Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

4.6.2007 23:37

Kontsah kirjoitti:Onnea vaan :P Paljos makso? Ja mitäs tolle käyny? Keula näyttää ainaski aika "alastomalta" :)
Kiitos, pienin mahdollinen nelinumeroinen lukuhan sen hinta oli.
Ihan varma en olen mitä tuolle on tapahtunut kovin isku näyttää tulleen keulan oikeaan sivuun, ja pienempiä kolhuja on sitten lähes joka puolella paitsi ihan perässä.
Kaikki katteet tuli mukaan aika pienissä osissa tosin, ja täysin ehjät lamput eteen!

5.6.2007 9:37

Ok. No siitä vaan oikomaan keulaa ja uudet katteet ni eiköhän se siitä :P Meikäläisellekkin pitäis tänään tulla Jetforce, pistän kuvia sit heti ku saan sen ;)

5.6.2007 20:52

Noni, nyt tuli Jetti tännekkin ;) Gallerias pari kuvaa, käykääs kommentoimas :P

6.6.2007 10:57

Olis pari pikku vikaa mitkä hiukan haittaa tossa jetissä...
-Nopeusmittari näyttää ajoittain, yleensä kävely nopeudessa mitä sattuu.
-Miten kellon saa oikeaan aikaan?
-Mistä mahtaa johtua kun antaa moottorille täydet kierrokset paikaltaan, mutta voima löytää renkaan vasta monen sekunnin viiveellää. Hiljaa kun koittaa pienessä tilasssa kääntää, niin tuntuu siltä kuin remmi ei ottaisi heti kiinni.

6.6.2007 11:34

Tuuningmaster kirjoitti:-Mistä mahtaa johtua kun antaa moottorille täydet kierrokset paikaltaan, mutta voima löytää renkaan vasta monen sekunnin viiveellää. Hiljaa kun koittaa pienessä tilasssa kääntää, niin tuntuu siltä kuin remmi ei ottaisi heti kiinni.


Se on hyvän kytkimen merkki. Lähtee liikkeelle vasta korkeammilla kierroksilla niin kiihtyy paremmin. Tollasella kytkimellä on vielä helpompi keuliakkin.

6.6.2007 11:47

Lr kirjoitti:
Tuuningmaster kirjoitti:-Mistä mahtaa johtua kun antaa moottorille täydet kierrokset paikaltaan, mutta voima löytää renkaan vasta monen sekunnin viiveellää. Hiljaa kun koittaa pienessä tilasssa kääntää, niin tuntuu siltä kuin remmi ei ottaisi heti kiinni.


Se on hyvän kytkimen merkki. Lähtee liikkeelle vasta korkeammilla kierroksilla niin kiihtyy paremmin. Tollasella kytkimellä on vielä helpompi keuliakkin.


No joo tosi mukava... Yrität lähtee vaik risteyksen yli niin sun pitää ennakoida et millon lähtee liikkeelle? Ei tuo tuningmasterin ongelma mun mielestä oo paskaakaan mukava, 00scin roksissa samaa vikaa.

6.6.2007 12:41

Tuuningmaster kirjoitti:Olis pari pikku vikaa mitkä hiukan haittaa tossa jetissä...
-Nopeusmittari näyttää ajoittain, yleensä kävely nopeudessa mitä sattuu.
-Miten kellon saa oikeaan aikaan?
-Mistä mahtaa johtua kun antaa moottorille täydet kierrokset paikaltaan, mutta voima löytää renkaan vasta monen sekunnin viiveellää. Hiljaa kun koittaa pienessä tilasssa kääntää, niin tuntuu siltä kuin remmi ei ottaisi heti kiinni.



-Mittarin johto voi olla huonosti kiinni

-kellon saa oikeaan aikaan siten, että virran ollessa päällä laitat nappia painamalla ensin kokonaismatkalle ja sitten pidät napin pohjassa noi 3 sekuntia, tämän jälkeen kello alkaa vilkkua ja voit naputtamalla laittaa oikeaan kohtaan, siirtmyminen seuraavan luvun luokse tapahtuu painamalla taas 3 sekuntia ja lopuksi viimeisen jälkeen 3 ni kello on ajassa.

6.6.2007 12:45

jocke- kirjoitti:
Lr kirjoitti:
Tuuningmaster kirjoitti:-Mistä mahtaa johtua kun antaa moottorille täydet kierrokset paikaltaan, mutta voima löytää renkaan vasta monen sekunnin viiveellää. Hiljaa kun koittaa pienessä tilasssa kääntää, niin tuntuu siltä kuin remmi ei ottaisi heti kiinni.


Se on hyvän kytkimen merkki. Lähtee liikkeelle vasta korkeammilla kierroksilla niin kiihtyy paremmin. Tollasella kytkimellä on vielä helpompi keuliakkin.


No joo tosi mukava... Yrität lähtee vaik risteyksen yli niin sun pitää ennakoida et millon lähtee liikkeelle? Ei tuo tuningmasterin ongelma mun mielestä oo paskaakaan mukava, 00scin roksissa samaa vikaa.


