Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
29.7.2010 21:26
l000l kirjoitti:Se on kahdella ruuvilla kiinni. Ei sille tarvi tehä mitään, laita putken vaa normisti kiinni
juu, mutta kun sehän on sellanen ohuempi putki kuin hukkaputki ja se menee siihen harmaan väriseen mötikkään mikä on kahdella (ristipää) ruuvilla kiinni niin otanko sen putken siitä mötikästä irti vai koko mötikän(ja sisällön) ja putken vai miten?
29.7.2010 22:00
Ihan sama jätätkö sen ohuen putken siihe vai otat irti, ei sillä ole mitää merkitystä koneen toimintaan
29.7.2010 22:10
l000l kirjoitti:Ihan sama jätätkö sen ohuen putken siihe vai otat irti, ei sillä ole mitää merkitystä koneen toimintaan
okei, kiitos paljon tiedoista.
29.7.2010 23:45
Kerros sit mite on alkanu workkii : )
30.7.2010 18:50
Keijo94 kirjoitti:Kerros sit mite on alkanu workkii : )
Toki
1.8.2010 17:00
Vezkuu kirjoitti:Keijo94 kirjoitti:Kerros sit mite on alkanu workkii : )
Toki
Ja kerros millä suuttimella toimii parhaite nii tiiän minkä ostan. 65,68 vai 70?
2.8.2010 6:33
Kokeilemalla selviää mutta itellä teharin kanssa 70 suutin, joten 65 toimis hyvi.
2.8.2010 19:05
Kenelläkään tietoo, et olisko toi Gianellin NR-X hyvä putki piaggiolle & 63 suutin ja 5.5gr rullien kanssa.
3.8.2010 16:12
hmm.. mikäköhän tuohon änärii nyt tuli ku ajeli iha normaalisti kaupungilla, sit pysähdyin parkkiin vähäks aikaa ja sit lähdin taas ajelee nii jonku 50m jälkeen skopa yhtäkkii vaa sammu suoraa ja sit kierrokset vaa laski ja st se pyshäty kokonaa ja sit sain käyntii pari min päästä, mut taas 100m päässä sama uudellee ja kesti jotai 5min saada käyntii sit taas sammu jonku 50m päässä eikä lähteny käyntii 30min mut sit lähti ja pystyin ajaa jotai 300m mut taas sammu ja sen jälkee ei oo lähteny käyntii, tulppa antaa kipinää se on katottu. oisko ideoita?
5.8.2010 3:29
ane_ kirjoitti:oks nää piaggion ilmakoneella niin lussuja ettei kule teharin ja säätö osien kanssa vain noin 75 mittariin suoralla, eli mulla on nää osat kiinni: tecnigas next-r, vihreet kytkinjouset, polinin sinine vp jousi, 6.2gr rullat, multivari. jos joku vois kertoo miks on näi lussu.
tai sitte ette vaa osaa
kaverin piaggio menee iha kevyesti sen 160km/h <:
5.8.2010 9:32
Nii ja minä oon englannin kuningatar..
5.8.2010 13:24
ane_ kirjoitti:oks nää piaggion ilmakoneella niin lussuja ettei kule teharin ja säätö osien kanssa vain noin 75 mittariin suoralla, eli mulla on nää osat kiinni: tecnigas next-r, vihreet kytkinjouset, polinin sinine vp jousi, 6.2gr rullat, multivari. jos joku vois kertoo miks on näi lussu.
Hei muuten Piaggion tekninen keskus on ilmoittanut, että Piaggio NRG Power DT on mysteerillinen mopo, sillä kuristen poistokaan ei ole paljoa lisää huippunopeutta.
"
We are aware that the NRG Power DT (air cooled) does not go much faster when de-restricted.
We don't know why at the moment. Italy is investigating.
-Technical Services"
5.8.2010 19:59
Lähes kokeileen 4,8-5 grammasilla rullilla, +15% vp-jousella ja +15% - +22% kytkinjousilla. Suutinta suurenna 8-10 numeroa.
Virivaria et tarvitse, on sen verran toimiva variaattori näissä Piaggioissa. =)
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 5.8.2010 23:17, muokattu yhteensä 1 kerran