Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

7.7.2010 18:07

Mites toi vakioputkesta lähtevä letku (katalysaattori?)? Mitä sille teen nyt kun tehoputki tulee?

8.7.2010 14:40

tommia kirjoitti:Mites toi vakioputkesta lähtevä letku (katalysaattori?)? Mitä sille teen nyt kun tehoputki tulee?

Otat irti ja laitat talteen tulevaisuuden varalta ;) ja se on SAS järjestelmä eli Secondery Air System.

11.7.2010 2:39

Kysytääs ny tääl tästä piaggion mallista et onko toi istumatila kui tilava vai samanlaine ku näis joissai kiinaihmeis et polvet saa vähänki isommal jätkäl olla suus/hingata katteita vaste..?

Olis semmosta aeroxin luokkaa nii olis jees.. olisin ehkäpä ostamas meinaa :D

11.7.2010 3:37

Kyllähän se on tilava, kun 192cm kaverini pystyi NRG:lläni ajamaan ja väitti viellä että on tilava. Suosittelen ;)

11.7.2010 18:44

Ei olisi kellään sattunut olemaan kyseisessä laitteessa giannelli nr-x putkea ? Kyselisin ihan vain että miten tuo passaa vakiopytylle, ja että minkälainen säätäminen on varin kanssa ?

11.7.2010 21:17

SoA kirjoitti:Ei olisi kellään sattunut olemaan kyseisessä laitteessa giannelli nr-x putkea ? Kyselisin ihan vain että miten tuo passaa vakiopytylle, ja että minkälainen säätäminen on varin kanssa ?

Varin säädöt seuraavanlaiset: +15% kytkin- sekä vastapaine jousi. Rullien säätö aloitetaan 1g vakio rullia kevyemmistä.

14.7.2010 11:52

Onko olemassa jotain tarranpoisto ainetta, jos on mistä saa.. ja kun mulla on 08 ostettu 07-vm oleva NRG power DD, niin kanattaako tarroja mennä irrottelemaan jos ei pysty maalaamaan uusiksi? Kun luulis ainakin että kun tarrat on tehtaassa läntätty kiinni niin siellä alla on puhas pinta ja muulla pinall aei oo ollu mitään suojaa ja sit sillä on ajeltu jne. niin se tarran kohta näkyis kun ottas poias vai mite on? lähteekö mahollisesti pois ilman mitää apuvälineitä?

Ja toinen juttu, jos otan sen messinkilevyn pois niin onko tämä hyvä ostaa > http://www.fi.easyparts.nl/showarticles_info/014010037/0-968-156-686-3059/Sproeierset-Adin-60-62-64-Dellorto-Groot.html

14.7.2010 16:16

Tarrat kyllä lähtevät yleensä suhteellisen helposti pois, tarvittaessa voit avustaa hieman kuumentamalla niitä kuumailmapuhaltimella. Varo kuitenkin sulattamasta katteita. Jos maalipinta on muuten hyvässä kunnossa, eikä esimerkiksi pahasti haalistunut, tarran kohdalta ei pitäisi jäädä mitään näkyvää jälkeä. Mikäli liimaa jää katteeseen eikä se lähde esimerkiksi saippualla ja pesusienellä hankaamalla, mineraalitärpätti on suhteellisen vaaratonta ainetta liiman poistoon. Sen käytön jälkeen on suositeltavaa pestä ja vahata mopo kunnolla.

14.7.2010 16:27

Vezkuu kirjoitti:Ja toinen juttu, jos otan sen messinkilevyn pois niin onko tämä hyvä ostaa > http://www.fi.easyparts.nl/showarticles ... Groot.html


Juu 60 suuttimella toimii aika passelisti

14.7.2010 20:43

Kiitos tiedoista. Nyt tartteis mahollisimman nopiasti apuja kun olisin tilaamassa http://www.easyparts.nl/showarticles_info/010631603X/0-121-88-809/3744/Uitlaat-Giannelli-Next-Gilera-Zip-Sp.html niin tartteeko ostaa mitään muuta kuin uusi suutin ja minkälainen/minkäkokoinen suutin pitää olla (mahollista linkkiä easypartsista?) Ja sitten, kun ostan teharin ja suuttimen niin voinko ottaa silloin messinkilevyn huletta pois ilman muutoksia kun on se teharille tarkoitettu uusi suutin?

14.7.2010 22:15

Kevyemmät variaattorin rullat, koko 19*15.5mm. Vakiot ovat 6.4g ja teharin kanssa niitä kannattaa keventää noin gramman verran. Sopivaa suutinta on suoraan paha sanoa, mutta 6mm kierteellä ja koko ehkä jossain 70 tienoilla. Osta useampi samalla niin saat itse testailla mikä toimii parhaiten. Suosittelen myös 15% jäykempää variaattorin vastapainejousta ja 15% jäykempiä kytkinjousia. Ja ota vaan se messinkilevy pois, ei tarvitse jännittää siitä.

15.7.2010 11:10

Eihän kytkn ja vp-jouset ole pakollisia? käykö jommatkummat näistä piaggio nrg power DD:seen ja onko hyvät > http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0105669420E0/0-968-156-121-75-212-215/Rollenset-Malossi-Htroll-6-Stuks-19x15,5-5,50gr.html tai http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0104242.088/0-968-156-194-2346-820/149/Variateur-Rolletjes-Polini-19x15,5mm-5,3g-Alu.-Blauw.html? meneeko samat rullat Gianelli Go:n kanssa?

15.7.2010 11:17

Vezkuu kirjoitti:Eihän kytkn ja vp-jouset ole pakollisia? käykö jommatkummat näistä piaggio nrg power DD:seen ja onko hyvät > http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0105669420E0/0-968-156-121-75-212-215/Rollenset-Malossi-Htroll-6-Stuks-19x15,5-5,50gr.html tai http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0104242.088/0-968-156-194-2346-820/149/Variateur-Rolletjes-Polini-19x15,5mm-5,3g-Alu.-Blauw.html? meneeko samat rullat Gianelli Go:n kanssa?


Ei oo pakollisia, mutta jos haluut sen toimimaan niinku pitäs niin erittäin suositeltavia.

15.7.2010 12:04

Sanokaapa, pärjääkkö tälläsella ja käykö nämä kaikki edes Piaggio NRG power DD:seen:
http://www.easyparts.nl/showarticles_info/010631603X/0-121-88-809/3744/Uitlaat-Giannelli-Next-Gilera-Zip-Sp.html
http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0105669420E0/0-968-156-121-75-212-215/Rollenset-Malossi-Htroll-6-Stuks-19x15,5-5,50gr.html
http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0105297077Y0/0-968-156-976-2347-73/147/Drukveer-Malossi-Piaggio-3,9mm-Versterkt-Geel.html
http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0104245.030/0-968-156-1250-2338-81/3744/Trekveerset-Polini-Piaggio.html (onko nää nyt +15% kytkinjouset?)
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... Groot.html

Apuja?

16.7.2010 1:29

Nuo kytkinjouset ainaki kelpaa, mutta tuosta vp-jousesta en tiiä. Mutta näitte pitäs ainaki sopia --> http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... relli.html