Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
11.9.2005 18:06
No siis en keksi muuta, kuin ostat uuden hihnan, munkin hihna tuntuu luistavan ja paljon, enkä sille mitään voi ellen osta uutta hihnaa.
11.9.2005 18:48
aa et sillee..
11.9.2005 21:55
Tosin, en tiedä onko apua siitä jos hihnan kääntää pyörimään väärään suuntaan..
12.9.2005 12:38
itellä ottaa nyt n. 65kmh, tasasella ja toimii ihan ok, pitää kyl vari fiksata taas kohta... ku hyytyy mäkeen...
mut toimii ainaki taas.. vittu tuntu hyvältä ajaa taas pitkästä aikaa mpolla joka toimii... ainaki suunnilleen... syö vaan tota gasolinea ihan luvattoman paljon...
12.9.2005 18:34
Kerrotko BossMan, että mitä kaikkea winnerillesi on tehty? Koska mul on prikka pois ja pakoputkesta ei tunnu kuria löytyvän, eikä kulje ku sen 50km/h
13.9.2005 14:02
prikka poes, 58 suutin, vari hieman paskanen.
kulkee 65, kiihtyy suht hyv, paitsi ihan ajon jälkeen booyyää esim risteyksessä, hyytyy Toooodeeellla suuriin mäkiin.
ja kuluttaa bensaa.. voi johtua myös siitä että kohokammion tiiviste valaa bensaa ulos hienoa...
mutta toimii ainakin. Ilmanputsarista ei tarvitse ottaa kuria pois ku suurentaa suutinta. ainakaan näin kylmällä (+10)..
Selvästi kaipasi isompaa suutinta, 47.5, ja 52.5 lienevät kyllä liian pieniä.. ei röpötä 58 suuttimella...
Mutta kyllä se ihan saman verran kulki52.5 suuttimellaki, oli vaan vähäsen sillai laihempi, kyl sen huomaa...
Hero pukki on paras!
13.9.2005 15:41
viriosia saa bikeserviselta. puhelin numero on 02 7212600, sieltä saa:
esim, 75cc sylinterisarjaa, 129¤
75cc tehoputkee,99¤
52,55,57pääsuutinta,5¤
rullasarjaa, 8g,6g 6¤
variaattorin hihnaa, 20¤
ja saa ihan kaikki varaosat niiltä myös, voisko joku neuvoo (tai laittaa kuvii) miten saa variaattorista kurit pois, ja mistä sais jotain tuning osii, kiitos.
13.9.2005 16:14
hei, miten teillä on noin pienet suuttimet pukkeissa ku mulla on 60. olivat vissii huollossa laittanneet. pitäsköhän laittaa takasi tuo vakio ku meinaa ruveta kone kuumumaa ja tehot lähtee ku ajelee tarpeeksi.
13.9.2005 17:54
jth90 kirjoitti:hei, miten teillä on noin pienet suuttimet pukkeissa ku mulla on 60. olivat vissii huollossa laittanneet. pitäsköhän laittaa takasi tuo vakio ku meinaa ruveta kone kuumumaa ja tehot lähtee ku ajelee tarpeeksi.
taitaa olla muuten sulla vähä liian iso suutin... ehdottaisin hommata 55tai 57suutin, menis vähän paremmin
13.9.2005 18:37
kertokaas mulle tällasta: mulla on variaattorissa prikka, mikä suutin nyt käy, kysymys 2: jos otan prikan pois, niin mikä suutin silloin ois parempi? jos viittisitte kertoo. ja mitä pitäis rasvata, kertokaa aika tarkasti jos voitte tosta varista. et sais kulkeen, ja onko vm-02 pakarissa kuria?
kiitos tosi paljon etukäteen!!!
ainiin, ja mikä suutin on vm-02 vakiona? pitäs repiä lokariki poijjees, tulee uutta loockia..mitä muuta tuninkia ootte tehny??? mikä ois hienoo? tarrat pois? takalokari?? vastatkaa. winner,bossman, ynnämuut, mitä mieltä ootte.
Viimeksi muokannut puch_riku päivämäärä 13.9.2005 22:19, muokattu yhteensä 2 kertaa
13.9.2005 19:04
Oisko jollakin myytävänä heroa osina kun meni etupää paskaks.
15.9.2005 8:13
no tohon tuuningiin et tarrat pois sit paritaarraa niitten tilalle, alumiininen astinlauta on hieno. loksu pois, joitain LEDejä ja neoneja laittaa, sit viel voit karva penkin tehä jos haluut ja tykkäät...nii ja voit maalailla osia kiillottaa varikopan, popitkin voi tehä,tupitki voit vaihtaa,peilit voi vaihtaa kun noi vakio peilit on rumat, mini vilkut sit pisteenä iin päälle rengas tussia ja venttiilin hatut sit on aika pahiz
15.9.2005 9:52
Jos tästä lähetään neuvoo, tarrat pois, ei mitään tarvii tilalle. Tunnukseton mopo on hyvä mopo:) Paitsi keulaan pitää jättää se HP merkki tai mikä se nyt teil sitten onkin...
