Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

18.7.2006 11:46

kostis90_ kirjoitti:ja vielä että tarvitseeko vaihtaa isompaa suutinta kun mopossa next-ärrä ja uusi ilmanputsari. jos saa niin minkäkokoista ja mistä



Kiire!

18.7.2006 13:48

kostis90_ kirjoitti:ja vielä että tarvitseeko vaihtaa isompaa suutinta kun mopossa next-ärrä ja uusi ilmanputsari. jos saa niin minkäkokoista ja mistä
Kyllähän se pitää vaihtaa, perussääntönähän on pidetty 5-10 numeroa isompi kuin vakio. Osta läjä suuttimia ja kokeile mikä on sopivin.

Tehari

19.7.2006 16:20

Paljonkohan toi c-tech kulkee pelkällä teharilla, kannattaako ostaa ?? Ei millään viittis alkaa poistaan sitä prikkaa, jos se on kerta niin vaikee operaatio !! Kertokaappas vielä että mistä saisin sen teharin ostettua ja minkälaista suosittelette !?

23.7.2006 0:32

Jos sä pidät prikan mopossa ja tökkäät teharin kiinni nii eihän sul nouse ku kiihtyvyys. Mulla kulkee pelkällä prikan poistolla sen mittarin päähän asti, oikeaa nopeutta n. 70-75kmph. Teharilla kulkee ehkä sen 85-90. Ei siinä prikan poistossa ole vaikeaa kuin sen varin pultin avaaminen (pulttipyssyllä helppoa).

E: Sen teharin saat esim. osoitteesta scooter-attack.com tai motot.net ilmoituksista.

24.8.2006 13:21

Mistä saisin katteita peugeot jet forceen? oisko kellään käytettyjä? pistäkää mailia -> puntti_oskari@luukku.com

24.8.2006 18:56

Ottakaa joku mulle muotit jet forcen etukatteista! ( ei siitä keskellä olevasta) vaan siitä missä on lamput. Siis pelkät muotit! voin maksaa 50e klp hyvistä muoteista! Mailatkaa -> puntti_oskari@luukku.com

24.8.2006 22:31

Ostetaan 2003 jetforcen vakio "prikka" variaattoriin.

Tarjoa 040-5104889

29.8.2006 23:07

Kannatteeko suutinta vaihtaa jos ottaa kuristukset pois?

30.8.2006 8:47

pikkasen isompi on hyvä

30.8.2006 20:49

Onko -05 Jet force c-tech:ssä muita kuristuksia ku se "prikka" ja hukkaputki?

5.9.2006 21:20

Onko tuossa jet forcessa -05 mulla jotain häikkää kun pistää pitkät päälle , palaa vain oikean puolen lamppu ja kun pistää lyhyet palaa vaan vasemman puolen lamppu?

5.9.2006 21:52

pun77i kirjoitti:Onko tuossa jet forcessa -05 mulla jotain häikkää kun pistää pitkät päälle , palaa vain oikean puolen lamppu ja kun pistää lyhyet palaa vaan vasemman puolen lamppu?

Eikös sen silleen pidäkkin palaa? Ymmärtääkseni pitkällä vain pitkä, lyhyellä vain lyhyt.

5.9.2006 22:45

Basu kirjoitti:
pun77i kirjoitti:Onko tuossa jet forcessa -05 mulla jotain häikkää kun pistää pitkät päälle , palaa vain oikean puolen lamppu ja kun pistää lyhyet palaa vaan vasemman puolen lamppu?

Eikös sen silleen pidäkkin palaa? Ymmärtääkseni pitkällä vain pitkä, lyhyellä vain lyhyt.


Pystyisköhän tekeen sellasta kytkentää että pitkät päällä palais molemmat valot ?? Olis vähän fiksumman näköset, vaikka tuskin olis kovin hyötyä !

6.9.2006 7:09

KasperK kirjoitti:
Basu kirjoitti:
pun77i kirjoitti:Onko tuossa jet forcessa -05 mulla jotain häikkää kun pistää pitkät päälle , palaa vain oikean puolen lamppu ja kun pistää lyhyet palaa vaan vasemman puolen lamppu?

Eikös sen silleen pidäkkin palaa? Ymmärtääkseni pitkällä vain pitkä, lyhyellä vain lyhyt.


Pystyisköhän tekeen sellasta kytkentää että pitkät päällä palais molemmat valot ?? Olis vähän fiksumman näköset, vaikka tuskin olis kovin hyötyä !

Ei välttämättä kestä valopuola niin suurta virrankulutusta. Mulla ainakin ku jättää sen katkaisimen silleen puoliasentoo, että molemmat palaa niin vilkkuu mittarivalot.

6.9.2006 16:13

En usko että välkkyy kun virta tulee akusta.. ja kytkin keskellä pitäs palaa ja hyötyä on :D