4.6.2007 23:37
Kiitos, pienin mahdollinen nelinumeroinen lukuhan sen hinta oli.Kontsah kirjoitti:Onnea vaan Paljos makso? Ja mitäs tolle käyny? Keula näyttää ainaski aika "alastomalta"
5.6.2007 9:37
5.6.2007 20:52
6.6.2007 10:57
6.6.2007 11:34
Tuuningmaster kirjoitti:-Mistä mahtaa johtua kun antaa moottorille täydet kierrokset paikaltaan, mutta voima löytää renkaan vasta monen sekunnin viiveellää. Hiljaa kun koittaa pienessä tilasssa kääntää, niin tuntuu siltä kuin remmi ei ottaisi heti kiinni.
6.6.2007 11:47
Lr kirjoitti:Tuuningmaster kirjoitti:-Mistä mahtaa johtua kun antaa moottorille täydet kierrokset paikaltaan, mutta voima löytää renkaan vasta monen sekunnin viiveellää. Hiljaa kun koittaa pienessä tilasssa kääntää, niin tuntuu siltä kuin remmi ei ottaisi heti kiinni.
Se on hyvän kytkimen merkki. Lähtee liikkeelle vasta korkeammilla kierroksilla niin kiihtyy paremmin. Tollasella kytkimellä on vielä helpompi keuliakkin.
6.6.2007 12:41
Tuuningmaster kirjoitti:Olis pari pikku vikaa mitkä hiukan haittaa tossa jetissä...
-Nopeusmittari näyttää ajoittain, yleensä kävely nopeudessa mitä sattuu.
-Miten kellon saa oikeaan aikaan?
-Mistä mahtaa johtua kun antaa moottorille täydet kierrokset paikaltaan, mutta voima löytää renkaan vasta monen sekunnin viiveellää. Hiljaa kun koittaa pienessä tilasssa kääntää, niin tuntuu siltä kuin remmi ei ottaisi heti kiinni.
6.6.2007 12:45
jocke- kirjoitti:Lr kirjoitti:Tuuningmaster kirjoitti:-Mistä mahtaa johtua kun antaa moottorille täydet kierrokset paikaltaan, mutta voima löytää renkaan vasta monen sekunnin viiveellää. Hiljaa kun koittaa pienessä tilasssa kääntää, niin tuntuu siltä kuin remmi ei ottaisi heti kiinni.
Se on hyvän kytkimen merkki. Lähtee liikkeelle vasta korkeammilla kierroksilla niin kiihtyy paremmin. Tollasella kytkimellä on vielä helpompi keuliakkin.
No joo tosi mukava... Yrität lähtee vaik risteyksen yli niin sun pitää ennakoida et millon lähtee liikkeelle? Ei tuo tuningmasterin ongelma mun mielestä oo paskaakaan mukava, 00scin roksissa samaa vikaa.
6.6.2007 14:55
Se "miettimisaika" paikaltaan lähdettäessä kaasupohjassa ei varmaan paljon yli kahden sekunnin ole. Ehkä paremmin sanottuna pienemmillä kierroksilla ei voima välity taka renkaalle...Lr kirjoitti:No sen "miettimisajan" pitäis olla joku 0,5-1,0sek normaalisti. Voi olla että kytkinpalat ovat kuluneet rääkkäyksestä..
Kiitos vinkistä pitää mennä koittamaan.tecro kirjoitti:-Mittarin johto voi olla huonosti kiinni
-kellon saa oikeaan aikaan siten, että virran ollessa päällä laitat nappia painamalla ensin kokonaismatkalle ja sitten pidät napin pohjassa noi 3 sekuntia, tämän jälkeen kello alkaa vilkkua ja voit naputtamalla laittaa oikeaan kohtaan, siirtmyminen seuraavan luvun luokse tapahtuu painamalla taas 3 sekuntia ja lopuksi viimeisen jälkeen 3 ni kello on ajassa.
14.6.2007 9:26
14.6.2007 12:29
14.6.2007 15:24
Mulla palaa sillein, että lyhyillä palaa se oikea isompi ja vasen pienempi valo ja pitkillä taas vaihtuu vasen isompi, mut pieni pysyy samana.. vissiin palanu lamppu multTuuningmaster kirjoitti:Miten jetin valojen pitäisi palaa lyhyillä ja pitkillä? Oma pitäisi katsastaa ja valot palaa vähän miten sattuu..
Pitäisikö ylempien pienten ainoastaan palaa lyhyillä ja pitkillä alempien tulla mukaan?
14.6.2007 15:25
Siinä 5k kierroksis lähtee liikkeelle mulla ainaskin.Pösötin kirjoitti:Eikö tuo Jetti ole luonteeltaankin tuommonen että kerää paljon kierroksia ennen kun lähtee liikkeelle, eli minusta tuo on ihan normaalia. Samallailla se on muissakin Jeteissä mitä oon nähny.
Nuista valoista, niin eikös se oo niin että lyhyillä valoilla palaa vaan toisella puolella valo ja pitkillä vaan toisella.
15.6.2007 19:37
5500rpm jälkeen lähtee mullakin, ilmeisesti olen vaan liian kiireinen...Kontsa kirjoitti:Siinä 5k kierroksis lähtee liikkeelle mulla ainaskin.Pösötin kirjoitti:Eikö tuo Jetti ole luonteeltaankin tuommonen että kerää paljon kierroksia ennen kun lähtee liikkeelle, eli minusta tuo on ihan normaalia. Samallailla se on muissakin Jeteissä mitä oon nähny.
Nuista valoista, niin eikös se oo niin että lyhyillä valoilla palaa vaan toisella puolella valo ja pitkillä vaan toisella.
15.6.2007 23:36
Jos tuo nyt mitenkään liittyy "laillisuuteen" ni tuskin väliä ku viripytty se on silti Onks niillä sit hinnoissa eroja? En oo kyl varma asiasta.Tuuningmaster kirjoitti:5500rpm jälkeen lähtee mullakin, ilmeisesti olen vaan liian kiireinen...Kontsa kirjoitti:Siinä 5k kierroksis lähtee liikkeelle mulla ainaskin.Pösötin kirjoitti:Eikö tuo Jetti ole luonteeltaankin tuommonen että kerää paljon kierroksia ennen kun lähtee liikkeelle, eli minusta tuo on ihan normaalia. Samallailla se on muissakin Jeteissä mitä oon nähny.
Nuista valoista, niin eikös se oo niin että lyhyillä valoilla palaa vaan toisella puolella valo ja pitkillä vaan toisella.
Kumpi noista S-A:n 70cc pytyistä kannattaa ostaa kun toisessa on ECU, en tajunnut että mitä hyötyä siitä on?