Etuvilkunlasit pois, pleksiä kaupasta ja eikun rälläkkä tai peräti sakset käteen. Suht helposti saa uutta lookkia, ja on kyl paljon parempi, pukin heikoin kohta on just tuo keula.
Nuo on tosiaan ihan helppo tehdä ja voi milloin vaan vaihtaa vakiot takasi..
Sitten ku oot tämän tehny voikin askarrella akkuvilkut (katso Winnerin ohje.) jos et osaa älä yritä. Helppo juttu kuitenki. Parantaa turvallisuutta ja lookkia. Helppo ja halpa tehdä. (rele 2.5e+liittimet1e)
Ja sitten kaikki vilkut 21W ja eteen 21W keltaiset polttimot ja redytogo..
Takalokari on itselläni heitetty pois, se nyt ei kaikista rumin kuitenkaan ole, joten jokainen voi itse miettiä onko järkeä ottaa lokari pois ja rapa lentää selkään. Toisaalta rekkari varinkopassa kiinni on aika porno vaik ite sanonki:)
Eli takalokari pois ja kilventeline siihen varinkopan tai niinku itselläni iskarin kiinnikkeeseen. 15min homma kilven telineen teossa:)
Porakone, rälläkkä ja pikkuisen peltiä tarvitaan telineeseen.. Ja taivutellaan siit ja porataan yms:)
kuvaa winneristä luvassa siit voitte sit päätellä:)
Etulokari pois. jos on molemmat lokarit poissa, niin on kyl aika crossituuninglookki.. tai sit ei.. mut parempi ku kans..
eestä ei rapaa heitä niinkään pahasti vaik lokaria ei oo, joten tätä suosittelisin.. korkeintaan saa pestä moponsa useammin:)
Peilit on aika nolot, oikean puolen peili kannattaa viskata menemään niin on parempi.. Uus peili jos on 10-20e ylim rahaa..
Ja sitten tärkeä juttu. Kaikki harmaa mustaksi. Mieluiten kiiltävä tai metallinhohto.. tähän en mitään neuvoja anna mutta se on kannatava ratkaisu...
Etuvaloksi H4 60/55W, rupee näkymään eikä polta poltinta
Takavaloksi 21/5 vai oliko 21/10w.. Alkup on 10/5w, jota hero polttaa.
Itselläni on jouluvaloista otetut kaksi kappaletta 11v lamppuja katteiden alla takana, niin että valaisee nätisti punaisella varinkopan ja putken.. Sähköt ryöstetty etuvaloilta, mutta voi ottaa mistä vaan. ÄLÄ sorki jos eet tiedä mitä teet..
Ja prikka pois. ohjeet löytynevät tätä topiccia selaamalla, jos on pakko lähetän yyveellä hyvät ohjeet..
Putki kannattaa teidän kaikkien polttaa se auttaa uskokaa pois.
jos poltatte villat en ota vastuuta.. ei tuo mulla oo miksikää menny:)
Ei vaikuta on prikka pois vai ei, suutin pitää olla (omasta mielestäni) väh.52.5, mutta voinee olla jopa yli 60( ilmanoton kuri pois niin toiminee...)
Tämäkin kaikki riippuu vielä sisäänotto ilman lämpötilasta (happea paljon enemmän -30ilmassa kuin +30)
Herotuning 'alabossman.. Kaikki perustuu vm.00 heroon, joka on sama periaatteessa kuin 00-04vm herot. En ota vastuuta jos joku ryssii jotain.. neuvoa kannattaa kysyä eikä sählätä...
Tulipa turhan vähä tekstiä:)
15.9.2005 10:00
helkkari mä lähetän sulle pukkiäijä nuo ohjeet yyveellä niin saat prikan pois. kaikki sitten kunnolla kiinni äläkä ryssi mitään..prkl.
Prikka irti oma ritsani saavuttaa 55-70kmh todellsit anopeutta riippuen siitä onko vari öljytty milloin:)
Pakarin kuria en pois sulje, mutta lienee sama jättää pakari Be at peace...
Jotain voi alkukäyräs olla... Polta se putki jos on ajettu yli 500km viime poltosta:) maks 2000km ja sit suosittelisin polttaa...
Tämä on tietenki vain minun winnerini, mutta se onkin sukua teidän winnereille:)
15.9.2005 10:15
ok ny pitäs olla ohjeet. Vielä senverran että sitä öljyä ei kannata variin laittaa ilman syytä...