4.6.2008 21:55
4.6.2008 23:04
jjjasuuu kirjoitti:ärsyttää kans se kun lähtökiihdytys vaiheessa kierrokset on jossai 7500-8000 ja mopo huutaa jonkin verra mutta ei liiku oikein mihinkään.
6.6.2008 13:38
6.6.2008 17:17
6.6.2008 21:16
jjjasuuu kirjoitti:miten teillä toi varinrajotin oiken tiputtaa niitä kierroksia? mulla se alkaa sillei tärisemään ja vähän niiku joku painais välillä takajarruaen tiiä onko se mikää rajotin jos se on taas jotenki paskana
7.6.2008 10:44
jjjasuuu kirjoitti:miten teillä toi varinrajotin oiken tiputtaa niitä kierroksia? mulla se alkaa sillei tärisemään ja vähän niiku joku painais välillä takajarruaen tiiä onko se mikää rajotin jos se on taas jotenki paskana
7.6.2008 17:01
7.6.2008 18:34
7.6.2008 19:01
8.6.2008 12:46
9.6.2008 15:37
9.6.2008 15:40
echo kirjoitti:ei tohon hintaan voi olla ainakaan suomalainen.
kiinanihmeitä saa aina vaan useamman merkkisinä
9.6.2008 16:14
asdgf kirjoitti:paljonko tää sc1 cdi boxi sitte maksaa?
Belpheg kirjoitti:Tilaa Helkaman SC1 BowerBoost kaasari maahantuojalta osoitteesta: http://motors.falmek.fi/pages/varusteet ... teriin.php
Mittasin sen niin imu on 18,5mm ja tehoja tulee joka alueelle, eli vääntöä, kiihtyvyyttä ja nopeuttakin.
Sit jaksaa kakspäälläkin vetää aikuisiakin.
Se on ainakin helppo asentaa ja itselläni se tuli kolmessa päivässa postiin tilauksesta.
Kyseinen kaasutin on alkuperäinen minkä tilalle on suomessa asennettu kuristukseksi nuhapumppu, eli SC1 on tehtaalla suunniteltu liikkumaan kyseisellä kaasarille.
Helkama SC1 on alkuperäiseltä nimeltään HT50QT-25, kutsuma nimi vaihtelee maittain(meillä helkama).
9.6.2008 23:45
10.6.2008 19:00