Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

3.4.2010 19:35

Kertokaas joku mulle helpoin ja turvallisin keino vaihtaa vastapainejousi... Ettei se sinkoo sieltä feissiin.

3.4.2010 19:46

Laita puristimen väliin. Niin mä tein eikä sinkoillu minnekkään.

4.4.2010 3:13

Voisiko joku viisas auttaa variattorin säädössä, kun kaasu on "täysillä" alkaa kone huutamaan, mutta suuria muutoksia nopeudessa ei tapahdu. Luultavasti täytyy pistää kevyemmät rullat ja ehkä tiukempi vp. En ole varma mitkä rullat on tällä hetkellä, mutta luulisin 7,0 grammaset ja vp:tä en ole vielä edes katsonut, sekin on varmaan multivarin mukana tullut.

Osat jotka ovat laitettu: Polini 50cc, Malossi multivari, kuriton vakioputki.

Minkä kokoinen suutin kannattaa laittaa, kun yleensä lähdössä meinaa tukehtua kaasua annettaessa, mutta "rämpyttäessä" ei tukehdu ja kierokse alkavat nousta. Tällä hetkellä on 108mm.
Viimeksi muokannut jaaha päivämäärä 6.4.2010 13:28, muokattu yhteensä 1 kerran

4.4.2010 10:26

http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 29+7047.W0

Meneekös tää slaikan vakiovariaattoriin?

4.4.2010 11:47

minkäslaine peli tää slider on ajella ja onko näissä mitää suurempia "tyyppivikoja"

4.4.2010 12:23

-mikelson- kirjoitti:minkäslaine peli tää slider on ajella ja onko näissä mitää suurempia "tyyppivikoja"

Hyvä peli ajella, mutta jos on rekisteröity kahdelle niin on todella ahdasta istua. Itse tiedän vain yhden tyyppivian, joka on sähköstartti.

4.4.2010 13:05

MiskaMO kirjoitti:http://www.moposport.fi:8080/workspace.client_moposport/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=29+7047.W0

Meneekös tää slaikan vakiovariaattoriin?

5.4.2010 11:48

Eikös tuo ole ihan normaali valkoinen vp-jousi, eli menee.

11.4.2010 3:05

Oman Sliderin sähköstartissa ei ilmennyt ainakaan mitään vikaa ja tulin senkin omistaneeksi yli vuoden, että en sanoisi tyyppiviaksi. :roll:

11.4.2010 10:29

Niin, mutta kuulemma aika monessa mussa on se vika. Tosin kaverilla ollu Slideri 3 vuotta eikä ole ollu mitään vikaa sähköstartissa.

11.4.2010 11:23

http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id5655/

13.4.2010 20:48

Noniin, mikähän slaideriin tuli :( Tässä pari päivää sitten teki niin, että yhen äkin vaan vauhti tippumaan ja ei jaksanut vetää oikein mäkiä yms ylös. Noh, nyt oon putsannu tankin, hanan, kaasarin ja bensaletkut, ja ei silti käy toimii kunnolla? Käyntiin lähtee niin nätisti että. Niin, ja sitten ku ajaa vaikka semmosesta liikennekorokkeesta, niin "BOOOO" ja meinaa sammuu ja sit taas lähtee toimii. Sori vähän sekavasti selitetty, mutta toivottavasti joku osais neuvoo :)

onko myydä?

13.4.2010 22:03

onko kellään myydä stunttiin kaikkia etukatteita mielummin ehjiä???

14.4.2010 7:23

Nyt täytyy vielä kysyä, että voisiko tuo minun ongelma johtua vastapainejousesta? Kun ainakin lämpimänä toimii _todella_ huonosti. Mikäs väri olis paras seuraavalle kokoonpanolle? hukkis tukittu, prikka pois ja 5.5g rullat

E: ja niin joo ku rullia vaihdoin niin tuli mieleen että sen missä vp-jousi on niin koko hässäkän kai käsillä puristettua kasaan

14.4.2010 7:37

Tolla setille sopii parhaiten polinin valk. vp-jousi. Kyllä sen saa käsillä puristettua kasaan, mutta suosittelen laittamaan puristemen tms. väliin sen.