Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

26.7.2010 20:15

tommia kirjoitti:Niin toho mun viestiin olisko joku 75-80 hyvä?

Oletko edes säätänyt varia, koska silloin ei yleensä löydy putkesta tehoa jos vakio rullat ja jouset

Vinkkinä: gramman kevyemmät rullat kuin vakiona, 15% vastapaine- ja kytkijouset

27.7.2010 21:46

mitäs luulette paljo menee gianelli go:lla prikattomana ja kaasarin kuri irti? ja jos haluun lisää tehoa mitä kannattaa ostaa ku monet sanoo että rullat mutta monet on sanonu että vakio rullat parhaat?

27.7.2010 22:03

Keijo94 kirjoitti:mitäs luulette paljo menee gianelli go:lla prikattomana ja kaasarin kuri irti? ja jos haluun lisää tehoa mitä kannattaa ostaa ku monet sanoo että rullat mutta monet on sanonu että vakio rullat parhaat?

varmaan hiukan päälle 60km/h.
0.5-1g kevyemmät rullat ja +15%vp ja kytkinjouset.

27.7.2010 23:50

Olisko joku 70 suutin hyvä änärille mistä on otettu prikka ja messinkilevy pois ja Gianelli Go kiinni?

28.7.2010 0:52

kalleppi3 kirjoitti:
Keijo94 kirjoitti:mitäs luulette paljo menee gianelli go:lla prikattomana ja kaasarin kuri irti? ja jos haluun lisää tehoa mitä kannattaa ostaa ku monet sanoo että rullat mutta monet on sanonu että vakio rullat parhaat?

varmaan hiukan päälle 60km/h.
0.5-1g kevyemmät rullat ja +15%vp ja kytkinjouset.

70-75km/h?

28.7.2010 21:58

ale\\ kirjoitti:
kalleppi3 kirjoitti:
Keijo94 kirjoitti:mitäs luulette paljo menee gianelli go:lla prikattomana ja kaasarin kuri irti? ja jos haluun lisää tehoa mitä kannattaa ostaa ku monet sanoo että rullat mutta monet on sanonu että vakio rullat parhaat?

varmaan hiukan päälle 60km/h.
0.5-1g kevyemmät rullat ja +15%vp ja kytkinjouset.

70-75km/h?

Ja jos ostan rullat,vp ja kytkinjouset nii 80-85? vai?

28.7.2010 22:01

Rullat, vastapainejousi ja kytkinjouset eivät vaikuta laisinkaan nopeuteen. Ko. setupilla pääset noihin lukemiin, mitä ale\\ sanoi.

28.7.2010 22:08

Shape kirjoitti:Rullat, vastapainejousi ja kytkinjouset eivät vaikuta laisinkaan nopeuteen. Ko. setupilla pääset noihin lukemiin, mitä ale\\ sanoi.

ne vaikuttaa vaa kiihtyvyytee vai? no paljo se sit kulkee pelkällä gianellillä ja prikattomana ja kaasarin kuri irti?

28.7.2010 22:16

Kyllä, kiihtyvyyteen. Nopeus on edelleen sama, tosin sen saavuttamisessa voi kestää hieman ja kiihdytyksen aikana ipanat menee ohi kolmipyöräsillä.

28.7.2010 23:21

Shape kirjoitti:Kyllä, kiihtyvyyteen. Nopeus on edelleen sama, tosin sen saavuttamisessa voi kestää hieman ja kiihdytyksen aikana ipanat menee ohi kolmipyöräsillä.

mut ku ostaa tehari nii sit siin ei oo kuria nii eikö se sit kiihy myös normia nopeempaa vähäse?

29.7.2010 0:04

Joo kiihtyy vain, jos on variaattori säädetty, eli rullat ja jouset vaihdettu sopiviksi.

Tosin GO:n kohdalla taitaa tehoalue olla sen verran laaja/alhaalla, että vetää kohtuu hyvin myös vakiosäädöillä. Nyt vasta hoksasin, että kyse on GO:sta. :|

29.7.2010 0:43

Vezkuu kirjoitti:Olisko joku 70 suutin hyvä änärille mistä on otettu prikka ja messinkilevy pois ja Gianelli Go kiinni?

vastausta tartteis nopiasti, taitaa suutin olla liian iso mikä olis parempi vai onko tuo hyvä?

29.7.2010 8:01

Jos tuo on liian iso koita 65? Jos se on liia pieni nii sitte 68 kii ja ajoa.

29.7.2010 17:34

nyt tartteis taas pikaista apua, kun sain tänään Gianelli Go:n ja rupean irrottamaan vanhaa putkea niin siinä kun on ne kaksi hukkaputkea (jos olen ymmärtänyt oikein ne on ne kaksi putkea jotka ei johda mihinkään vakioputkessa?) niin siinä samassa rytäkässä on se kolmas putki joka nousee johonki mötikkää (en tiiä mikä se on?) niin mitä sille pitää tehdä kun laittaa Go:n kiinni? :s

29.7.2010 20:55

Se on kahdella ruuvilla kiinni. Ei sille tarvi tehä mitään, laita putken vaa normisti kiinni