29.11.2007 19:41
29.11.2007 19:42
5.12.2007 15:45
5.12.2007 15:55
kurtzu kirjoitti:onko kellää muulla ollu sähkövikoja tai että mittari ei toimi? Mulla aina joskus joku kosketushäiriö, kun takajarru kahvaa painaa niin ei toimi jarruvalo ja ei lähe käyntii. Pitää painaa etu jarruu jos haluu sähköstartilla käyntii. ja silläkään ei aina lähe. ja sitten mittari ei toimi, ens viikolla takuuseen. Oon kyllä aika pettyny, ku jo toinen kerta ku menee mittari rikki.
5.12.2007 20:55
6.12.2007 0:43
IG kirjoitti:Miul on sellainen sähkövika et valot ei mee välil päällee siis ne lähivalot kaukovalot toimii ja valaistus mutta se lähivalo ei... minun mielest sen takia koska siihen kytkimeen on joutunut jotain vettä...
6.12.2007 12:06
joo pitää tehä sillee. Rupeevat kyllä kohta vihaamaan mua ku vien sen kohta neljättä kertaa takusee :Djarez kirjoitti:kurtzu kirjoitti:onko kellää muulla ollu sähkövikoja tai että mittari ei toimi? Mulla aina joskus joku kosketushäiriö, kun takajarru kahvaa painaa niin ei toimi jarruvalo ja ei lähe käyntii. Pitää painaa etu jarruu jos haluu sähköstartilla käyntii. ja silläkään ei aina lähe. :D ja sitten mittari ei toimi, ens viikolla takuuseen. Oon kyllä aika pettyny, ku jo toinen kerta ku menee mittari rikki.
Siitä kahvasta joka ei "toimi" niin sulta on hyvin varmasti hjonnut se mikrokytkin sieltä kahvarungosta. Voisit yrittää saada takuuseen.
Eli kun viet takuuhuoltoon niin sano että uusivat mikrokytkimet molempiin kahvoihin, sitten pitäisi toimi sähköstartti ja jarruvalo.
7.12.2007 16:06
7.12.2007 18:06
7.12.2007 18:34
7.12.2007 21:33
8.12.2007 13:42
kurtzu kirjoitti:joo pitää tehä sillee. Rupeevat kyllä kohta vihaamaan mua ku vien sen kohta neljättä kertaa takuseejarez kirjoitti:kurtzu kirjoitti:onko kellää muulla ollu sähkövikoja tai että mittari ei toimi? Mulla aina joskus joku kosketushäiriö, kun takajarru kahvaa painaa niin ei toimi jarruvalo ja ei lähe käyntii. Pitää painaa etu jarruu jos haluu sähköstartilla käyntii. ja silläkään ei aina lähe. ja sitten mittari ei toimi, ens viikolla takuuseen. Oon kyllä aika pettyny, ku jo toinen kerta ku menee mittari rikki.
Siitä kahvasta joka ei "toimi" niin sulta on hyvin varmasti hjonnut se mikrokytkin sieltä kahvarungosta. Voisit yrittää saada takuuseen.
Eli kun viet takuuhuoltoon niin sano että uusivat mikrokytkimet molempiin kahvoihin, sitten pitäisi toimi sähköstartti ja jarruvalo.
9.12.2007 18:19
9.12.2007 18:20
11.12.2007 16:02
en mä kyllä niille mitään maksa ku vien takuusee :DIG kirjoitti:kurtzu kirjoitti:joo pitää tehä sillee. Rupeevat kyllä kohta vihaamaan mua ku vien sen kohta neljättä kertaa takusee :Djarez kirjoitti:kurtzu kirjoitti:onko kellää muulla ollu sähkövikoja tai että mittari ei toimi? Mulla aina joskus joku kosketushäiriö, kun takajarru kahvaa painaa niin ei toimi jarruvalo ja ei lähe käyntii. Pitää painaa etu jarruu jos haluu sähköstartilla käyntii. ja silläkään ei aina lähe. :D ja sitten mittari ei toimi, ens viikolla takuuseen. Oon kyllä aika pettyny, ku jo toinen kerta ku menee mittari rikki.
Eihän ne vihaa, vaa tykkää ne hän saa rahaa silloin ku ne korjaa...