Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

16.10.2009 12:32

Pitääkö etuvarin takana olla prikka siinä stefan edessä? Huomasin että joissain pyörissä on mut ei tässä.
Katoin vaan että siellä sun täällä vari kopassa on pientä metalli hilettä paikkapaikoin, ei missään ole mitään hankaus jälkiä, joten mietin jos se sieltä tulee...

43km/h

16.10.2009 20:38

mikä nyt prkl on kun solikka ei kulje ku 43 gepsiin vaikka on kaikki virit tehty ja jokkut tääl väittää että vakionakin menee 70 :lol:

viri

16.10.2009 20:41

kaasarista kuritappi pois, powerfilsu, 80 suutin, 5g rullat, viri cdi ja silti noi laiska :s

16.10.2009 21:59

80suutin???

miks se on noin pieni? mulla 85 vakiona.
Pistä hyvä ihminen noilla vireillä, 90-95suutin

onkos sulla muuten etuvarin takana,stefan edessä prikka siinä välissä??

ei oo saanu vastausta näihin omiin kysymyksiin pariin päivään-

17.10.2009 0:07

Karkulainen?+ sähä tiedät näistä jousista ja tosta mun tokasta kysymyksestä...

.

17.10.2009 9:21

Juu etuvarin siel edessä on prikka mut ei mitää varsinaisia "kuri"prikkoja ole :lol: . ainiin ja vp jousi on malossin valkonen. suutin on siis cvk:n 88. :nolo:

btw Mä veikkaan että se hitaus johtuu noista 5g rullista ja vpjousesta :s pitäskö vaihtaa vakiot takasi?

17.10.2009 10:02

keewayxray kirjoitti:Juu etuvarin siel edessä on prikka mut ei mitää varsinaisia "kuri"prikkoja ole :lol: . ainiin ja vp jousi on malossin valkonen. suutin on siis cvk:n 88. :nolo:

btw Mä veikkaan että se hitaus johtuu noista 5g rullista ja vpjousesta :s pitäskö vaihtaa vakiot takasi?

Laita vahvistettu valkonen ;) Tai laita muuta viriä :D

17.10.2009 20:43

Nyt on hommattuna Phot econ kiekkarajoitin isompaa pyttyä varten.. Nyt pitäis tietää, että miten tuo asennetaan. Pitääkö cdi:hin koskea, tai mitään vastaavaa? Ja mikä on cdi:n vakiorajoittimen johdon väri? Malli on xtr50 luultavasti vm 08

17.10.2009 22:35

eikös siinä ole asennusohjeita mukana?

luulen että Kerkulainen osaa vastata tuohon, ite en tiedä

17.10.2009 22:57

paska.kasa kirjoitti:eikös siinä ole asennusohjeita mukana?

Kyllähän siinä on, mutta tuo kielipää ei ole meikäläisen vahvin puoli...

18.10.2009 19:23

<|TuX|> kirjoitti:

http://translate.google.fi/?hl=fi&tab=wT# :D

18.10.2009 20:21

paska.kasa kirjoitti:
<|TuX|> kirjoitti:

http://translate.google.fi/?hl=fi&tab=wT# :D

Kiitoksia :D
Tuo kyllä helpottaa mukavasti. Sitten kun on rajoitin toimintakunnossa, niin pyttyä tilailemaan :seko:

19.10.2009 15:54

paska.kasa kirjoitti:Mikäs näistä käy Soliferiin?

http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 29+8360.W0

http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 2912658.W0

Tos on noita vahvistettu ja jne... Ajattelin valkosen pistää multivarin kaveriksi.

Multivarin mukana tulee se valkoinen jos kyseessä ei ole se virijavaran "multivar".
Noista kahdesta tämä.

paska.kasa kirjoitti:Pitääkö etuvarin takana olla prikka siinä stefan edessä? Huomasin että joissain pyörissä on mut ei tässä.
Katoin vaan että siellä sun täällä vari kopassa on pientä metalli hilettä paikkapaikoin, ei missään ole mitään hankaus jälkiä, joten mietin jos se sieltä tulee...

Ei siellä muistaakseni ole mitään prikkaa tms. stefan edessä.

keewayxray kirjoitti:mikä nyt prkl on kun solikka ei kulje ku 43 gepsiin vaikka on kaikki virit tehty ja jokkut tääl väittää että vakionakin menee 70 :lol:

Kuten sanottu, isompi suutin, tuo on pienempi kuin vakio ja saa liikaa ilmaa putsarin takia.
Paljonko ajettu? Tehoja tulee siinä ~4000km kohdalla muutenkin. Btw, minulla meni 70km/h vakiona.

keewayxray kirjoitti:btw Mä veikkaan että se hitaus johtuu noista 5g rullista ja vpjousesta :s pitäskö vaihtaa vakiot takasi?

Minä en, nuo auttaa moottoria pääsemään tehoalueelle, turha vaihtaa alkuperäisiä takas. ;)
Minkähänlainen sytytysennakko siinä on ollut vakiona, nyt siinä saattaa olla liian iso (jos se sinun viri CDI muuttaa sytytyskäyrää). Näitä on ainakin kahdella eri ennakolla vakiona.

<|TuX|> kirjoitti:Nyt on hommattuna Phot econ kiekkarajoitin isompaa pyttyä varten.. Nyt pitäis tietää, että miten tuo asennetaan. Pitääkö cdi:hin koskea, tai mitään vastaavaa? Ja mikä on cdi:n vakiorajoittimen johdon väri? Malli on xtr50 luultavasti vm 08

Megneetolta tulevaan johtoon rosvoliittimellä liitäntä (puna-musta pitäisi olla(?)) ja musta johto maihin (magneeton luona on se tavallinen maadoituspaikka, runkokin kelpaa). Ko. laitteen mukana tulee hyvät ohjeet, ne auttaa. Muistat vain laittaa rajoittimen piiloon. Jos sinulla nyt kiertää loppuun asti, ei se kierrä yhtään enempää isommalla pytylläkään. ;) Eriasia paljonko se kulkee nyt...

19.10.2009 16:24

karkulainen kirjoitti:
<|TuX|> kirjoitti:Nyt on hommattuna Phot econ kiekkarajoitin isompaa pyttyä varten.. Nyt pitäis tietää, että miten tuo asennetaan. Pitääkö cdi:hin koskea, tai mitään vastaavaa? Ja mikä on cdi:n vakiorajoittimen johdon väri? Malli on xtr50 luultavasti vm 08

Megneetolta tulevaan johtoon rosvoliittimellä liitäntä (puna-musta pitäisi olla(?)) ja musta johto maihin (magneeton luona on se tavallinen maadoituspaikka, runkokin kelpaa). Ko. laitteen mukana tulee hyvät ohjeet, ne auttaa. Muistat vain laittaa rajoittimen piiloon. Jos sinulla nyt kiertää loppuun asti, ei se kierrä yhtään enempää isommalla pytylläkään. ;) Eriasia paljonko se kulkee nyt...

Mutta isommalla pytyllähän kulkee kovempaa, pienemmillä kierroksilla..? Joten jos pytyn vaihtaa isompaan, niin rajoittimesta rullataan kierroksia pienemmälle, ainakin luulisin toimivän näin :D

19.10.2009 17:01

Ei jumalauta löin tänää hanat auki mun 70cc kiiwillä nii sitte siinä mittarissa suunillee 110 (oikeeta ehk 70 :D) nii peilissä roikku vieläki semmone xtr solikka :D tais olla kaverilla kasikymppine vähintää..