi lähteä siitä hitsailemaan sitä hukkaa umpeen.
25.5.2008 20:07
Jykenski kirjoitti:Mullakin oli tommone lötkö kumisuojus, en muista mistä se tuli mut pois oon ottanu, sit on tietenki toi kaasarin ylivuotoletku mut sitä et varmaan tarkottanu
26.5.2008 11:44
Tero911 kirjoitti:Tollanen gummiletku tulee sieltä koneesta ulos, mutten tiedä mihin se pitäisi kytkeä (kuvassa osa nro 4) vai pitääkö sen vaan antaa olla vapaana:
http://www.easyparts.nl/showdrawing/890 ... ettor.html
edit: Oiskohan se joku kaasarin esilämmitys, ja pitäisi vetää ton kaasarin kumisuojuksen läpi.
26.5.2008 13:28
Jykenski kirjoitti:Ja luultavasti juuri kaasarin lämmitykseen tarkotettu, pitääkin käydä tutkimassa mahollisia paikkoja mihin se toinen pää sitten voisi mennä
26.5.2008 22:24
26.5.2008 22:46
Tero911 kirjoitti:Nyt on uusi hana ja letkut sekä 67 suutin. Tuntuu pörräävän hyvin eikä mooaa. Bensankulutus jää nähtäväksi.
29.5.2008 18:38
30.5.2008 22:46
2.6.2008 15:40
2.6.2008 17:07
2.6.2008 19:41
4.6.2008 15:43
6.6.2008 18:26
7.6.2008 13:49
7.6.2008 15:49