Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
2.8.2010 18:33
Joo, mun typsa haluu taas vaihteeks olla italialainen.. Eli, laittelin ton vakisuuttimen paikallee ja sillei, no miul oli bensaletku kii piheillä kun alipainehana ei toimi.. No, sitten se vaan hörähti, ja tietty tulppa kastu. Yritin sitä silti käynnistää. Sit otin pihit pois ja kun sain käyntii, huus ku syötävä, ja ajaessa pätkii ja putkesta kuuluu "vihellystä"
Ostin uuden tulpan ja heitin kii. Pintakaasulla toimii jotenkin, mut jos antaa lisää kaasuu nii pätkimine ja viheltely alkaa, mistä tää oikee johtuu, vai onko taas jtn henkimaailman juttuja...?
Kiitos etukäteen!
4.8.2010 12:51
Joo sain tossa metrakitin teharin. Mulla on prikka jo pois ja nyt laitan teharin niin pitääkö alkaa koskee jo kytkin säädöksiin yms?
4.8.2010 17:37
-Peteh kirjoitti:Joo sain tossa metrakitin teharin. Mulla on prikka jo pois ja nyt laitan teharin niin pitääkö alkaa koskee jo kytkin säädöksiin yms?
riippuu mikä mk sulla on jos sulla esim metrakit street niin ei pakollista, mutta yleensä teharilla 1g vakiota kevyemmät rullat ja +15% kytkin sekä vp-jousi.
5.8.2010 0:07
Mite ootte muute tukkinu teharin laiton yhteydes ton toisio ilmanoton ? Vai ootteko antanu vaa olla auki ? Pitäskö kaasaria säätää jotenki kun se ei ole käytössä ?
5.8.2010 6:50
riippuu mikä mk sulla on jos sulla esim metrakit street niin ei pakollista, mutta yleensä teharilla 1g vakiota kevyemmät rullat ja +15% kytkin sekä vp-jousi.
Kyseessä on Metrakit Ecologic tehoputki.
5.8.2010 9:28
-Peteh kirjoitti:riippuu mikä mk sulla on jos sulla esim metrakit street niin ei pakollista, mutta yleensä teharilla 1g vakiota kevyemmät rullat ja +15% kytkin sekä vp-jousi.
Kyseessä on Metrakit Ecologic tehoputki.
Kannattaa laittaa ne 15% kytkinjouset ja vp-jousi + 1g kevyemmät rullat niin saat varmasti kaikken suorituskyvyn irti.
5.8.2010 12:54
Otat sen putken/letkun vain irti, klemmarin aukasemalla lähtee. Eipä sitä tarvi kummemmin tukkia. Kaasarin säätöihin se ei vaikuta. =)
5.8.2010 21:01
Voisitko laittaa linkkiä esim. mistä tilata mahd. suomesta?
5.8.2010 21:29
En usko kyllä, että Suomesta saa noita...
8.8.2010 14:58
Semmonen kysymys, että ruiskun koneen ku käynnistää ni se lähtee käyntii pienellä viiveellä eikö? (mulla ainakin lähtee). Mutta kun on ajanu semmoset 20km ja kone on lämmin ja sitten, kun sammuttaa ja käynnistää niin skode lähtee heti käyntii eikä tule sitä viivettä. Onko tämä ihan normaalia?
8.8.2010 15:07
Kylmällä koneella kyllä, mutta lämpimällä viivettä ei ole juurikaan. Eli ihan normaalia.
8.8.2010 21:06
Helkkari ku ei meinaa tota yasunii saada säätöihi :/ ei iha helpoin putki säätää -.- Mut tota eikö yleeesä oo niinku teharin kaa jotai 1g kevyemmät rullat mut mul toi vaatis jotai ainaki 1.5g kevyempii :O Eikä oo vielkää pätkiminen loppunu tosin epäilen et liia jäykkä vastapaine jousi ja hyvin heikos hapes oleva hihna ois syyllisii. Voiko olla mahollista? Kun siis lähen täys kaasulla paikaltaa liikkeelle niin kihtyy mopo siihen noin 50km vauhtii ja sit alkaa kiihtymine hyytyy ja alkaa kone pätkii tätä jatkuu siihen asti että saavutan 70km nopeuden jonka jälkeen se loppuu ja skootteri kulkee aivan loistavasti :/ kylmällä koneella tosin saavutan npoin 65km ennen kun alkaa pätkimään ja se loppuu 75km paikkeilla. onko ideoita ?
8.8.2010 21:27
Joo no laita nyt vähintään 4,8 grammaset rullat. Vp-jousena joko +15% tai +22%. Kokeiles sitten uudestaan.
8.8.2010 21:36
Stage 6 medium vp o sisäs nyt ja hebon joku vitun kisavari jos o nyt painotukset niinku mukamas high end osille eikä kierrä ku 10k et tota eipä iha parhaita vareja nekään kai
DD pitäs haalii vakiovarii rullia lissää et sais kokeiltuu :/
8.8.2010 21:48
Ei nyt tietenkään toimi 50cc:ssä, jos se on suunniteltu high endille. Pikkasen eri asia irtooko koneesta 6 vai 26 heppaa. Vakiovariaattori on paras tehariviritetyssä.