Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

10.6.2010 19:34

Ei ku kyseessä toi totally black edition stuntti. Keulimisrauta tulossa kiinni eli stuntti käyttöön tarkotettu :D

10.6.2010 19:59

Teharilla tuskin viel ihan kunnolla "kaasusta" nousee, mutta sen voin sanoa, että jo kurittomalla anna kaasua ja piikin kohalla hieman nojaat taakse niin nousee.

12.6.2010 20:31

Scaleo1 kirjoitti:Teharilla tuskin viel ihan kunnolla "kaasusta" nousee, mutta sen voin sanoa, että jo kurittomalla anna kaasua ja piikin kohalla hieman nojaat taakse niin nousee.

Meikäläinen kuitenki pikkasen isomman kokonen niin ei tarvii, ku istua normaalissa ajoasenno =semi takana ja lyödä kaasupohjaan ni kyllä nousee. Kuskista riippuen. Elikkä painoa taaksepäin tietty ni nousee helpommin.

13.6.2010 1:35

Casanova69^^ kirjoitti:
Scaleo1 kirjoitti:Teharilla tuskin viel ihan kunnolla "kaasusta" nousee, mutta sen voin sanoa, että jo kurittomalla anna kaasua ja piikin kohalla hieman nojaat taakse niin nousee.

Meikäläinen kuitenki pikkasen isomman kokonen niin ei tarvii, ku istua normaalissa ajoasenno =semi takana ja lyödä kaasupohjaan ni kyllä nousee. Kuskista riippuen. Elikkä painoa taaksepäin tietty ni nousee helpommin.

joo toi on tietty täysi fakta. Eihän se mun alla oikee kaasusta nostanu, kun painoa ei edes 60kg vertaa :)

13.6.2010 13:13

Sellaista viel kiinnostas tietää, että pystyykö slaikal kyydittämää, ku taitaa olla yhelle rekisteröity, mutta onnistuuko? Entä onko boksia penkin alla?

13.6.2010 13:20

LaneKit kirjoitti:Sellaista viel kiinnostas tietää, että pystyykö slaikal kyydittämää, ku taitaa olla yhelle rekisteröity, mutta onnistuuko? Entä onko boksia penkin alla?

Pystyy kyydittää mutta on aika ahdasta. Mulla on rekisteröity kahdelle ja ei ole boksia penkin alla vaan bensa- ja öljy tankki.

13.6.2010 14:23

Nyt sattu sellanen pikku äksidentti liukurille. Männäntapin sokka lähti ajos irti --> Kauheet jäljet mäntään ja mrenkaat paskaks, ja naarmu pyttyyn. Pitääs hoonauttaa (ja ehä porauttaa) ja ostaa uus mäntä. Mut aattelin et pääse helpommalla, ku ostan uuden 50cc pytyn, ku tehojaki vähä haluaasin lisää. Ennenki on ollu uuden pytyn osto mieles, mutta toi leipomine anto hyvän syyn ostaa uus pytty. 50cc pyttyä ajattelin sen takia, koska toimii hyvin vakio kassulla, ja että siittä saa suhthyvin tehoja niin ettei tartte vaihtee koko varia eikä kytkintä (?) 70cc olis muute hyvä mut tarttis toimiakseen isomman kassun -> bensan kulutus ++, kytkimen, varin jne... Eli tulisko 70cc paljo kalliimmaks, että sen sais toimmin kunnolla? Jtn 50cc malossia oon aatellu, mutta mikähän olis kestävin + tehokkain viiskymppi noin 100€ hintaluokasta?
( ja kyllä, stanan selvästä taaaas kirjootettu )

13.6.2010 19:03

Lantti kirjoitti:Nyt sattu sellanen pikku äksidentti liukurille. Männäntapin sokka lähti ajos irti --> Kauheet jäljet mäntään ja mrenkaat paskaks, ja naarmu pyttyyn. Pitääs hoonauttaa (ja ehä porauttaa) ja ostaa uus mäntä. Mut aattelin et pääse helpommalla, ku ostan uuden 50cc pytyn, ku tehojaki vähä haluaasin lisää. Ennenki on ollu uuden pytyn osto mieles, mutta toi leipomine anto hyvän syyn ostaa uus pytty. 50cc pyttyä ajattelin sen takia, koska toimii hyvin vakio kassulla, ja että siittä saa suhthyvin tehoja niin ettei tartte vaihtee koko varia eikä kytkintä (?) 70cc olis muute hyvä mut tarttis toimiakseen isomman kassun -> bensan kulutus ++, kytkimen, varin jne... Eli tulisko 70cc paljo kalliimmaks, että sen sais toimmin kunnolla? Jtn 50cc malossia oon aatellu, mutta mikähän olis kestävin + tehokkain viiskymppi noin 100€ hintaluokasta?
( ja kyllä, stanan selvästä taaaas kirjootettu )

Kyllä sen 70cc saa säätöihi vakio kassullaki eikä oikeestaa mitään ole pakko uusia, mutta merkittävä osa tehoista jää käyttämättä...

Ite ottasin 70cc (itseasiassa itellä jo tilauksessa ;) ) Siitä saa sitten myöhemminkin helposti tehoa vaikka sillä isommalla kaasarilla...

13.6.2010 20:13

70cc (68cc) malossi sport on kyllä helvetin hyvä pytty jokapäiväseen ajoon ja toimii vakio osienki kanssa ei tarvitse paljoakaan säätää, että saa toimimaan. Toki sen seuraksi 17.5mm kaasari olis aika tarpeellinen, jotta seokset ja jäähdytys saatais kohdalleen!

13.6.2010 20:41

Njoo, Scaleon textis olis järkee, kumminki kyllästyy "tehoihin" joskus, niin sitte voi alkaa panostaa kytkinmeen, variin, jne enemmän.. Ja en ny muista mitä sivua selasin niin malossi 50cc 98,35€, ja 70cc about 30senttiä kalliimpi... Ja 18mm phbg olis hyllyllä, sille vaa tehä imukaula.
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... al-Ac.html <-- Tätä casa tarkootti?
Viimeksi muokannut Lantti päivämäärä 14.6.2010 15:48, muokattu yhteensä 1 kerran

14.6.2010 12:10

Juu tota tarkotin ja noi linkit vie jarrunestesäiliön kansiin :D

14.6.2010 15:47

No kato prkl, no ne on poistettu ny...

Eli, kokemuksia lisää noin 100 euron sportti 50 ja 70cc pytyistä!

14.6.2010 20:28

Polini 70cc sport ja malossi 68cc sport on mun mielestä ainoot "70cc" pytyt joilla voi ajella jokapäivästä ajoa. Stage6 sport pro 70cc on yläkierrospytty nii ei sillä oo kovinkaa mukava ajella jokäpäivästä ajoo. 50cc sportit on aika lähellä vakiopyttyy, eroa ei hirveesti huomaa. Ei mitenkää hirveen kannattava ostos.

14.6.2010 22:20

Ostetaan vakio takakatteet!!!

15.6.2010 13:02

Casanova69^^ kirjoitti:Ostetaan vakio takakatteet!!!


paljonko tarjoot? multa löytyis vakiot hopeiset takakatteet :)