Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
11.4.2012 6:59
MaNeero kirjoitti:Hiljentävätkö pidemmät perävälitykset paljon kiihtyvyyttä?
Kyllähän ne jonkun verran. Ei lisänopeus tyhjästä tule.
11.4.2012 20:56
EsJoNNe kirjoitti:http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0163COQUE003_01/0-1317-4-3366-3503/269/Motorschermen+Monoseat_Xtreme_Aerox-Nitro_Bcd_Wit_(3_Delig).html Mietin tossa että kannataako alkaa tehdä sitä kuituperää näistä katteista? En ole ostamassa vaan on jo mulla, via kannataako tehö niistä katteista mistä yleensä kaikki tekee, et onko vaikeempi tehdä noista?
Ei pitäs hankalempi olla.
12.4.2012 21:48
Nyt vaihteeks taas tästä asiasta, eli noi jonnet ei oo vieläkään vastannu tuolta mopo-sportista, siks luovutan ja kysyn teiltä jos joku tietää, eli tähän mäntään
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 14-660-100 Pitäis löytää männän renkaat, mut tuol oli joku 2-4 vaihtoehtoa, en nyt tiiä mitkä menee tohon, eikä ne vastaa mulle sieltä.. Osaako kukaan sanoa.
12.4.2012 21:59
Onkohan mitään haittaa tuosta jos maalaa sylinterin kannen (ulkopuolelta
)
12.4.2012 22:05
Eipä ole.
13.4.2012 18:43
mikäs tossa voi olla kun ei suuttimen vaihdon jälkeen lähtenyt käyntiin. on testattu vanhaa suutinta , isompaa , pienempää ei mitään vaikutusta
14.4.2012 12:52
Testaa saako se bensaa tai kipunaa?Oisko mahollista että ois voinu kaasasri tukkeutua ton vaihon jälkee?Tai sitte kytkit kaasari väärin
14.4.2012 13:55
Bensaa tulee ainakin kaasarilla. Tulppa oli märkä kun otettiin pois, kuivasin ja testasin tuleeko kipinää. Kipinä tuli, toisella tulpallakin on kokeiltu eikä mitään vaikutusta. Mäntä on katotuttu ,pytty ja kaikki tiivisteetkin. Ja ei tuota kaasaria pahemmin väärinkytketä. Mutta pitääs testata paineilmalla puhistaa kaikki kaasarin reiät yms...
16.4.2012 0:23
Mites toi jarrujen ilmaus onnistuu? onko vaikee prokkis?
E1: Mietin vaa, et jos käännän niitä säiliön letkuja, joutuuks alkaa ilmata uudestaa? en uskalla vielä kokeilla koska en jaksa alkaa väsää tonkaa mitää.
E:2
http://www.motot.net/galleria/kuva11754/ Mulla on sama stonga ja adapteri, mietin vaa, et mulla jää toi adapteri ihan kokonaan piiloo katteitten alle, ja siks ei voi kunnolla stongaa kääntää, onko tota keulaa madallettu vai mitä mun pitää tehä et saan ton samalle tasolle et sil ois hyvä ajaa?
# Ei sitä kolmea viestiä putkeen ammuta, aina voi muokata vanhaan viestiin mieleen tulleen asian. Muokkasin nyt nää kaikki yheksi viestiksi. <3:lla Shape.
16.4.2012 19:17
Mikä on kun tarvitsee kauhean korkeat kierrokset, että lähtee liikkeelle? Variaattorissa punainen vastapainejousi ja +15% kytkinjouset, joitten pitäis olla ihan ok tehoputken kanssa. Mättääkö kytkinjousissa vai missä?
16.4.2012 20:47
No jäykemmillähän kytkinjousilla lähtee liikkeelle korkeemmalta.
16.4.2012 21:05
Eli pitääkö mun nyt laittaa löysemmät kun ei lähde alhaisilla kierroksilla ollenkaan?
16.4.2012 21:11
Ei koska käytännössä kaikilla kunnon tehareilla alaväännöt huononee olemattomiin niin se on tarkoituskin että teharin kaa laitetaan kytkin ottamaan ylempää kiinni niin lähtee hyvin liikkeelle.
18.4.2012 20:08
Pitäs pistää mopo ihan nyt kilpiin mut yks ongelma vielä löytyy: kävin kokeilee huippuja ja mittariin kulki 65 kmh ja gepsiin (sportstracker) 57. Mites tota nopeutta sais ainakin katsastukseen pudotettua? Mopo on siis Aprilia SR kaasariversio. Ainoa kuri tällä hetkellä on prikka variaattorissa.
18.4.2012 20:11
Laita katsastuksen ajaksi reilusti liian pieni suutin ettei jaksa vetää. Mutta vaihda heti takaisin isompaan ettei leivo..