19.10.2009 17:23
<|TuX|> kirjoitti:Mutta isommalla pytyllähän kulkee kovempaa, pienemmillä kierroksilla..? Joten jos pytyn vaihtaa isompaan, niin rajoittimesta rullataan kierroksia pienemmälle, ainakin luulisin toimivän näin
19.10.2009 17:57
KaNaTTu kirjoitti:Ei jumalauta löin tänää hanat auki mun 70cc kiiwillä nii sitte siinä mittarissa suunillee 110 (oikeeta ehk 70 ) nii peilissä roikku vieläki semmone xtr solikka tais olla kaverilla kasikymppine vähintää..
19.10.2009 18:40
19.10.2009 19:03
19.10.2009 19:14
<|TuX|> kirjoitti:Käykö baotskin keula soliferiin? Oma keula paskana ja tuli hyvä tarjous baotianin keulasta..
19.10.2009 19:35
sikil4 kirjoitti:<|TuX|> kirjoitti:Käykö baotskin keula soliferiin? Oma keula paskana ja tuli hyvä tarjous baotianin keulasta..
sori ot mutta missäs se sun video viipyy missä pyörität sillä solikalla kun tulit sillo vinee siitä videosta missä mä pyöritin,jäi ärsyttämään se...
19.10.2009 21:38
<|TuX|> kirjoitti:KaNaTTu kirjoitti:Ei jumalauta löin tänää hanat auki mun 70cc kiiwillä nii sitte siinä mittarissa suunillee 110 (oikeeta ehk 70 ) nii peilissä roikku vieläki semmone xtr solikka tais olla kaverilla kasikymppine vähintää..
Trölli?
Painu sinä mutsispoika sen kiiwis kans mettää
19.10.2009 21:56
19.10.2009 22:10
<|TuX|> kirjoitti:Jaajaa.. Luulin todellaki että tänneki aletaa tulee aukoo päätä (kylillä aina ku dt-kuskit ym. näkee solikan nii tulee sellast settii et huh huh..) Eikä ne nyt niin kauhiasti viriä tarvii.. Itelläni meni kaasarin kurin poistolla kaverin dt:n mittariin 74, kaverin säxään 67 ja omaan vajaa 70. Tosiaan toi kaverin säxän mittari on melkos tarkka, näyttää noissa nopeuksissa samaa kun useat piikit..
Eikä se nyt niin OT ole.. Soliferihan tässäkin oli ihmettelemisen aiheena
19.10.2009 23:13
20.10.2009 14:59
20.10.2009 17:23
<|TuX|> kirjoitti:NYT ON KIIRUS!!
Elikkäs avasin tuon kaasarin ja vaihdoin suuttimen, tähän asti kaikki hyvin.. Huomasin että oli sellanen kumi"jousi" pudonnut tuolta kaasarin sisältä lohkojen päälle.. Mhin tuo kumi pitäisi laittaa ja onko kovinkin tärkeä osa? Ei, en aio jättää sitä pois, vaan laittaisin sen takaisin, kunhan tietäisi mihin.
E: ei ole siis kaasarin jousi, vaan tuolta suuttimen läheltä pudonnut sellanen kuminpalanen. Pyöreä pitkä, muistuttaa sitä, mikä on kaasuvaijerissa kaasarin vieressä kiinni..
20.10.2009 17:31
karkulainen kirjoitti:<|TuX|> kirjoitti:NYT ON KIIRUS!!
Elikkäs avasin tuon kaasarin ja vaihdoin suuttimen, tähän asti kaikki hyvin.. Huomasin että oli sellanen kumi"jousi" pudonnut tuolta kaasarin sisältä lohkojen päälle.. Mhin tuo kumi pitäisi laittaa ja onko kovinkin tärkeä osa? Ei, en aio jättää sitä pois, vaan laittaisin sen takaisin, kunhan tietäisi mihin.
E: ei ole siis kaasarin jousi, vaan tuolta suuttimen läheltä pudonnut sellanen kuminpalanen. Pyöreä pitkä, muistuttaa sitä, mikä on kaasuvaijerissa kaasarin vieressä kiinni..
Ettei vaan olisi kiihdytyspumpun suojakumi.
Ei vaarallinen jos puuttuu, kaikissa sitä ei edes ole.
20.10.2009 18:14
<|TuX|> kirjoitti:Ja taas pitää kysyä, kun muistaa.. Mikä ihme on tuo kiihdytyspumppu?
Monta kertaa jo kysynyt, ja etsinyt, mutta en edes tiedä että miltä se näyttää...?
Mistä siis tuo kumitappi on peräisin, sieltä kaasarin sisältä, vai ulkopuolelta?
No kiihdytyspumppu toimii siten, että kun täräytät kaasun selkosen selälleen, se roiskasee itsensä täydeltä bensaa sylinteriin. Yleensä se ilmansaanti on sen verran heikkoa, että tuo seos on aivan liian rikas palaakseen kunnolla ja se aiheuttaa pienen viiveen.
20.10.2009 18:50