6.10.2007 14:57
itseasiassa, ite oon yli 75 kg, ja se kaveri joku 50 kg aginsa kaa :D että ei oo kuskin painosta kii <: :Dlöylykauha kirjoitti:kaveril ollu kaks eri Super kasia (eka meni avk:lle :D nyt toka alla) ja aina jääny mulle. Ja eikös sen voi laskeakkin että akilitin on pakko kiihtyä paremmin.
agility: 2,7 kw/97kg+ kuski.
super 8: 2,7 kw/106kg + kuski.
ero on aika iso, lisäksi kasin tuulilasi ei oo varmaan mikään maailman aerodynäämisin...
Kurtzun kaverit on vaan niin läskejä että agi ei kulje niitten alla :D
6.10.2007 14:59
7.10.2007 11:31
7.10.2007 12:47
7.10.2007 13:32
8.10.2007 11:46
8.10.2007 14:54
8.10.2007 14:55
ja jostain luin, että sininen johto pitäs katkaista cdi boksista, sit ois rajottamaton. Ite en oo vielä kokeillu, joten en takaa tietoa oikeaks :D4-tahti kirjoitti:AIkalailla samoilla linjoilla.. itsellä 6.5g rullat ja kuriton holkki.. 57-58 huiput tasaisella.. nyt kiihtyy ihan ok mutta kierrostenrajoittimen poistosta haluasin kuulla lisää. Penkki on todellakin kallellaa liikaa eteenpäin. Suunnittelin laittavani sinne jonkin oman pehmusteen eri muotoon jos vaikuttaisi asiaa ^^
8.10.2007 15:40
9.10.2007 9:39
9.10.2007 12:15
löylykauha kirjoitti:Joo eli katkasette yhen johdon cdi-boksista, sijaitsee akun vieressä.
http://koti.mbnet.fi/miika_a/cdi.JPG
tuo johto.
Näin siis Agilityssä mutta tämähän on sama laite.
9.10.2007 12:19
9.10.2007 13:39
IG kirjoitti:löylykauha kirjoitti:Joo eli katkasette yhen johdon cdi-boksista, sijaitsee akun vieressä.
http://koti.mbnet.fi/miika_a/cdi.JPG
tuo johto.
Näin siis Agilityssä mutta tämähän on sama laite.
Ihan eri skootteri miten sä voit sanoa että se on sama ?? eri kokot , eli ei käy enää sama pako putki koska eri mittaat , pituus ...Eli mä on sitä mieltä ett ne on iha erilaiset ...
9.10.2007 16:14
jarez kirjoitti:IG kirjoitti:löylykauha kirjoitti:Joo eli katkasette yhen johdon cdi-boksista, sijaitsee akun vieressä.
http://koti.mbnet.fi/miika_a/cdi.JPG
tuo johto.
Näin siis Agilityssä mutta tämähän on sama laite.
Ihan eri skootteri miten sä voit sanoa että se on sama ?? eri kokot , eli ei käy enää sama pako putki koska eri mittaat , pituus ...Eli mä on sitä mieltä ett ne on iha erilaiset ...
Löylykauha tarkoitti varmaan tuota tekniikka puolta. Eli sama kone ja sytytysvermeet ovat myös hyvin mahdollisesti samat(samankaltaiset).
Nelitahtikoneessa se tehoputki on varsinkin näin pienessä 50 kuutioisessa hyvin pieni hyöty yksistään.
Jos tehoa haluat, niin suosittelen perehtymään 4-tahdin toimintaperiaatteeseen hieman enemmän ennkuin painat capslock:ia päälle ja tilität murrosikäsi edestä turhautumistasi.
1 työ tuohon skootteriin olisi rajoittamaton holkki ja variaattorin säätääminen niin, että skootteri vetäisi tasaisesti huippuvääntöalueella koko kiihdytys vaiheen ajan.
2 työ olisi sitten kireämpi nokka, kaasuttimen säätö kireämmälle nokalle, ilmanputsarin pieni työstö ja sitten voisi sitä hengitys puolta katsoa, eli pakoputkea.
Oikein mitotettu pakoputki antaa pienen lisähyödyn tehoihin luomalla oikeanlaisen alipainesykäyksen pakoventtiilin juurelle ja täten tehostaen sylinterin tyhjentymistä pakokaasuista.
Eli jos sitä tehoa haluat niin suosittelen lämpimästi:
a) Opettelet kirjoittamaan asiastasi selvemmin kunnollisella suomella ja jos asiasta olet erimieltä niin opettele perustelemaan asiasi kunnolla. Capslock ei ole mikään valtikka tällä foorumilla.
b) Perehdyt virittämisen saloihin ja lopetat capslockin käytön tällä foorumilla.
c) Siirryt 2tahtisiin skoottereihin (halvempia virittää, riippuen virityksien tasosta.)
d) Ajat ajokorttiluokan lisää ja ostat isomman pyörän jota ei tarvitse viritttää.
9.10.2007 16:28