No sen "miettimisajan" pitäis olla joku 0,5-1,0sek normaalisti. Voi olla että kytkinpalat ovat kuluneet rääkkäyksestä..

6.6.2007 14:55

Lr kirjoitti:No sen "miettimisajan" pitäis olla joku 0,5-1,0sek normaalisti. Voi olla että kytkinpalat ovat kuluneet rääkkäyksestä..
Se "miettimisaika" paikaltaan lähdettäessä kaasupohjassa ei varmaan paljon yli kahden sekunnin ole. Ehkä paremmin sanottuna pienemmillä kierroksilla ei voima välity taka renkaalle...
Täytyy nuo jouset katsoa

tecro kirjoitti:-Mittarin johto voi olla huonosti kiinni

-kellon saa oikeaan aikaan siten, että virran ollessa päällä laitat nappia painamalla ensin kokonaismatkalle ja sitten pidät napin pohjassa noi 3 sekuntia, tämän jälkeen kello alkaa vilkkua ja voit naputtamalla laittaa oikeaan kohtaan, siirtmyminen seuraavan luvun luokse tapahtuu painamalla taas 3 sekuntia ja lopuksi viimeisen jälkeen 3 ni kello on ajassa.
Kiitos vinkistä pitää mennä koittamaan.

14.6.2007 9:26

Miten jetin valojen pitäisi palaa lyhyillä ja pitkillä? Oma pitäisi katsastaa ja valot palaa vähän miten sattuu..
Pitäisikö ylempien pienten ainoastaan palaa lyhyillä ja pitkillä alempien tulla mukaan?

14.6.2007 12:29

Eikö tuo Jetti ole luonteeltaankin tuommonen että kerää paljon kierroksia ennen kun lähtee liikkeelle, eli minusta tuo on ihan normaalia. Samallailla se on muissakin Jeteissä mitä oon nähny.
Nuista valoista, niin eikös se oo niin että lyhyillä valoilla palaa vaan toisella puolella valo ja pitkillä vaan toisella.

14.6.2007 15:24

Tuuningmaster kirjoitti:Miten jetin valojen pitäisi palaa lyhyillä ja pitkillä? Oma pitäisi katsastaa ja valot palaa vähän miten sattuu..
Pitäisikö ylempien pienten ainoastaan palaa lyhyillä ja pitkillä alempien tulla mukaan?
Mulla palaa sillein, että lyhyillä palaa se oikea isompi ja vasen pienempi valo ja pitkillä taas vaihtuu vasen isompi, mut pieni pysyy samana.. vissiin palanu lamppu mult :)

14.6.2007 15:25

Pösötin kirjoitti:Eikö tuo Jetti ole luonteeltaankin tuommonen että kerää paljon kierroksia ennen kun lähtee liikkeelle, eli minusta tuo on ihan normaalia. Samallailla se on muissakin Jeteissä mitä oon nähny.
Nuista valoista, niin eikös se oo niin että lyhyillä valoilla palaa vaan toisella puolella valo ja pitkillä vaan toisella.
Siinä 5k kierroksis lähtee liikkeelle mulla ainaskin.

15.6.2007 19:37

Kontsa kirjoitti:
Pösötin kirjoitti:Eikö tuo Jetti ole luonteeltaankin tuommonen että kerää paljon kierroksia ennen kun lähtee liikkeelle, eli minusta tuo on ihan normaalia. Samallailla se on muissakin Jeteissä mitä oon nähny.
Nuista valoista, niin eikös se oo niin että lyhyillä valoilla palaa vaan toisella puolella valo ja pitkillä vaan toisella.
Siinä 5k kierroksis lähtee liikkeelle mulla ainaskin.
5500rpm jälkeen lähtee mullakin, ilmeisesti olen vaan liian kiireinen... :D

Kumpi noista S-A:n 70cc pytyistä kannattaa ostaa kun toisessa on ECU, en tajunnut että mitä hyötyä siitä on?

15.6.2007 23:36

Tuuningmaster kirjoitti:
Kontsa kirjoitti:
Pösötin kirjoitti:Eikö tuo Jetti ole luonteeltaankin tuommonen että kerää paljon kierroksia ennen kun lähtee liikkeelle, eli minusta tuo on ihan normaalia. Samallailla se on muissakin Jeteissä mitä oon nähny.
Nuista valoista, niin eikös se oo niin että lyhyillä valoilla palaa vaan toisella puolella valo ja pitkillä vaan toisella.
Siinä 5k kierroksis lähtee liikkeelle mulla ainaskin.
5500rpm jälkeen lähtee mullakin, ilmeisesti olen vaan liian kiireinen... :D

Kumpi noista S-A:n 70cc pytyistä kannattaa ostaa kun toisessa on ECU, en tajunnut että mitä hyötyä siitä on?
Jos tuo nyt mitenkään liittyy "laillisuuteen" ni tuskin väliä ku viripytty se on silti :) Onks niillä sit hinnoissa eroja? En oo kyl varma asiasta.