12.6.2008 0:41
12.6.2008 10:53
Axu- kirjoitti:Ihmetten kovasti miten teillä kulkee noin lujaa vakioväleillä. Itselläni oli 70cc yms hilut ja gps näytti vain 81 km/h
E: ja vuosimalli oli -04
 
			
		12.6.2008 11:03
Jussivaan. kirjoitti:Axu- kirjoitti:Ihmetten kovasti miten teillä kulkee noin lujaa vakioväleillä. Itselläni oli 70cc yms hilut ja gps näytti vain 81 km/h
E: ja vuosimalli oli -04
Juu, säädöt vaikuttaa kyllä paljo tossa vehkeessä. Itellä toi kisaohjelma sattu just pelaamaan hyvin teharin kans (Giannelli Extra) ja rullatkin on sopivat. Jaksaa kiertää ajossa sinne 10-11k, mutta ei kuitenkaan liian kevyet.
Niin, en tiedä sitte susta, että mikä mätti sun kokoonpanossa, mutta iteki sen huomasin, että vakiorullilla kulki mittariin 50, kun ei yltäny piikille
 Tällä hetkellä se vakio vpjousi kiinni ja hyvin pelittää. Kytkinjousiinkaan ei tarvinnut koskea, kun ne ottaa kiinni ihan hyvässä kohdassa, tietty vähän vois hommaa kireemmät, ni lähtis suoraa piikiltä
  Tällä hetkellä se vakio vpjousi kiinni ja hyvin pelittää. Kytkinjousiinkaan ei tarvinnut koskea, kun ne ottaa kiinni ihan hyvässä kohdassa, tietty vähän vois hommaa kireemmät, ni lähtis suoraa piikiltä  
			
		12.6.2008 11:11
12.6.2008 11:16
Captain16 kirjoitti:Paljonko kulkee prikattomana? Oon kuullu, että siellä olis prikkoja kaksin kappalein. Jostain olen lukenut näistä jutuista, mutta en enää löydä sitä.
 tai no riippuu, lasketaanko alamäkeen ajoa
 tai no riippuu, lasketaanko alamäkeen ajoa  vitulliseen alamäkeen pääsin 82
 vitulliseen alamäkeen pääsin 82  mutta jos tasasella meinaat, niin kyllä se siinä 75-78 pyörii prikattomana.
 mutta jos tasasella meinaat, niin kyllä se siinä 75-78 pyörii prikattomana.
			
		12.6.2008 11:34
Jussivaan. kirjoitti:Tais mennä prikattomana vakio-ohjelmalla jotain 78 gpsääntai no riippuu, lasketaanko alamäkeen ajoa
vitulliseen alamäkeen pääsin 82
mutta jos tasasella meinaat, niin kyllä se siinä 75-78 pyörii prikattomana.
12.6.2008 11:40
 Jos on 2, niin juurikin toinen pois, jos on vain 1, niin teetät ohuemman prikan tai viilaat omaasi ohuemmaksi.
 Jos on 2, niin juurikin toinen pois, jos on vain 1, niin teetät ohuemman prikan tai viilaat omaasi ohuemmaksi.
			
		12.6.2008 11:59
Captain16 kirjoitti:Alkaa hieman tympimään se, että menee 10s ja sitten mennäänkin jo sellaista vaihtia, että rajoitin ottaa vastaan (10000rpm).
 Mutta mieti sama tilannne kisaohjelmalla (ei kierrosrajotinta), teharilla (jaksaa kiertää) ja kevyemmillä rullilla (nostaa kierroksia kaikilla kierrosalueilla)
 Mutta mieti sama tilannne kisaohjelmalla (ei kierrosrajotinta), teharilla (jaksaa kiertää) ja kevyemmillä rullilla (nostaa kierroksia kaikilla kierrosalueilla)  Voin kertoo, että aika mielenkiintoinen kokemus oli, kun jouduin ajamaan pari km tolleen
 Voin kertoo, että aika mielenkiintoinen kokemus oli, kun jouduin ajamaan pari km tolleen  Tossa saa kuolemanhuudatus-sana oikein uuden ulottuvuuden
 Tossa saa kuolemanhuudatus-sana oikein uuden ulottuvuuden  Oli siis pakko kokeilla paljo menee vakioprikal, ja kylhä se ihan hyvin silläki kulki; kun loppuu välit ni kiekat vaan nousee ja nousee ja vauhti kans
 Oli siis pakko kokeilla paljo menee vakioprikal, ja kylhä se ihan hyvin silläki kulki; kun loppuu välit ni kiekat vaan nousee ja nousee ja vauhti kans  Kone ei varmaa tykkäis tost pitkäaikasesti
 Kone ei varmaa tykkäis tost pitkäaikasesti  
			
