16.6.2007 8:19
Hinnan eroa on ~40¤ tai jotain sinne päin. Mutta taitaa 70cc kamat jäädä laittamatta tästä skootterista...Kontsa kirjoitti:Jos tuo nyt mitenkään liittyy "laillisuuteen" ni tuskin väliä ku viripytty se on silti Onks niillä sit hinnoissa eroja? En oo kyl varma asiasta.Tuuningmaster kirjoitti:5500rpm jälkeen lähtee mullakin, ilmeisesti olen vaan liian kiireinen...Kontsa kirjoitti:Siinä 5k kierroksis lähtee liikkeelle mulla ainaskin.Pösötin kirjoitti:Eikö tuo Jetti ole luonteeltaankin tuommonen että kerää paljon kierroksia ennen kun lähtee liikkeelle, eli minusta tuo on ihan normaalia. Samallailla se on muissakin Jeteissä mitä oon nähny.
Nuista valoista, niin eikös se oo niin että lyhyillä valoilla palaa vaan toisella puolella valo ja pitkillä vaan toisella.
Kumpi noista S-A:n 70cc pytyistä kannattaa ostaa kun toisessa on ECU, en tajunnut että mitä hyötyä siitä on?
16.6.2007 18:44
Juuh, onhan se vähän tuo pytynvaihto ruiskus sellasta aina.. Nyt on uusia kuvia gallerias, käykää kommaamasTuuningmaster kirjoitti:Hinnan eroa on ~40¤ tai jotain sinne päin. Mutta taitaa 70cc kamat jäädä laittamatta tästä skootterista...Kontsa kirjoitti:Jos tuo nyt mitenkään liittyy "laillisuuteen" ni tuskin väliä ku viripytty se on silti Onks niillä sit hinnoissa eroja? En oo kyl varma asiasta.Tuuningmaster kirjoitti:5500rpm jälkeen lähtee mullakin, ilmeisesti olen vaan liian kiireinen...Kontsa kirjoitti:Siinä 5k kierroksis lähtee liikkeelle mulla ainaskin.Pösötin kirjoitti:Eikö tuo Jetti ole luonteeltaankin tuommonen että kerää paljon kierroksia ennen kun lähtee liikkeelle, eli minusta tuo on ihan normaalia. Samallailla se on muissakin Jeteissä mitä oon nähny.
Nuista valoista, niin eikös se oo niin että lyhyillä valoilla palaa vaan toisella puolella valo ja pitkillä vaan toisella.
Kumpi noista S-A:n 70cc pytyistä kannattaa ostaa kun toisessa on ECU, en tajunnut että mitä hyötyä siitä on?
PS. Lisää juttua jetin laitosta on projektipuolella
21.6.2007 15:10
Tuuningmaster kirjoitti:5500rpm jälkeen lähtee mullakin, ilmeisesti olen vaan liian kiireinen...Kontsa kirjoitti:Siinä 5k kierroksis lähtee liikkeelle mulla ainaskin.Pösötin kirjoitti:Eikö tuo Jetti ole luonteeltaankin tuommonen että kerää paljon kierroksia ennen kun lähtee liikkeelle, eli minusta tuo on ihan normaalia. Samallailla se on muissakin Jeteissä mitä oon nähny.
Nuista valoista, niin eikös se oo niin että lyhyillä valoilla palaa vaan toisella puolella valo ja pitkillä vaan toisella.
Kumpi noista S-A:n 70cc pytyistä kannattaa ostaa kun toisessa on ECU, en tajunnut että mitä hyötyä siitä on?
21.6.2007 16:01
sehän on kuulkaas just hyvä et lähtee liikkeelle vasta vähä kovemmilla kiekoilla, juuri sen takia porukka ostaa kisakytkimiä, että saisi sen ominaisuuden paremmi esiin ja jos näissä on se vakiona, niin en minä ainakaan siitä valittas.. mutta jos se sattuu häiritsemää nii löysemmät kytkinjouset korjaa asianKontsa kirjoitti:Siinä 5k kierroksis lähtee liikkeelle mulla ainaskin.Pösötin kirjoitti:Eikö tuo Jetti ole luonteeltaankin tuommonen että kerää paljon kierroksia ennen kun lähtee liikkeelle, eli minusta tuo on ihan normaalia. Samallailla se on muissakin Jeteissä mitä oon nähny.
Nuista valoista, niin eikös se oo niin että lyhyillä valoilla palaa vaan toisella puolella valo ja pitkillä vaan toisella.
26.6.2007 14:07
26.6.2007 17:07
Mua kiinnostais sama juttu...hapaa_ kirjoitti:miten tollasen jetin saa kulkemaan n60???
26.6.2007 17:17
Tuuningmaster kirjoitti:Mua kiinnostais sama juttu...hapaa_ kirjoitti:miten tollasen jetin saa kulkemaan n60???
Ja toisena onko jettejä kuristettu putkesta?
7.7.2007 15:45
8.7.2007 3:25
8.7.2007 10:36
8.7.2007 23:08
9.7.2007 0:00
FleXu kirjoitti:Se prikkahan on siinä rullakupissa kiinni ja se on oikeastaan rajoitinlevy, eikä prikan muotoinen laisinkaan. Tässä kuva tilanteesta, jossa rullakuppia on alettu purkaa ja "prikka" on siinä päällimmäisenä: http://koti.mbnet.fi/soukkio/prikat/levy/poso9.jpg . Varmista, että katsot varmasti niitä infon Pösön prikanpoisto-ohjeita, ne eivät ole siellä infossa heti ekana. Kun tutkailet niitä kuvia tarkasti ja vertaat oman varisi näkymään, niin kyllä se siitä lähtee. Jos ei muuten, niin kysäise jelppiä joltain peugeotin omistavalta kaveriltasi, sillä kaikissa nykypösöissä on ainakin prikanpoiston osalta samantyyppinen vari.
9.7.2007 16:24
10.7.2007 0:28
10.7.2007 19:18
zuizzi kirjoitti:elikkäs minkäkokoset on vakiona kyseisen skootterin rullat? :O