Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

2.4.2007 16:08

Onkos kellään Jog R kiinni Leovince ZX tehoputkea ?
kun mulla oli kiinni ZX Aeroxissa ja olen myymässä sitä pois. Mulle esitettiin kysymys että käviskö se tähän Jog R.

2.4.2007 19:11

mikap kirjoitti:Onkos kellään Jog R kiinni Leovince ZX tehoputkea ?
kun mulla oli kiinni ZX Aeroxissa ja olen myymässä sitä pois. Mulle esitettiin kysymys että käviskö se tähän Jog R.

Kyllä se jokkiin menee kun minarellin vaakapannun omaa.

Puola..

26.4.2007 16:30

Onko Jog R-02 rajotettu puola, ja onko saatavil tehopuolaa jos niit on..

Re: Puola..

26.4.2007 18:45

Pete911 kirjoitti:Onko Jog R-02 rajotettu puola, ja onko saatavil tehopuolaa jos niit on..

Eihän minarellissa oo rajoitettua sytkää?

Mach G lc

28.4.2007 17:59

mitä jäähdytys nestettä tossa lc versiossa pitää käyttää ja mistä sitä saa?

28.4.2007 18:15

sama se on mitä jäähdytys nestettä se on. Kuhan se on jäähdytys nestettä, valmiiks sekotettu tai tiivistettä. Saa kaikilta huoltoasemilta

Re: Mach G lc

28.4.2007 19:25

agag kirjoitti:mitä jäähdytys nestettä tossa lc versiossa pitää käyttää ja mistä sitä saa?
vettä voi käyttää kesällä.

Re: Mach G lc

28.4.2007 19:30

Beissi kirjoitti:
agag kirjoitti:mitä jäähdytys nestettä tossa lc versiossa pitää käyttää ja mistä sitä saa?
vettä voi käyttää kesällä.

Mutta hyvä olisi olla jotain nestettäkin joukossa ruostuttaa muuten kannet yms. Sitähän saa melkeen joka kaupasta. Tarjoustalot ja muut krääsä kaupat on hyviä.

Yamaha jog r

19.5.2007 13:30

Minulla on itsellä Yamaha jog R 2006 vuoden malli,
Hyvä on ja toimii kun pitää hyväää huolta ja käyttää kunnon öljyjä.

Maavaran kanssa ei ole ollut ongelmia ja ei ainakaan minulle ole liian pieni. Hyvä skootteri tytöille myös :D
Koe ajamaan vaan

19.5.2007 13:33

MotorZidou kirjoitti:Missäköhän helsingin lähellä olevassa kaupassa myytäis yamahan mallistoa?

Helsingin alueella paras paikka on HD-Center herttoniemessä lämmintäjän kadulla itse ostin oman yamahan sieltä :D

http://www.houseofbikes.fi/main.site?ac ... view&id=14 tossa on niiden sivu

19.5.2007 13:43

pieni mainostuksen maku :)

29.5.2007 17:38

mä oisin ostamassa leovincen zx putkee toho mun jogiin... maksaa 160.. onko olemassa parempia putkia about samalla hinnalla?? 140-180¤?

Mulla on jog 2006... maavara on tullu ongelmaksi juuri siksi tehari ostamassa, vakio putki menis paskaks ku tavotti katu kivetykseen... ala katteetki on mennyt kerran paskaks molemmat valkoset, se musta pohjakate on viel ehjä... kyllä vähä alkaa ottaa päähä toi maavara...

Mach G lc

5.6.2007 17:46

Oisko kellään tietoa mikä on ton 06- vuosimallin mach g lc:n värikoodit tai jotku sellaset siis sen harmaa oranssin

6.6.2007 0:12

TAimer kirjoitti:mä oisin ostamassa leovincen zx putkee toho mun jogiin... maksaa 160.. onko olemassa parempia putkia about samalla hinnalla?? 140-180¤?

Mulla on jog 2006... maavara on tullu ongelmaksi juuri siksi tehari ostamassa, vakio putki menis paskaks ku tavotti katu kivetykseen... ala katteetki on mennyt kerran paskaks molemmat valkoset, se musta pohjakate on viel ehjä... kyllä vähä alkaa ottaa päähä toi maavara...

Koropalaa tai pidempää takaiskaria alle ;)

Esim tecnigas rs70 ois oiva vaihtoehto, tai stage6.

sa<ds

8.6.2007 15:53

Oisko kellään tietoa mikä on ton 06- vuosimallin mach g lc:n värikoodit tai jotku sellaset siis sen harmaa oranssin