		12.6.2008 12:04
kyllä ne sääjöt oli varmasti kohillaan kun nosti kaasusta keulaa vielä 40km/h:n jälkeekin ja aina meni piikillä. Minä vingutin kans sinne n.11500rpm ruiskuna siis niin 82 eikä yhtään enempää, tosin kun muutin kaasariksi niin sen jälkeen meni sen ~90 vakioväleillä ja kierrosluku mittari oli tapissa ja oli ainakin kuulon perusteella yli 12trpmJussivaan. kirjoitti:Axu- kirjoitti:Ihmetten kovasti miten teillä kulkee noin lujaa vakioväleillä. Itselläni oli 70cc yms hilut ja gps näytti vain 81 km/h
E: ja vuosimalli oli -04
Juu, säädöt vaikuttaa kyllä paljo tossa vehkeessä. Itellä toi kisaohjelma sattu just pelaamaan hyvin teharin kans (Giannelli Extra) ja rullatkin on sopivat. Jaksaa kiertää ajossa sinne 10-11k, mutta ei kuitenkaan liian kevyet.
Niin, en tiedä sitte susta, että mikä mätti sun kokoonpanossa, mutta iteki sen huomasin, että vakiorullilla kulki mittariin 50, kun ei yltäny piikille
12.6.2008 12:31
Axu- kirjoitti:kyllä ne sääjöt oli varmasti kohillaan kun nosti kaasusta keulaa vielä 40km/h:n jälkeekin ja aina meni piikillä. Minä vingutin kans sinne n.11500rpm ruiskuna siis niin 82 eikä yhtään enempää, tosin kun muutin kaasariksi niin sen jälkeen meni sen ~90 vakioväleillä ja kierrosluku mittari oli tapissa ja oli ainakin kuulon perusteella yli 12trpm
 No sitten jää varmaan 2 vaihtoehtoa, jotain eroa variaattorissa, vai voiko mun gps tosiaan kusta noin paljoa
 No sitten jää varmaan 2 vaihtoehtoa, jotain eroa variaattorissa, vai voiko mun gps tosiaan kusta noin paljoa  Ei kyl uskois, gps:hän pitäisi nimenomaan olla se tarkin mittari..? :O
 Ei kyl uskois, gps:hän pitäisi nimenomaan olla se tarkin mittari..? :O
12.6.2008 12:35
12.6.2008 15:24
Jussivaan. kirjoitti:Jepjep, kävin äsken Raision Bikeworldissa kysymässä kisaohjelmaa. Sen kummempia kaartelematta äijä vastas että kyllähän niitä löytyy, ei muuta ku tuot skoppen vaan tänneOlin skodulla liikkeellä, mut siellä oli nyt joku Vespa säädettävänä kiinni siinä laitteessa. No, vien huomenna heti sinne kun aukee. Ja 15-20e tais mainita hinnaksi kyseiselle toimenpiteelle. Ja suositteli kyllä itsekkin sitä ohjelmaa vaihdettavaksi, ettei röpöttäis ja pätkis niin pirusti
 .
.
			
		12.6.2008 17:28
Jussivaan. kirjoitti:Axu- kai sulla se kisaohjelma oli myös 70cc:n kanssa?
13.6.2008 0:03
Just noin-RikuH- kirjoitti:Jussivaan. kirjoitti:Axu- kai sulla se kisaohjelma oli myös 70cc:n kanssa?
70cc:n kanssa purejettiin ja muihinkin ruiskuihin vaihdetaan ihan oma ruiskun ohjain boksi...
Näin ollen ei vakio boksia tartte päivitellä ja vaikka kisaohjelman laittaiskin niin silti se tuskin toimii 70cc:n kanssa hyvin koska liian vähän se kuitenkin syöttää ainetta.
Etenkin kun se kisaohjelma on vakiopytylle suunniteltu...
13.6.2008 0:12
Captain16 kirjoitti:Kiihtyvyys on kyllä huippu, autoilijat vähän kattoo kun jätättää ne valoissa.