15.7.2008 22:13
16.7.2008 16:36
16.7.2008 18:58
Läpät rikki, väljä pytty?Tembel kirjoitti:osaisko joku auttaa mul on tällane -03 malline.
olen nyt vaihtanu tulpan, tulpanhatun, ladannu akun täyteen ja pessy ilmanputsarin suodattimen.
ja mopo ei lähde käyntiin se vaan jurnuttaa sit ku tarpeeks monta kertaa käynnistää pitkään ni lähtee joskus tuurilla käyntiin mut todella harvoin ja sittenku se on käynnissä ni toimii moitteetta ja jos ajelee n.30min ja sammuttaa ja käynnistää hetken kuluttua ni lähtee käyntiin moitteetta. eli jos pidän mopon sammuksissa yön yli ni ei lähde millään käyntiin.
et missä vois olla vika?
16.7.2008 20:44
mulla on melkeen sama juttu mutta kaasari koneella ! miten,katon ja huomaan sen et pytty ois väljä?Mivoo kirjoitti:Läpät rikki, väljä pytty?Tembel kirjoitti:osaisko joku auttaa mul on tällane -03 malline.
olen nyt vaihtanu tulpan, tulpanhatun, ladannu akun täyteen ja pessy ilmanputsarin suodattimen.
ja mopo ei lähde käyntiin se vaan jurnuttaa sit ku tarpeeks monta kertaa käynnistää pitkään ni lähtee joskus tuurilla käyntiin mut todella harvoin ja sittenku se on käynnissä ni toimii moitteetta ja jos ajelee n.30min ja sammuttaa ja käynnistää hetken kuluttua ni lähtee käyntiin moitteetta. eli jos pidän mopon sammuksissa yön yli ni ei lähde millään käyntiin.
et missä vois olla vika?
17.7.2008 3:06
17.7.2008 13:16
Mivoo kirjoitti:Läpät rikki, väljä pytty?Tembel kirjoitti:osaisko joku auttaa mul on tällane -03 malline.
et missä vois olla vika?
17.7.2008 23:42
18.7.2008 1:35
18.7.2008 11:14
HoLe kirjoitti:Tuskin jos kerta käyntiin lähtiessä toimii kunnolla. Koitappa antaa pieni hörppy tulpan reijästä sillon kun se ei lähe käyntiin.
18.7.2008 17:43
Sleck kirjoitti:Pistin easyltä tähä nmun -04 Pureen vähän osaa tuleen..
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... inium.html
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... sible.html
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... arbon.html
Onko kellään tietoa kauanko toimitus kestää kun tilisiirrolla laitettiin.. Kaikkia tuotteita oli varastossa, paitsi peliliä oli pian varastossa..? Olisi mukava tietää näin etukäteen jo kauanko toimitus kestää.. tossa muutama kuukausi sitten kun vedin takalipan hittoon, ja mietin miten rekkarin saan paikoilleen, piti ihan metallinen teline tehdä nämä osat kun tulee niin alkaa olemaan minulle jo mieliksi
Kulkee muuten ihan mukavasti ilman prikkaa
18.7.2008 19:19
19.7.2008 14:14
19.7.2008 21:31
millasta viriä on kiinni?Akce kirjoitti:Minkä painoset rullat ois hyvät ku pitäs saaha äkäsemmi lähtee?
19.7.2008 23:29
20.7.2008 2:17
Oon kokeillu ajaa täl ihan crossi radalla mut en suosittele =D siitä tuu yhtää mitää..paikat vaan hajoo.Akce kirjoitti:Kisaohjelma, prikat pois ja ilmaotonkuristu pois. Tarkotus ois että sais yhel prikal tai prikattomana kulkee alle 65, niin että kiihtyvyys kasvaa.
Ootteko muute ajanu tolla skodel metäs tai jtn "krossia"? Ja onko joku oppinu keulii tolla ihan kunnolla?
Voiko tossa purejetissä säätää tota tyjäkäyntii ku se sammuu joskus tyhjäkäynnillä?