Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
7.6.2013 19:48
Aika varmasti etukatteen alla tai mittariston katteen sisällä.
9.6.2013 18:03
Mikäs roksissa vois olla vikana, käynnistyy pariksi sekunniksi ja sitten sammuu... Poljen jotain 30 kertaa ja hörähtää helposti käyntiin. Sitten kun lähen ajamaan niin aluksi ottaa hyvin kierroksia ja sitten kun hiljennän ja yritän lähteä esim. liikennevaloista niin menee 1-30 niin ei kiihdy juuri ollenkaan(vaikka kaasu pohjassa) ja sitten vasta lähtee normaalisti. Hyytyy myös ylämäkeen aivan uskomattomasti... heti kun vauhti tippuu alle 40 niin ei jaksa enää vääntää mihinkään. Sama jos suditat hiekalla niin 5 sec päästä vääntö loppuu eikä jaksa enää sutia.
Onko kenelläkään ideoita mikä tässä paskaläjässä on vikana... Juuri maksanut 200e huollosta eikä ne pellet osanneet vikaa edes korjata. Läppäventtiilien vaihdon jälkeen se sentään pysyy käynnissä... EI kummiskaan kiihdy ja väännä normaalisti.
10.6.2013 17:37
Terve! Sellasta kysysin että onko normaalia et roksi lähtee liikkeelle vain täydellä kaasulla? Vireinä leovince zx-r keltanen vp, putken mukana tulleet keltaset kytkinjouset ja 4,3gr rullat ja vakio 62suuttimen tilalla 72. Heti kun liikkeelle pääsee niin nappaa pienen piikin ja olen käsittäny et skootterin pitäs aina mennä piikillä(?) Aika sekava mut yrittäkää viisaammat vastata
16.6.2013 20:57
vaikuttaako käyntiin jos variaattorin puolen stefa ei ole kunnolla paikoillaan?
16.6.2013 21:19
kultsi0 kirjoitti:vaikuttaako käyntiin jos variaattorin puolen stefa ei ole kunnolla paikoillaan?
Kyllä ja erittäin paljon!
16.6.2013 21:25
Morjens!Roksista meni kannentiiviste tänään niin aattelin että samalla vois viilata pakoaukkoo kun tiivisteet vaihtaa.Oisko jollain kuvaa tai infoo jos on tämän operaation tehnyt,kun mietin paljon siitä vois ottaa.Ja varmaan dremelillä paras?Pyttynä siis ihan normi 50cc
16.6.2013 21:40
käykö MBK ovetton stefat Aeroxin kampiakselille?
16.6.2013 22:07
R0X1 kirjoitti:Terve! Sellasta kysysin että onko normaalia et roksi lähtee liikkeelle vain täydellä kaasulla? Vireinä leovince zx-r keltanen vp, putken mukana tulleet keltaset kytkinjouset ja 4,3gr rullat ja vakio 62suuttimen tilalla 72. Heti kun liikkeelle pääsee niin nappaa pienen piikin ja olen käsittäny et skootterin pitäs aina mennä piikillä(?) Aika sekava mut yrittäkää viisaammat vastata
Ja nyt huomasin et vähän aikaa ajaa niin variaattorikoppa kuumenee aika kovin eli tuuletusta kaipais?
17.6.2013 0:40
Morjens!Roksista meni kannentiiviste tänään niin aattelin että samalla vois viilata pakoaukkoo kun tiivisteet vaihtaa.
Kannattaa samalla vähän vilkuilla sitä tiivistepinnan suoruutta yms. ja miettiä miksi tiiviste paloi, nyt kun se kansi avonaisena on. Tietty välillä se vaan palaa, ja toimii nätisti kun laittaa uuden.
19.6.2013 17:29
Mikähän roxissa voisi olla kun tuntuu saavan joka suuttimella liikaa bensaa, kylmänä toimii ok mutta lämpimänä röpöttää alakierroksilla. Suuttimia on vaihdettu ja neulaa säädetty mutta silti röpötys vaan jatkuu? Voiko tukossa oleva pakoputki vaikuttaa tähän?
22.6.2013 14:07
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... Nitro.htmlMeneekö MBK Nitroon -06? Ja mitäs vpjousta ja rullia suosittelette tuohon ?
E: Ja mitkä kytkinjouset ?
22.6.2013 21:35
Atte1 kirjoitti:http://www.easyparts.nl/showarticles_info/010631635P2/0-4019-968-156-153-88-892/17399/Exhaust_Giannelli_Extra_V2_Aerox-Nitro.html
Meneekö MBK Nitroon -06? Ja mitäs vpjousta ja rullia suosittelette tuohon ?
E: Ja mitkä kytkinjouset ?
Luultavasti malossin punaiset Vp sekä kytkinjouset (?) Korjatkaa jos olen väärässä
23.6.2013 2:19
Kertokaapas nyt joku mikä tuossa mun MBK Nitrossa on.. Putki on aivan helevetin kuumana pienenkin ajon jälkeen ja kulkee ylämäkeen jotain 35-40,lisäksi kiihtyvyys huonompi mitä täysin vakiossa laitteessa. Ja itselläni siis prikka pois.
24.6.2013 1:54
millasia keulintasetuppeja teillä on ite oon vähän uus ton homman kanssa ni kiinnostais millä setupeilla te keulitte
?!
24.6.2013 2:58
Roksihan nyt on siitä mukava, että on painoltaan aika takapainotteinen, eli suht helppo keulittava. Ihan teharilinja varmasti riittää pienellä harjottelulla, jossei jaksa harjotella niin ostaa sellaset virit millä keula nousee kaasusta nii ei tartte nykiä ja pitää vaan opetella jarrun käyttö, vähänku pyörällä