Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
16.8.2010 13:55
Öljy rullakupissa ei auta tilannetta kyllä yhtään, ajaanoloon siihen tarttuva pöly ja hiekka tekee siitä kunnon hiomatahnaa ja sen jälkeen homma on selvä. Ai mistäkö tiedän?
Etuvariaattoriin ei kuulu mihinkään osaan laittaa öljyä, se on suunniteltu toimimaan täysin kuivana.
16.8.2010 15:54
Shape kirjoitti:Öljy rullakupissa ei auta tilannetta kyllä yhtään, ajaanoloon siihen tarttuva pöly ja hiekka tekee siitä kunnon hiomatahnaa ja sen jälkeen homma on selvä. Ai mistäkö tiedän?
Etuvariaattoriin ei kuulu mihinkään osaan laittaa öljyä, se on suunniteltu toimimaan täysin kuivana.
Itellä on tehari kiinni aluks toimi sit anto piikin ja booas ja sen jälkeen taas piikki --> laitoin rullakuppiin rasvaa nyt menee kokoajan piikillä.
16.8.2010 16:12
Sillon ongelmana on varmaan ollut paskaset rullat, jotka ovat takerrelleet. Jopa pienet asiat voivat vaikuttaa tuohon, että ensiksi piikki-->hyytyminen-->piikki. Itsellä oli muutamassa rullassa luokkaa 100µm kuluma. No vaihdoin huollon yhteydessä rullat uusiin ja kierrokset pysyvät koko ajan nätisti tehoalueella.
Jos se rasva oikeesti auttaa, niin vika ei ole kyllä sen puutteessa. Omasta mielestä rasvaaminen on sama asia kuin lakaisisi roskat maton alle.
Kumppari jos sun typhooni on vanhempi kuin 2 vuotta, niin jousi voi olla siltikin löystynyt vähäisistä ajokilometreistä huolimatta.
16.8.2010 20:25
Noh, siis mopohan on ostettu uutena 09 keväällä, joten..
Onkos muuten netissä missään ohjeita tuohon Tuoreöljyvoitelu, kaasukahvavälityksen säätämiseen?
18.8.2010 19:19
onko virivarista mitää hyötyy? ei kellää ois myydä halval jotai teharii?
18.8.2010 23:24
miten saan parannettuu stalkerissa kiihtyvyyttä muuten ku ostamal teharin? kevyempii rullii oon ajatellu mut aina löytyy joku jonka mielestä ne ei auta mitään ellei oo teharia.. eikö vois mitään tehä pelkän kiihtyvyyden nostamiseen ilman teharii?
mopo on siis Gilera Stalker NKD 08
prikka otettu pois, muuta viriä tai muutakaan ei oo
19.8.2010 0:04
Ei oikein ole muuta keinoa kuin tehari. Ja rulliin älä koske vakiosäädöillä.
19.8.2010 11:47
prikka takas ni hihna lähtee vähä korkeemmalta nousuun
19.8.2010 22:37
onko gilera runneris vaaka vai pysty pytty? ja käykö sellanen tehari joka on ilmajäähdytteisii koneisii gilera 02?
19.8.2010 22:40
Shape kirjoitti:Teharia vain peliin, ei siinä muu auta.
Vikinä tulee kytkimestä, kytkinkello on varmaan lasittunut. Ei toimenpiteitä, ellei vikinä häiritse liikaa.
Mikä on kytkinkello
tai siis onks se se ku avaa varikopan ni päälimmäisenä siin oikeel..
19.8.2010 22:47
Jep juuri se.
veikko- kirjoitti:onko gilera runneris vaaka vai pysty pytty? ja käykö sellanen tehari joka on ilmajäähdytteisii koneisii gilera 02?
Vaakasylinteri, Piaggion koneen ilma- ja nestejäähdytteisten putket passaavat keskenään.
19.8.2010 22:51
Shape kirjoitti:Jep juuri se.
veikko- kirjoitti:onko gilera runneris vaaka vai pysty pytty? ja käykö sellanen tehari joka on ilmajäähdytteisii koneisii gilera 02?
Vaakasylinteri, Piaggion koneen ilma- ja nestejäähdytteisten putket passaavat keskenään.
Thänksiii !!
19.8.2010 23:09
Mikä vois olla typhoonissa ku ei tuu kipinää? cdi:n maadoituksen tarkistin ja katoin et kaikki johdot on paikoillaan.Miten vois kattoa et onko cdi rikki tai esimerkiks jännitteensäätäjä ku ei turhaan viittis alkaa uusia ostelee.
19.8.2010 23:25
Tässä ois arvoja mitä voisit mittailla näin aluksi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.